Dead Space - PBF w kosmosie.
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Brena

Imperator

Licznik postów: 1,817

Brena, 08-12-2012, 22:00
Uwaga! Uwaga. Wszem i wobec ogłaszam, że rozpoczyna się PBF w świecie Dead Space!

Spoiler

[Obrazek: 2011_dead_space_2-wide.jpg]

Jak na razie planuję zebrać tak sześcioosobową ekipę, która będzie chętna do gry. Nie będzie to może jakiś megaprofesjonalny PBF, ale przecież wszyscy się uczymy.

Tutaj kilka rzeczy, które się znajdą w rozgrywce:
-5 klas.
-Dowolny wybór płci.
-System rozwoju postaci i sprzętu.
-Kosmos, kosmos, kosmos i stateczki.
-Nekromorfy ( jak na razie przyjmiemy, że ZOMBIE. Opis tych stworzeń będzie niżej).
-Brak zasad moralnych. ( od razu uprzedzam pytania. Nie ma tematów zakazanych. Możesz być doby lub zły. To zależy od ciebie).
-I jestem otwarty na propozycję. Mam też kilka własnych pomysłów, które muszę sobie rozrysować tak aby wszystko działało jak w zegarku.




Dead Space jest grą komputerową, a dokładniej survival horrorem. Opowiada o przygodach Isaaca Clarke, inżyniera ze statku USG Kellion.
Na Ziemi znaleziono Black Marker (Czarny Znak). Jest to artefakt, który budzi wiele kontrowersji. Nie wiadomo kto go stworzył, lecz kościół Unitologów (główna wiara w uniwersum) wierzy, że został on posłany przez Boga jako znak. Organizacja ta została założona przez Michael'a Altman'a. Rząd postanowił całą sprawę zatuszować, lecz zrobił to bardzo nieudolnie. Altman został zamordowany, a marker skierowany do badań. Badania te doprowadziły do stworzenia przez ludzi drugiego Znaku (Red Marker).

Badania Czarnego Znaku ujawniły, że symbole na nim wyryte łączą się w pewien kod. Kod ten był wirusem, który doprowadził do stworzenia nowej rasy- Nekromorfów. Większość badaczy przez kontakt z wirusem została poddana transformacji. Na szczęście zespół badawczy dowiódł, że wirus w pobliżu Czerwonego Znaku zostaje uśpiony, a sam drobnoustrój przestaje się rozwijać. Marker odstrasza również dojrzałe już mutanty. Zjawisko to nazwano "martwą przestrzenią" Smile .



AKCJA PBF'a dzieje się 300 lat po tych wydarzeniach ( i zarazem po wydarzeniach znanych nam z gry). Ludzie zaczęli odnajdywać kolejne Markery, które stały się ich zgubą. Artefakty te, zaczęły sprawiać, że ludzie popadali w obłęd. Dalsze badania i próby wykorzystania wirusa, doprowadziły do tego, że wszystko wyrwało się spod kontroli. Wirus zaczął opanowywać kolejne planety i ludzie, by chronić własne życia, opuszczali domostwa. Zaczęli masowo przybywać do dużych skupisk ludności. Przenosili tym samym wirusa.
Ludzkość jakoś poradziła sobie z tym problemem. Ludzie zbili się do kupy. Wszystkie podejrzenia o wirusie zostają natychmiast sprawdzane i usuwane. Prace nad markerami zostały zakazane, lecz wiadome jest, że wielu się tym nie przejmuje. Artefakty te, dają dostęp do ogromnej wiedzy.
Miasta powoli zdobywać autonomie. Szkoliły własnych żołnierzy, oczyszczały kolejne planety pod kolonizację. Powstały setki małych państw i państewek, które walczyły i z Nekromorfami jak i ze sobą. Nie trzeba wspominać, że gwiezdni piraci czują się w tej sytuacji jak w raju. Zawód najemnika zaczął być coraz bardziej opłacalny. I tu właśnie pojawiacie się wy. Wszyscy trafiacie na planetę Ragst-12. Prędzej czy pó??niej wszyscy najemnicy tutaj trafiają. Jest to planeta, przez którą przechodzą główne szlaki wydobywcze i handlowe. Cumują tu zarówno łamacze planet jak i mniejsze jednostki. Istny raj dla was - najemników.


[size=150]
Klasy postaci.
Statystyki podstawowe są takie same, lecz każda każda klasa posiada swoje własne atrybuty oraz inny R.I.G. Co dziesięć poziomów, (począwszy od piątego) będziecie mogli rozdysponować sobie pewien "perk". Będą to dodatkowe moduły do waszego skafandra, który wam da unikalne bonusy, umiejętności lub dostęp do nowego Unikalnego Atrybutu.

MO??ECIE DODAĆ +5 PUNKT?“W W STATYSTYKACH, I +8 PUNKT?“W W ATRYBUTACH. Możecie dać wszystko do unikalnych, albo pomieszać je z dodatkowymi. Nowych atrybutów (czyli tych, w których teraz nie dacie ani jednego punkcika) będziecie się mogli nauczyć od nieliczne spotkanych postaci, z zapisków znalezionych w grze po innych lub za jakieś NAPRAWDĘ dobre akcje.

Statystyki:
HP - ilość waszych punktów zdrowia. Nie dodajecie tutaj punktów.
Celność - zwiększenia szansy na trafienie w obrany punkt. Większa szansa na trafienie po biegu. Zwiększenie szansy na trafienie krytyczne.
Siła - to chyba wiadomo. Zmniejsza odrzut broni.
Wytrzymałość - wasza ogólna kondycja. Możecie dłużej biegać itp. Co 5 (5,10,15,20...) punktów dodanych do tej umiejętności dostajecie +1 HP.
Zręczność - zwiększa waszą szanse na unik i waszą sprawność manualną (Tyczy się to inżyniera).
Inteligencja - wiedza. Zwiększa szanse na powodzenie dowolnej czynności naukowej oraz medycznej.

Szturmowiec - to właśnie on jest Wasza główną siłą uderzeniową. Uzbrojony w ciężki sprzęt, materiały wybuchowe oraz "Assoult R.I.G 2.0" robi nie lada spustoszenie. To wszystko w połączeniu z Modułem Stazy -który potrafi zamrażać przeciwników- tworzy potężny argument przebicia.

Spoiler

Statystyki:
HP 40
Celność 4
Siła 4
Wytrzymałość 4
Zręczność 2
Inteligencja 1

Atrybuty:
Broń ciężka - znajomość i biegłość w użytkowaniu ciężkiej broni.
Broń lekka - znajomość i biegłość w użytkowaniu lekkiej broni.
Ładunki wybuchowe - znajomość i biegłość w użytkowaniu granatów oraz materiałów wybuchowych.

Ekwipunek początkowy:
Broń długa (4 mag)
Plasma Cutter (3 mag) lub lub Disc Ripper
Granaty odłamkowe (2 szt)
Materiały wybuchowe (1 szt)

Kombinezon R.I.G:
"Assoult R.I.G 2.0" jest stworzony do walki. Stanowi dobrą ochronę przed wszelkimi możliwymi obrażeniami. Niestety kosztem tego jest mobilność. Posiada wbudowany Moduł Stazy.
Wytrzymałość: dobra
Mobilność: średnia
Moduł początkowy: Moduł Stazy
Wielkość zasobnika tlenu: 5 tur
Wielkość plecaka: 16 (10 początkowo zajęte).



Inżynier - w każdej załodze potrzebna jest osoba, która coś naprawi, otworzy zepsute drzwi, czy też będzie potrafiła rozbroić przeszkadzające miny. Taką właśnie osobą jest inżynier. Wbudowany Moduł Kinetyczny pozwala mu manipulować przedmiotami, a nawet używać ich jako broni.

Spoiler

Statystyki:
HP 35
Celność 4
Siła 4
Wytrzymałość 2
Zręczność 4
Inteligencja 1

Atrybuty:
Złota rączka - odpowiada za zdolności naprawcze inżyniera. Im wyższa, tym skuteczniejsza naprawa i możliwość przystąpienia do gmerania przy bardziej skomplikowanych urządzeniach.
Saper - znajomość i biegłość w rozbrajaniu i tworzeniu ładunków wybuchowych.
Broń lekka - znajomość i biegłość w użytkowaniu lekkiej broni.

Ekwipunek początkowy:
Broń długa (3 mag)
Plasma Cutter (3 mag) lub Disc Ripper
Podstawowy zestaw technika
Podstawowy zestaw saperski

Kombinezon R.I.G:
"Tech R.I.G" jest stworzony do napraw w trudnych warunkach. Nie krępuje ruchów i stanowi porządną ochronę w razie nieszczęśliwych wypadków. Posiada wbudowany Moduł Kinetyczny.
Wytrzymałość: średnia
Mobilność: średnia
Moduł początkowy: Moduł Kinetyczny
Wielkość zasobnika tlenu: 7 tur
Wielkość plecaka: 20 (8 początkowo zajęte)


Lekarz - jak sama nazwa wskazuje, to właśnie on będzie Was latał po skończonej walce. Posiada Moduł Chirurgiczny, w którego skład wchodzą potrzebe mu narzędzia.

Spoiler

Statystyki:
HP 30
Celność 3
Siła 1
Wytrzymałość 2
Zręczność 4
Inteligencja 5

Atrybuty:
Pierwsza pomoc - znajomość i biegłość w użytkowaniu apteczek. Im wyższa, tym lepsze efekty i bonusy do przywrócenia punktów zdrowia (maja apteczka bazowo +5, z bonusen +6).
Zdolności operacyjne - lepsza znajomość ludzkiego ciała. Większą szansa na udaną operacje lub sekcję zwłok. Mniejsze ryzyko powikłań pooperacyjnych
Broń lekka - znajomość i biegłość w użytkowaniu lekkiej broni.


Ekwipunek początkowy:
Broń długa (2 mag)
Plasma Cutter (3 mag) lub lub Disc Ripper
Mała apteczka (3 szt)
Średnia apteczka (3 szt)
Podstawowy Zestaw Chirurgiczny (nie liczy się do ilości zajmowanego miejsca. Jest brany jako Moduł)

Kombinezon R.I.G:
"Med R.I.G Pro" jest stworzony dla medyków polowych. Posiada wymienialny Moduł Chirurgiczny przez co wszystkie narzędzia są "pod ręką". W skład Modułu, który można uzupełniać wchodzi:
-skalpel
-piła tarczowa
-defibrylator dłoniowy (elektrody umieszczone są w dłoniach rękawic. Wystarczy złapać za pierś. Pacjentowi trzeba ściągnąć wcześniej kombinezon. Po akcji wymaga ładowania ogniw przez 5 tur)
-epinefryna (4 użycia)
-morfina i parę innych środków przeciwbólowych (6 użyć)
-sprejo-żel łagodzący oparzenia (4 użycia)
-antybiotyki (5 użyć)
-pulsoksymetr (puls pacjenta wyświetla się na ekranie na lewej ręce)

Wytrzymałość: średnia
Mobilność: średnia
Moduł początkowy: Moduł Chirurgiczny (Podstawowy)
Wielkość zasobnika tlenu: 5 tur
Wielkość plecaka: 16 (11 początkowo zajęte)


Zwiadowca - to właśnie on, będzie waszymi oczami. "Stealth R.I.G" ma wbudowany kamuflaż termooptyczny. Dzięki niemu można stać się PRAWIE niewidzialnym. Ciągle jednak Cię słychać! Dzięki karabinowi snajperskiemu, zwiadowca idealnie sprawdza się na średni i daleki dystans.

Spoiler

Statystyki:
HP 30
Celność 5
Siła 3
Wytrzymałość 2
Zręczność 4
Inteligencja 1

Atrybuty:
Strzelec wyborowy - znajomość i biegłość w użytkowaniu karabinów snajperskich.
Infiltrator - zwiększa szansę na brak wykrycia w trybie włączonego Modułu Stealth.
Broń lekka - znajomość i biegłość w użytkowaniu lekkiej broni.

Ekwipunek początkowy:
Broń długa (3 mag)
Plasma Cutter (2 mag) lub Disc Ripper.
Sensor ruchu (2 szt działają zarówno wyrzucony jak i przy Tobie, jednakże na mniejszy dystans. Dane wyświetlają się na ekranie na lewej dłoni i wrogowie są oznaczani w celowniku karabinu snajperskiego. Dane również są przesyłane do Naukowca))

Kombinezon R.I.G:
"Stealth R.I.G" jest stworzony do przenikania i krycia się w cieniu. Posiada wbudowany Moduł Kamuflażu Termooptycznego, potocznie nazywanego Stealth. Pozwala on zniknąć na pewien czas, lecz po użyciu trzeba odczekać na ponowne naładowanie ogniw.
Wytrzymałość: niska
Mobilność: bardzo dobra
Moduł początkowy: Moduł Stealth (2 tury aktywnego kamuflażu, 4 tury ładowania się ogniw)
Wielkość zasobnika tlenu: 5 tur
Wielkość plecaka: 12 (7 początkowo zajęte)


Naukowiec - jest to wasze zaplecze logistyczno-naukowe. To on odpowiada za poprawną łączność między wami. Włamuje się też do terminali. Potrafi łamać kody zabezpieczające niektóre drzwi jak i wiadomości, w postaci tekstowej jak i filmowej. Co najważniejsze zna się na Markerach i zawartych na nich symbolach, które stały się alfabetem Unitologów. I to on zapisuje wasze odkrycia w dzienniku pokładowym.
Spoiler

Statystyki:
HP 25
Celność 3
Siła 1
Wytrzymałość 2
Zręczność 3
Inteligencja 6

Atrybuty:
Komputerowiec - wpływa na prędkość włamywania się do komputerów, wpływa na utrzymywanie łączności między członkami załogi
Znawca - poprawia zdolności odczytywania alfabetu Unitologów, a także rozpoznanie odmian mutantów. Zna ich słabe punkty, zwyczaje. Poprawia też zdolność rozpracowywania szyfrów i schematów (nie komputerowych. Np. Wiadomość na kartce)
Broń lekka - znajomość i biegłość w użytkowaniu lekkiej broni.

Ekwipunek początkowy:
Broń długa (2 mag)
Plasma Cutter (2 mag) lub Disc Ripper.
Podstawowy komputer podręczny
Podstawowy Moduł Łącznościowy

Kombinezon R.I.G:
"Science R.I.G v3" jest stworzony dla naukowców. Posiada on wyświetlacz danych w postaci holograficznej planszy. Posiada Moduł Łącznościowy, przez który komunikuje się ze wszystkimi. Może też przesyłać dane do innych towarzyszy (np. Mapy lokalizacji, schematy, informacje). Przy sobie ma również laptop, którym włamuje się do wszystkiego co może. Jest on połączony z jego interaktywnym wyświetlaczem na prawej ręce.
Wytrzymałość: niska
Mobilność: dobra
Moduł początkowy: Podstawowy Moduł Łącznościowy
Wielkość zasobnika tlenu: 5 tur
Wielkość plecaka: 10 (6 początkowo zajęte)


Atrybuty dodatkowe. Każdy z was może wybierać każdą spośród tych:

Dyplomacja - umiejętność przekonywania innych do swoich racji.
Akrobatyka - pomimo kombinezonów R.I.G, droga przewrotów i innych ewolucji, nie jest przed wami zamknięta. Niektóre pancerze R.I.G wręcz pomogą wam w tym. Do akrobatyki dochodzi również wspinaczka.
Szybkość - jest to skrócenie czasu, w którym wasza postać może zareagować by uniknąć większych obrażeń a nawet całkowicie je zniwelować.
Szczęście - każdy chyba wie, nie muszę pisać.
Chłodny umysł - umiejętność logicznego myślenia i przede wszystkim nie panikowania pod naporem wielkiego stresu.
Spostrzegawczość - każdy chyba wie, nie muszę pisać.



[size=150]
Broń i ulepszenia


Podczas gry będziecie mogli znale??ć specjalne przedmioty - Węzły Mocy. Będą one służyć, by ulepszyć waszą broń. Na starcie posiadacie jeden taki Węzeł (nie liczy się do zajmowanego miejsca w Waszych plecakach). Będziecie mogli znale??ć również Złoty Węzeł Mocy. Ten z kolei służy do ulepszania waszego pancerza R.I.G.
Ulepszać swój ekwipunek będziecie mogli tylko przy Warsztatach (Workbench). Jak widzicie na screenach, to każda z broni ma swoje własne drzewko rozwoju. Te kolorowe kółeczka dają wam odpowiednie bonusy. Puste musicie wykupić, jeśli chcecie ruszyć dalej. Odblokowanie kolejnego kółeczka kosztuje jeden Węzeł Mocy. Ulepszanie zaczynacie od strzałeczek. W waszych kartach postaci będą obrazki, które będą przedstawiały stan rozwoju waszej aktualnej broni. Szansa na ulepszenie wynosi 100%.

Plasma Cutter (Piła plazmowa) - jest to wasza podstawowa broń. Laser ten potrafi wystrzeliwać potrójne wiązki pocisków w płaszczy??nie X i Y. W pionowej, przydaje się przy odcinaniu górnych kończyn przeciwników, a w poziomej gdy odciąć chcemy dolne kończyny nekromorfów. Mieści w sobie amunicję na 7 wystrzałów. Rodzaj amunicji: Energia plazmowa.
Spoiler

[Obrazek: rv7t3.jpg]

Line Gun (Pisolet liniowy) - wystrzeliwuje potężną i szeroką wiązkę lasera, która jest w stanie przeciąć przeciwnika na dwie części. Użycie trybu alternatywnego powoduje wystrzelenie miny z zapalnikiem czasowym, która niszczy wszystko , co znajduje się w jej zasięgu. Mieści w sobie amunicję na 5 wystrzałów. Rodzaj amunicji: Stelaże linowe.
Spoiler

[Obrazek: O3kWN.jpg]

Pulse rifle (Karabin pulsacyjny) - potężny wojskowy karabin szturmowy o bardzo dużej szybkostrzelności. Jego doskonałe przystosowanie bojowe sprawia, że jest w stanie poradzić sobie z większą liczbą nekromorfów. Trybem alternatywnym broni jest granatnik, którego użycie powoduje wystrzelenie mocno wybuchowego granatu (pobierającego przy tym 25 sztuk amunicji). Sztuk amunicji w jednym w magazynku: 50. Rodzaj amunicji: Pociski pulsacyjne.
Spoiler

[Obrazek: XrSCf.jpg]

Jevelin gun (Oszczepnica) - służy do przebijania i przyczepiania wrogów do powierzchni płaskich jak ściany, za pomocą oszczepów wylatujących z dużą prędkością. Użycie trybu alternatywnego spowoduje wyzwolenie impulsu elektrycznego z wystrzelonego oszczepu. Wielkość magazynka: 6. Amunicja: Porażające Oszczepy.
Spoiler

[Obrazek: LZQ9W.jpg]

Flamethrower (Miotacz ognia) - służącą do podpalania znajdujących się w pobliżu przeciwników.Użycie trybu alternatywnego powoduje wystrzelenie zbiornika paliwa z umieszczonym zapalnikiem czasowym. Ilość w paliwa w jednym magazynku: 150. Amunicja: Paliwo do miotacza.
Spoiler

[Obrazek: yTdkh.jpg]

Seeker (Poszukiwacz) - to bardzo celny karabin snajperski, który dosłownie zmiata przeciwników z powierzchni. Pozwala oddawać strzały na duże odległości. Niestety jest w stanie pomieścić małą liczbę amunicji. Posiada zmienny zoom optyczny, co zwiększa celność oraz pozwala zobaczyć co was czeka. Sensor ruchu zwiadowcy nanosi na obraz obiektywu położenie wroga, który znajduje się w pobliżu sensora. Z jednego magazynka wystrzelimy 5 razy. Amunicja: Seeker Shells.
Spoiler

[Obrazek: Vj61w.jpg]

Force gun (Strzelba energetyczna) - wystrzeliwuje drobinki energii niszczące wszystko na swojej drodze. Jej zasięg niestety nie jest zbyt duży, dlatego posłuży nam do eliminacji celów znajdujących się bliżej nas. jeden strzał jest w stanie poćwiartować nawet kilku wrogów. Alternatywny strzał przemienia rozproszoną energię w skupioną wiązkę. Jest to jedna z wielu broni ciężkich, więc jest przeznaczona wyłącznie dla szturmowca (po wcześniejszym wykupieniu atrybutu). Jeden magazynek wystarczy na 10 wystrzałów. Rodzaj amunicji: Bateria energetyczna.
Spoiler

[Obrazek: d8zRv.jpg]

Disc Ripper (Rozpruwacz) - piła tarczowa przyczepiona do waszego ramienia. Jest przeznaczona walki na bliski dystans. Jej pokryte diamentem ostrza mogą przeciąć wszystko, nawet kończyny nekromorfów. Można również wystrzelić ostrze w linii prostej. Dysk z łatwością się przebije i za pomocą wiązki kinetycznej wróci na swoje miejsce. Nie wymaga specjalnego modułu lecz nie można go również wykorzystywać tak jak Moduł Kinetyczny inżyniera.
Spoiler

[Obrazek: utnNI.jpg]


R.I.G (Resource Integration Gear) - jeden z najważniejszych przedmiotów. Stanowi on Waszą ochronę, plecak, zasobniki powietrza, silniki do poruszania się w próżni i w miejscach anty-grawitacyjnych. Jest to zbiór najważniejszych funkcji i systemów, wmontowanych w strój. Może jeszcze nie doceniacie w pełni waszych pancerzy, lecz z czasem zaczniecie dziękować Bogu, że macie je na sobie. Hełm możecie w dowolnej chwili składać, co dało możliwość odsłaniania Waszych twarzy. Hełm składa się i całkowicie chowa w pancerzu. Nowością w porównaniu do poprzednich wersji R.I.G są ekrany holograficzne. W kombinezony niektórych z Was zostały wbudowane ekrany, które kontrolują wasz ekwipunek lub Moduły. Wszyscy jednak możecie może wyświetlać wiadomości holograficzne. Mogą one służyć do np. komunikacji audiowizualnej między rezydentami statku, przesyłania wiadomości czy też pokazywania drogi do celu. R.I.G ma możliwość zapisywania danych - innych hologramów, dzienników pokładowych itp. Ekrany przywołane przez użytkownika podążają za nim jako integralna część kostiumu. Warunek jest jeden. Naukowiec musi je najpierw przesłać do waszego kombinezonu.
Spoiler

[Obrazek: bpwV3.jpg]

[Obrazek: six_by_sturmir-d9tcm16.jpg]
Lukaszak

Pierwszy oficer

Licznik postów: 983

Lukaszak, 08-12-2012, 23:05
hmmm ja sie zapisuję moze na razie tyle napiszę xD
beckhend

Super świeżak

Licznik postów: 208

beckhend, 08-12-2012, 23:50
Też zaklepuję ! .
Adam Sandler - Zwiadowca


:cwaniak:
Rain

Król piratów

Licznik postów: 3,825

Rain, 08-12-2012, 23:54
No kurdę...chciałem grać jako łowca nagród ;-; ( zajechało mi SW więc się podjarałem)

Niech będzie:

Corran Horn
??ołnierz
Hades

Pirat

Licznik postów: 36

Hades, 09-12-2012, 00:08
Hartel Okun - Inżynier - zapisuje sie Big Grin
Drakham

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,214

Drakham, 09-12-2012, 00:22
Johann Faust - naukowiec - też sobie zaklepię.

Wygląd:
http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2011/ ... 3hu3jg.jpg

http://fc08.deviantart.net/fs50/i/2009/ ... heelin.jpg
Viva watashi!
bybejita

Pierwszy oficer

Wiek: 29
Licznik postów: 1,249

bybejita, 09-12-2012, 00:27
Hades napisał(a):Hartel Okun - Inżynier - zapisuje sie Big Grin

Mamy kogoś od brudnej roboty ;>
[Obrazek: tumblr_mcdjg3lO2B1qiqegzo1_r1_500.gif]
Evendell

Joy Boy

Licznik postów: 5,384

Evendell, 09-12-2012, 00:36
fuck, drakham. ruchałabym ;<
Lukaszak

Pierwszy oficer

Licznik postów: 983

Lukaszak, 09-12-2012, 01:08
Kaito Revers ??ołnierz
http://www.animestereo.com/noticias/wp- ... 50x380.jpg
Evendell

Joy Boy

Licznik postów: 5,384

Evendell, 09-12-2012, 01:10
nie ma imienia, ale jest wygląd. pani medyk ; p

http://s1.tsuki-board.net/pics/encyclop ... 1339394841
Brena

Imperator

Licznik postów: 1,817

Brena, 09-12-2012, 01:23
Jak mi miło, że tyle osób chętnych. Właśnie pracuję nad opisem i umiejętnościami klas.
[Obrazek: six_by_sturmir-d9tcm16.jpg]
bybejita

Pierwszy oficer

Wiek: 29
Licznik postów: 1,249

bybejita, 09-12-2012, 01:48
Evendell napisał(a):fuck, drakham. ruchałabym ;<

XDDDDDDDDDD
Spoiler

[Obrazek: 9aIK2.png]

[Obrazek: tumblr_mcdjg3lO2B1qiqegzo1_r1_500.gif]
Drakham

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,214

Drakham, 09-12-2012, 02:18
Evendell, zrób pana pielęgniarza, zamiast pielęgniarki, to pogadamy.
Viva watashi!
Evendell

Joy Boy

Licznik postów: 5,384

Evendell, 09-12-2012, 02:33
eee tam. jakieś środki nasenne -> przywiązanie do łóżka -> założenie odpowiedniego paska -> sponiewieranie międzypośladkowe

; D
bufaloxxx

Król piratów

Licznik postów: 4,531

bufaloxxx, 09-12-2012, 09:09
Jestem pijany jak świnia, ale widzę pbf i sie zapisuje(ten post +ten nawias pisałem 8 min)
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź