Boruto: Naruto Next Generation
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Ari

Imperator

Licznik postów: 2,060

Ari, 05-05-2016, 22:26
(05-05-2016, 06:58)1000sunny napisał(a): No właśnie po kiego grzyba to kontynuować z takiej pozycji.
Kiedy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Wiadomo jak bardzo popularnym shounenem był Naruto (wciąż nie rozumiem tego fenomenu, ale whatever), więc starają sie wycisnąć z serii najwięcej dochodów jak tylko się da.
Horsie

Pierwszy oficer

Wiek: 26
Licznik postów: 1,009

Horsie, 06-05-2016, 00:26
Tu już nie chodzi o to że kreska jest zła, bo nie jest, jest okej. Tylko kompletnie nie pasuje do tej z naruto.... Wszystko się kompletnie sypie.
[Obrazek: safe_image.gif]
Ari

Imperator

Licznik postów: 2,060

Ari, 06-05-2016, 15:36
Horsie, właśnie chodzi o to, że jest okropna. Niby stara się wyglądać jak ta z Naruto ale widać, że osoba która to rysowała nie jest w tym zbyt wprawna i niezbyt pewnie rysuje.
Chriss

Legendarny piracki oficer

Licznik postów: 880

Chriss, 12-05-2016, 22:39
Wydaje mi się, że już silniejszych wrogów od Ootsutsukich nie będzie. A Naruto i Sasuke zginą od Bomby lub jakiejś choroby. Kawaki sam powiedział, że era ninja jest skończona, więc on sam jest zapewne nowym wrogiem. Boruto również nie wygląda na uber koksa. Wątpię, by posiadał geny Uzumakich takie jak posiada Naruto, bliżej mu pewnie będzie do Hyuga.
[Obrazek: 29360-steins0.jpg]
chucky

Admirał

Licznik postów: 2,727

chucky, 12-05-2016, 22:46
Kimiwari to rasowy Hyuuga. Boruto zna tylko podstawy podstaw :/ Hinata mogłaby go bardziej poduczyć, ale pewnie nie chciał :v
[Obrazek: tumblr_ojg7flg58r1tvlw71o1_500.gif]
Dejo

Gorosei

Wiek: 28
Licznik postów: 4,578

Dejo, 24-02-2017, 22:34
Heh, no to się zacznieSmile Właśnie wyszedł ostatni rozdział obejmujący wydarzenia z kinówki, a najistotniejsza nowa rzecz to to
Spoiler

[Obrazek: 42.png]

już wiadomo skąd się brała ta pieczęć na ręce Boruto, w pierwszym rozdziale. Znowu szykuje się moc z kosmosuBig Grin

http://mangastream.com/r/boruto/010/4057/1 <-Rozdział jak ktoś zainteresowany
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

niudeb

Król Trollingu

Licznik postów: 4,220
Miejscowość: Isola

niudeb, 28-09-2019, 12:53
Wyszedl legendarny rozdzial, gdzie Naruto....

To  juz koniec kariery 7 Hokage

https://ww5.readnaruto.com/chapter/borut...hapter-38/

Poczatek jest w sumie wczesniej tej walki z glownym zlym, to https://ww5.readnaruto.com/chapter/borut...hapter-35/ dostalismy tez wyjasnienei ,skad jest nowy zly tutaj ;p.
[Obrazek: il_340x270.2655346462_d9ok.jpg]
Spoiler

[Obrazek: jotaro.png]

 
Mordoc

Pan Ciemności

Licznik postów: 4,169

Mordoc, 28-09-2019, 14:00
Nawet przejrzałem z ciekawości. O co chodzi z tą odpadającą ręką na końcu?
Czy ten koleś dostał ją od Naruto?
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Spoiler

[Obrazek: 05onfire1_xp-jumbo-v2.jpg]

niudeb

Król Trollingu

Licznik postów: 4,220
Miejscowość: Isola

niudeb, 28-09-2019, 14:03
(28-09-2019, 14:00)Mordoc napisał(a): Nawet przejrzałem z ciekawości. O co chodzi z tą odpadającą ręką na końcu?
Czy ten koleś dostał ją od Naruto?

Zasilana chakra naruto, Naruto "zginal" , to i rpzestala zasilac, pewnie do kocna serii juz go nie zobaczymy xD.

btw. teraz glowny zly zabiera energie z drugiego juubiego i dlatego jest tak silny XD.  Zretconowali znak tsunade, to juz nie jest jej technika, tylko jakas stara technika poboru chakry  znana jako karma

Boruto pewnie tez bedzie silniejszy od Naruto, bo ma jakas karme czy cos.
[Obrazek: il_340x270.2655346462_d9ok.jpg]
Spoiler

[Obrazek: jotaro.png]

 
UzumakiNaruto

Wilk morski

Licznik postów: 68

UzumakiNaruto, 21-06-2021, 16:06
Jestem na bieżąco z Boruto , więc jak coś to możecie , śmiało pytać Smile
[Obrazek: giphy.gif]
niudeb

Król Trollingu

Licznik postów: 4,220
Miejscowość: Isola

niudeb, 21-06-2021, 16:29
O co chodzi z tym nowym 10-ogoniastym?

czemu sklonowali jiraiye? 

wszyscy ci antagonisci przylecieli z ksiezyca ? 

jaki jest cel glownej organizacji?


jak mozna sie zarazic karma?
[Obrazek: il_340x270.2655346462_d9ok.jpg]
Spoiler

[Obrazek: jotaro.png]

 
UzumakiNaruto

Wilk morski

Licznik postów: 68

UzumakiNaruto, 21-06-2021, 22:29
1. (tego nie jestem pewien) ale jest to jakby młodsza wychodowana wersja 10-ogoniastego
2. Jest to Koji Kashin , i jest to klon stworzony przez Amado , by zabić lepszego Outsutsuki. Niektórzy mówią ,że jest to żółnierz ofiarny. (dla lepszego dobra)
3.Są to członkowie organizacji ,, Kary" I wydaję mi się , że nie. Wiem , że założyciel Isshiki nie jest z Ziemii. (wraz z Kaguyą)
4. Głównym celem jest odbudowanie boskiego drzewa oraz zbierają informacje o Karmie
5.Karma to moc z której mogą korzystać outsutsuki i oni mogą zapięczetować w obojętnie jakiej osobie. Karma zawiera dane genetyczne Outsutsuki.

Mam nadzieję , że wszystko jest prawdą , choć w niektórych nie jestem pewien Tongue Są to też moje przemyślenia Smile
[Obrazek: giphy.gif]
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź