1 ... 16 17 18 ... 373

Shoutbox archive

Go to last read | Mark all read

avatar
Ja bym powiedział, że takiego efektu (ataki na muzułmanów) władze UK i telewizja próbują uniknąć poprzez marginalizowanie narodowości czy wyznania wcześniejszych zamachowców. Jednak im bardziej próbuje się to robić tym bunt przeciwko takim zagrywkom narasta i jak się okazało nie są one jednak skuteczne. Możliwe, że już niedługo UK stanie się centrum wojny religijnej. Bądź po prostu kulturowej.
avatar
O, tym razem w Anglii atak NA Muzumanów a nie PRZEZ Muzumanów. Ciekawe, jaki przyklask w polaczkowatych komentarzach. Widać, że są dobre terroryzmy i zue terroryzmy. Papieże też są dobrzy i źli (Franciszek już od jakiegoś czasu jest zuym papieszem) xD Ach, te podwójne standardy.
avatar
CO XD
avatar
Ale o nich to już można film nakręcić. Jeden robi w gacie, drugi trzepie, inny tak się opił że prawie wykorkował, a jeszcze był koleś co go matka wyrzuciła z okna. A o tylko takich rodzynkach wiem, to ciekawe ile jeszcze było innych akcji.
avatar
@kiki1993 no przez Aste poznałem tych magicali itd. to patola, że hej. Ale teraz koleś sobie nawet trzepał. Ciekawe czy yt ma zamiar ich pobanować.
avatar
Jakieś nowe menelstwo?
avatar
Polski yt tak piękny. Jak to jeden patus nie narobi w gacie, to inny sobie trzepie kapucyna xD
avatar
@Hyrule no Ty też masz
avatar
avatar
@Heros Masz odpowiedź
avatar
@Heros Ten kawaek zwiéksza poziom testosteronu nawet w wirusach. Wsrod jego dzwiekow zaczynaja przeprowadzac procesy zyciowe i produkowac steroidowe hormony.
avatar
@Saki złoto jest tylko jedno. I jest to wege rap.
avatar
avatar
@Hyrule 21+? Co to za amerykańska propaganda?
avatar
@Hyrule sprawdź priva.
avatar
https://www.youtube.com/watch?v=NkYYYew8CUI <3 ten kawałek jest mega epicki. Ale to w końcu Berserk i świetny Susumu Hirasawa. Ma gościu talencik do dobrych i zapadających w pamięci kawałków.
avatar
Nawet po wlaniu w siebie koło 0,7 wódeczki nie rozkminiam typa Big Grin. Drugi raz z rzędu złapałem krawat Pana Młodego (byłby triple, ale 1 wesele przerwało streak'a), chyba Bóg daje mi do zrozumienia, że nie ma wuja i trzeba się rozejrzeć za żoną. Miała przepiękne, duże i jędrne oppai. I super sukienkę, która podkreślała jej różne atuty. :> Odpisałem ludziom na fb (na dworze, bo zasięgu nie było), wpadam, oni w połowie oczepin, dołączam się "rzutem na taśmę" i wygrywam xD. No i chyba powoli zacząłem ogarniać podstawy tańca Big Grin. To jednak (czasem) przychodzi z wiekiem Tongue.
avatar
Btw. Hajul, łap. Tobie jeszcze tego nie pokazywałem. Cejrowski przy odpaleniu SuperSaiyańskiegoKatola lvl 3 jest wypierdkiem przy tym człowieku. Terlikowski z kolei nie dorasta mu do pięt. Ostrzegam, to jest tak mocne, że nawet mi mięknie rura. XD https://www.youtube.com/watch?v=U6uTd5vwIYs&app=desktop
avatar
nie no, dobra, Cycord, możesz kliknąć
avatar
@kiki1993 https://www.youtube.com/watch?v=h3Tfb7UNo40 [21+ serio, ostrzegam] - to było na liście polecanych po obejrzaniu Twojego linka. O lol... xD This made my day

1 ... 16 17 18 ... 373