One Piece - Odcinek 856
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Dejo

Sogeking

Wiek: 24
Licznik postów: 1,601

Dejo, 07-10-2018, 10:01
W tym temacie dyskutujemy o najnowszym odcinku One Piece. 
 

Wersja Polska:






Zabrania się rozpoczynania dyskusji przed ukazaniem bieżącego odcinka.



Zabrania się pisania komentarzy typu:

"Dlaczego jeszcze nie ma odcinka?"
"Kiedy pojawi się nowy odcinek?"
"Czy One Piece ma przerwę w tym tygodniu?"
"Dlaczego One Piece ma znowu przerwę?"
 
Aby uzyskać informacje na temat ewentualnych przerw w wydawaniu One Piece, zapraszamy do odwiedzenia tematu:
Przerwy w wydawaniu One Piece


Zabrania się używania jakichkolwiek grafik uchodzących za ciężkie spoilery, zdradzające kluczowe wydarzenia fabularne, miejsca, bądź wygląd nowych postaci w Awatarach i Sygnaturach, do czasu ukazania się owych wydarzeń, miejsc, bądź postaci w Anime. Dopuszcza się używania grafik ukazujących wizerunek postaci które pojawiły się w Anime, a zmianie uległ ich wizerunek. Uprasza się aby odczekać co najmniej 24 godziny przed użyciem grafiki z nowego odcinka w Awatarze lub Sygnaturze, jako że nie wszyscy mają okazję obejrzeć nowy odcinek zaraz po jego wyjściu.
 
Jakiekolwiek naruszenie wyżej wymienionych zasad będzie skutkowało otrzymaniem słownego ostrzeżenia, a w razie wielokrotnych naruszeń, doprowadzi do otrzymania Ostrzeżenia
 
Spoiler

[Obrazek: 3mnhqTh.png]

 
[Obrazek: UiphF5U.gif]
Nombre de Dios

Wicekapitan

Wiek: 24
Licznik postów: 239

Nombre de Dios, 07-10-2018, 12:17
Co tu się odłanpisowało. W moim odczuciu najgorszy opening w historii tej chińskiej bajki. 
Odcinek całkiem spoko, ale ja akurat lubię arc o Big Mom, więc łatwo było mnie zadowolić w aspekcie fabuły. Katakuri to koryfeusz tego arcu i jeśli ktoś miałby jeszcze dołączyć do załogi, to chciałbym właśnie jego. Idealnie wpisuje się również w zamiłowanie Luffiego do kolekcjonowania dziwactw w swojej załodze.
Nie wypowiem się od kwestii technicznej, szczerze mówiąc nie jestem w tym ekspertem i jeszcze okaże się, że pochwalę dobrą kreskę, a 2 posty niżej Pajmon wrzuci jakiegoś  screena disującego moją wypowiedź Tongue
Pajmon

Dowódca dywizji Yonko

Licznik postów: 1,746

Pajmon, 07-10-2018, 13:49
Ten opening to dno dna... Oprócz hiper spoilerów są tu też randomowo niedorozwinięte wstawki jak pojawiająca się z dupy Robin skręcająca karki jakimś botom czy Chopper bijący się z BM... -4,5/10, muzyka tragedia, animacja żałosna. Jeśli tak przykładają się do wizytówki najbliższych odcinków to nie ma dla tej chińskiej bajki żadnej nadziei.
EDIT:
śmiać mi się chce, jak za każdym razem przy transformacji g4 puszczają tą samą animacje z Dressrosy xD a jeszcze większa beka, że przerobili animacje przebudzonego owocu Dofli na Katakuriego xDDDD
[Obrazek: giphy.webp]
Spoiler

[Obrazek: 9qKEXOG.jpg]

ARRRGH

Naczelnik Impel Down

Licznik postów: 1,028

ARRRGH, 07-10-2018, 14:24
Jak tylko zobaczyłem, że @Pajmon zapostował to wiedziałem, że albo było coś zajebistego, albo wręcz przeciwnie. No cóż... Big Grin

EDIT - pooglądałem, pełna zgoda ;_;
Kaioken

Kapitan

Wiek: 28
Licznik postów: 286

Kaioken, 07-10-2018, 15:21
Opening bez komentarza. Chyba będę sobie puszczał wciąż poprzedni co tydzień, m.

Co do odcinka to kilka dobrych scen, fajnie ukazany szał Katakuri'ego, animacyjnie mogło być lepiej, ale jak na One Piece to odcinek wznosi się ponad inne. Dobry ost leciał jak Katakuri został nakryty i w tle głos Brulee. Najlepsza końcówka odcinka z King Gon'em w pełnej szarży, pomijając tą kopie przebudzonego owocu Mingo, m.
janek z

Oficer dywizji Yonko

Wiek: 24
Licznik postów: 1,088
Miejscowość: Warszawa

janek z, 08-10-2018, 03:42
Ja to chyba oglądałem inny odcinek od wszystkich tutaj. Ten odcinek jak na OP był zrobiony REWELACYJNIE. Kreska, animacja, scenografia, wykonanie,wszystko byłe ekstra. Plus nowy ost i tempo odcinek szybkie.  To był jeden z najlepszych odcinków OP w histori.Nie wiem jak można na to narzekać...

A sam Opening też bardzo fajny, dobra muzyka, fajne sceny. Co z tego że są spoilery, praktycznie w każdym openingu jakieś są. Śmieszne jest to że najbardziej przeszkadza to osobom które czytają mangę lol.
[Obrazek: Kingdom-sig_zpsfa6d1b9a.png]
ktosiek26

Bosman

Licznik postów: 150

ktosiek26, 08-10-2018, 12:45
O kurcze ! Wchodzę na forum pełen optymizmu- zapewne mnóstwo pozytywnych komentarzy, w końcu ten odcinek był po prostu niesamowicie dobry, a tu zonk....

Opening nie przypadł mi do gustu, kilku znajomych od razu zwróciło uwagę na spojlery i byli nimi zażenowani ( nie czytają mangi), jednak pomijając opening ten odcinek był rewelacyjny, świetna animacja, ten moment "ohhh Donuts" haha, już dawno tak sie nie uśmiałem, scena wyszła o wiele lepiej niż się spodziewałem, moje pyszne donutki ! Sam rage mode Katakuriego, jak i wymiana ciosów śliczna, obejrzałem odcinek 3 razy, co mi się nie zdarza.  
Odcinek MIODZIO !
Pajmon

Dowódca dywizji Yonko

Licznik postów: 1,746

Pajmon, 09-10-2018, 01:22
@janek z odcinek sam w sobie był nawet dobry, zwłaszcza sceny po podwieczorku, ale rozwala mnie po prostu branie starych animacji i wstawianie ich z nowym tłem.
[Obrazek: giphy.webp]
Spoiler

[Obrazek: 9qKEXOG.jpg]

ARRRGH

Naczelnik Impel Down

Licznik postów: 1,028

ARRRGH, 09-10-2018, 02:17
(08-10-2018, 03:42)janek z napisał(a): Ja to chyba oglądałem inny odcinek od wszystkich tutaj.

(08-10-2018, 12:45)ktosiek26 napisał(a): O kurcze ! Wchodzę na forum pełen optymizmu- zapewne mnóstwo pozytywnych komentarzy, w końcu ten odcinek był po prostu niesamowicie dobry, a tu zonk....

Eeee? Przecież nikt nie zhejtował odcinka - płaczemy nad openingiem ;_;
janek z

Oficer dywizji Yonko

Wiek: 24
Licznik postów: 1,088
Miejscowość: Warszawa

janek z, 09-10-2018, 15:52
(09-10-2018, 01:22)Pajmon napisał(a): @janek z odcinek sam w sobie był nawet dobry, zwłaszcza sceny po podwieczorku, ale rozwala mnie po prostu branie starych animacji i wstawianie ich z nowym tłem.

Sam wiesz jak jest z animatorami z Toei. Ja wolę jak powtórzą parę razy dobrze zanimowane sceny a skupią się na innych bardziej.

(09-10-2018, 02:17)ARRRGH napisał(a): Eeee? Przecież nikt nie zhejtował odcinka - płaczemy nad openingiem ;_;

W sumie racja, jak pierwszym razem czytałem troszkę inaczej to zrozumiałem.

A co do samego Openingu - ja tam zauważyłem tylko dwa spoilery, a przecież w każdym openingu jakieś są. Muzyka fajna, chwytliwa.
[Obrazek: Kingdom-sig_zpsfa6d1b9a.png]
ktosiek26

Bosman

Licznik postów: 150

ktosiek26, 09-10-2018, 18:22
(09-10-2018, 02:17)ARRRGH napisał(a): Eeee? Przecież nikt nie zhejtował odcinka - płaczemy nad openingiem ;_;
Ale ja nic nie pisze o hejcie, czy negatywnym opisie odcinka, po prostu sądziłem, że będzie wiele komentarzy o plusach tego odcinka, a większość skupiła się na " tragicznym " openingu.
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź