One Piece - Rozdział 960
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
1 2 3
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Dejo

Sogeking

Wiek: 25
Licznik postów: 2,353

Dejo, 24-10-2019, 01:42
W tym temacie dyskutujemy o najnowszym rozdziale One Piece. 
 

Wersja Polska:

Wersja Angielska:

Oficjalna Wersja Angielska:






Zabrania się rozpoczynania dyskusji przed ukazaniem się skanlacji bieżącego rozdziału.

Zabrania się dyskusji o spoilerach z najnowszego rozdziału One Piece. Uprasza się aby w tym celu korzystać z bliźniaczego tematu o spoilerach o nadchodzącym rozdziale.

Zabrania się pisania komentarzy typu:

"Dlaczego jeszcze nie ma rozdziału?"
"Kiedy pojawi się nowy rozdział?"
"Czy One Piece ma przerwę w tym tygodniu?"
"Dlaczego One Piece ma znowu przerwę?"
 
Aby uzyskać informacje na temat ewentualnych przerw w wydawaniu One Piece, zapraszamy do odwiedzenia tematu:
Przerwy w wydawaniu One Piece


Zabrania się używania jakichkolwiek grafik uchodzących za ciężkie spoilery, zdradzające kluczowe wydarzenia fabularne, miejsca, bądź wygląd nowych postaci w Awatarach i Sygnaturach, do czasu ukazania się owych wydarzeń, miejsc, bądź postaci w Anime. Dopuszcza się używania grafik ukazujących wizerunek postaci które pojawiły się w Anime, a zmianie uległ ich wizerunek. Uprasza się aby odczekać co najmniej 24 godziny przed użyciem grafiki z nowego rozdziału w Awatarze lub Sygnaturze, jako że nie wszyscy mają okazję przeczytać nowy rozdział zaraz po jego wyjściu.
 
Spoiler

[img=0x0]https://i.imgur.com/3mnhqTh.png[/img]

 
[img=0x0]https://j.gifs.com/KZKNpM.gif[/img]
ARRRGH

Shichibukai

Licznik postów: 1,294

lebroniasty

Nowicjusz

Licznik postów: 6

lebroniasty, 25-10-2019, 12:06
Wydaję mi się, że retrospekcje Odena pojawiają się po to, by mógł pojawić się w teraźniejszości, bo po nic innego. 
Zobaczymy jak to on nie był silny, zjednał sobie ludzi i itd, a teraz pojawi się z d..nikąd tłumacząc się, że musiał siebie uśmiercić.
Przyprowadzi pewnie ekipę Rudego, kogoś od Rogera i jakoś sobie poradzą.
P.S. Jego postać, tak długo cieniowana dupy nie urywa.
Light D. Moon

Nowicjusz

Licznik postów: 6

Light D. Moon, 25-10-2019, 13:07
Pierwsza strona: Fajnie jest zobaczyć taki smaczek jak pomniki Ussolanda i Lucy na Dressrosie  ^^

to jest ta sama O-tsuru żona kin'emona? wygląda inaczej!

Widząc Kin'emona w przepasce na biodra z napisem Kin, to aż się zaśmiałem na głos XD Dzięki Gintama ^^

No i kadr TOP 2 gdy Oden podgrzewał sobie żarcie na stosie pogrzebowym ^^ Tyle czasu Oda ukrywał Odena by pokazać go w takiej scenie XD 
niezły z niego rozrabiaka

nie zobaczyliśmy jeszcze aktualnego Denjiro a już widzimy młodszego, gdzie go w ogóle podziało, a ni widu ani słychu o nim. 
dość powoli zaczynają się retrospekcje, spodziewałem się czegoś więcej po tym rozdziale
[Obrazek: tumblr_prpv9aKVVn1sgwcmso3_500.gif]
Taker

Major

Licznik postów: 131

Taker, 25-10-2019, 14:03
Oden, ale z ciebie nicpoń xD Kin za młody też rozwalił, a Tsuru dużo ładniejsza. Jak Oda chce to potrafi w ładne dizajny. Myślałem, że Oden i jego ojciec będą no nie wiem jakimiś pokrakami, a prezentują się bardzo fajnie. Młody Denjiro wygląda jak Gaban Xdddddddddd Prawdopodobnie to będą najdłuższe retrosy dotychczas, więc grube jaja dopiero przed nami 4/10
Ad3k

Wicekapitan

Licznik postów: 201

Ad3k, 25-10-2019, 14:03
obyś się mylił i oby oden nie wrócił :C 
co do rozdziału...
Ja jestem fanem ciągnięcia jednej historii, retrospekcje są ok... Ale wolę retrosy w anime niż w mandze XD
W mandze mnie wręcz irytują, bo nijak przyśpieszają fabułę... Niemniej napewno są osoby, którym rozdział przypadł do gustu, ode mnie 4/10...

Fajny ten grill odena na 13 stronie :3
Czasem czytam wypociny...
ARRRGH

Shichibukai

Licznik postów: 1,294

ARRRGH, 25-10-2019, 14:46
(25-10-2019, 12:06)lebroniasty napisał(a): P.S. Jego postać, tak długo cieniowana dupy nie urywa.

Dokładnie o tym samym pomyślałem - zabieg cieniowania okazał zupełnie niepotrzebny.

(25-10-2019, 13:07)Light D. Moon napisał(a): Pierwsza strona: Fajnie jest zobaczyć taki smaczek jak pomniki Ussolanda i Lucy na Dressrosie  ^^

Też propsuję za to.

Denijiro wyglądał jak Gaban faktycznie. Biorąc pod uwagę, że sojusz potrzebuje kozackiego wzmocnienia, to myślę że jego pojawienie się będzie całkiem realne.
CCORD

Gorosei

Wiek: 21
Licznik postów: 4,680
Miejscowość: Siedlec :]

CCORD, 25-10-2019, 15:48
No rozdział fajny, nawet fajny klimacik, myślę że Odzie się udało to co zamierzał

Mam tylko ten problem, że o wiele bardziej by mi się podobała historia Odena, o wiele lepsze wrażenie by robiła, gdybyśmy nie dostali czegoś podobnego jeden arc wcześniej, gdzie o BM były podobne historie (a konkretnie o jej sile), tylko że w zestawie Deluxe.

Nie przeszkadzałoby mi gdyby Oden teraz wrócił, jeśli miałoby to sens, ale chciałbym żeby okazał się naprawdę silny, po tym jak był hajpowany.
"Love, hope, compassion...
This is what people say monster SOULs are made of.
But the absolute nature of "SOUL" is unknown.
After all, humans have proven their SOULs don't need these things to exist."
Spoiler

[Obrazek: hSzDtT]

niudeb

Supernova

Licznik postów: 805
Miejscowość: Weatheria

niudeb, 25-10-2019, 17:36
Rozdzial sredni, ale rozumiem, ze tak trzeba bylo.

W ogole o co chodzi z tymi jasełkami w OP ? Gdyby nie imiona, to bym pomyslal, ze czytam inna mange

- kinemonowi podmieniono zone albo miala jakis powazny wypadek, ktory wykrzwil jej troche twarz

- kinemon wyglada jak mlody franky https://readms.net/r/one_piece/960/6275/7

- to juz w ogoel mistrzostwo https://readms.net/r/one_piece/960/6275/8  garp rozmawia z kizaru i mysli, ze oden jest jego synem, nie wiem po co im te peruki.

- a Gaban wyglada jak Denjiro ( https://readms.net/r/one_piece/960/6275/16 jak zdejmie okulary to ma twarz coby'ego)

- Na dodatek Raizo ma identyczna twarz jak Oden, ukradl Odenowi twarz?

Rozdzial przyniosl wiecej pytan niz odpowiedzi xD


Spoiler

[Obrazek: 3d9.png]

Saki

Shichibukai

Licznik postów: 1,288

Saki, 25-10-2019, 18:17
Nie sądzę, żeby Oden miał wrócić. To by całkowicie negowało sens istnienia Momo w historii, zważywszy na klasyczny dla OP motyw przekazania woli. Momo jest zdecydowanie zbyt istotną dla tak wielu arców postacią, a nacisk na jego rozwój i dojrzewanie jako przywódcy jest zbyt mocno podkreślany, żeby zrobić z niego zwykłego placeholdera do czasu przyjścia Odena. Drugą rzeczą jest to, że IMHO ponowne pojawienie się Odena negowałoby trochę tragizm dziewiątki (szczególnie teraz, kiedy stoją w beznadziejnej dla nich sytuacji - to tak swoją drogą, odnośnie do zarzutów, które tu widziałem; wydaje mi sie, że sytuacja sprzed dwóch chapków miała być beznadziejna, i być może będzie, bo pozbawia ona jakichkolwiek szans i nadziei właśnie tę dziewiątkę. Dobrze wiemy, że Luffy prędzej czy później wyzwoli Wano, ale nie mamy całkowitej pewności, czy nie będzie to już po rozpaczliwym i całkowicie bezsensownym akcie desperacji ze strony przynajmniej części Scabbardów).

Denjirou mnie również, jak Ratowi, bardzo przypomina Koushirou, aczkolwiek wstrzymam jeszcze osąd. Dziwnym byłoby mimo wszystko dla całego motywu Scabbardów komlpetne olanie sprawy przez Denjirou, wypłynięcie gdzieś w cholerę i olanie sprawy. Teoria o Scopperze nie trzymałaby się dla mnie kupy - koleś zostałby nagle trzecim na statku Rogera, zmienił broń na topór, całkowicie porzucił starą tożsamość i zaczął tytułować się w inny sposób? I to jeszcze kiedy Oden był na statku Rogera? Wydaje mi się to kompletnie bez sensu.

Rozdział mi sie jak najbardziej podobał, myślę, że retrospekcje będą należeć do udanych, chociaż pewnie również i jednych z najbardziej obszernych w całym One Piece.

EDIT:

Spojrzałem sobie na Koushirou, i wyczytałem w ciekawostkach coś, na co wcześniej nie zwróciłem uwagi - Koushirou nosi na swoich ubraniach znak wojowników wiernych Yasuie, a sama wioska, w której się koniec końców zatrzymał, nazywa się Shimotsuki (jak nazwisko lorda).



   ▲
▲▲

 
ARRRGH

Shichibukai

Licznik postów: 1,294

ARRRGH, 26-10-2019, 12:42
[Obrazek: 73372280_3338755696165048_57388524724708...e=5E57DDDD]
wuzzek

Wschodząca Gwiazda

Wiek: 21
Licznik postów: 415

wuzzek, 27-10-2019, 02:20
Miecz Denjiro to Wado Ichimonji? Smile
[Obrazek: comment_8yI3Mja7jqmpu40tLdLIStoZjnRBTgmp.gif]
Mordoc

Shichibukai

Licznik postów: 1,424

Mordoc, 27-10-2019, 11:31
(27-10-2019, 02:20)wuzzek napisał(a): Miecz Denjiro to Wado Ichimonji?
W sumie, wygląda podobnie (ten po lewej, nie ja robiłem te kółka jak coś xD)
[Obrazek: 6vg5a4p.png]
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Ad3k

Wicekapitan

Licznik postów: 201

Ad3k, 27-10-2019, 13:39
(25-10-2019, 17:36)niudeb napisał(a): kinemonowi podmieniono zone albo miala jakis powazny wypadek, ktory wykrzwil jej troche twarz
no 20 lat no ;c kobiety tak mają, dlatego się bierze za żonę młodszą XD 
Nie a tak serio imho nie jest aż tak "niepodobna" Big Grin 

(25-10-2019, 17:36)niudeb napisał(a): garp rozmawia z kizaru i mysli, ze oden jest jego synem
<3
Garpa tam nie widziałem, ale Kizaru to rzeczywiście "jest" XD Noo ale można i Garpa upatrzyć Big Grin
(25-10-2019, 18:17)Saki napisał(a): Denjirou mnie również, jak Ratowi, bardzo przypomina Koushirou, aczkolwiek wstrzymam jeszcze osąd. Dziwnym byłoby mimo wszystko dla całego motywu Scabbardów komlpetne olanie sprawy przez Denjirou, wypłynięcie gdzieś w cholerę i olanie sprawy.
Czemu? Za wtyke by mógł robić, pomóc lawowi.. Tongue żeby nie było ja się z tą teorią nie utożsamiam, aczkolwiek nie byłaby zła, bo polubiłem Kyoushiro Tongue 


Warto mieć wtykę u wroga Tongue
Czasem czytam wypociny...
Saki

Shichibukai

Licznik postów: 1,288

Saki, 27-10-2019, 14:19
Nie chodzi o Kyoshiro, tylko o Koushirou, nauczyciela Zoro.
   ▲
▲▲

 
1 2 3
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź