Oto według serwisu Mugen-Infantry, postać roku 2007, zajęła takze 2 miejsce w kategorii postać roku w serwisie RandomSelect.
Więcej shotów:
Video:
http://youtube.com/watch?v=EocDq2nWGiY
http://youtube.com/watch?v=tzX6eAnjYZA
Download:
http://discovirtual.uol.com.br/disco_vi ... loso/xande
hasło które umożliwia przejście do plików:
toskomics
FAQ:
- Jak powstała ta postać ?
Autor zripował sprity z gry malo znanej japońskiej gry na PS2 Battle Stadium D.O.N a potem poprawiał je we flashu. Zaczął jakoś w okolicach 2006 roku. Efekty robił własnoręcznie.
- Skąd się wziąl gameplay ?
Jak pewnie zauważyliście Gameplay jest prawie taki sam jak w Budokai. Ribeiro i Xande razem nad nim pracowali
- Kim jest Ribeiro ?
Jest on programistą tego Goku Jako ciekawostkę podam iż jest to jedyny czlonek Emuboarding, grupy która w 1999 roku tworzyła DBZ M.U.G.E.N Edition 2 (bardzo popularna w Polsce gra) wciąż aktywny na scenie. Pamietacie Goku SSJ2 HD z Mugena 2 ? To jego postać
- Skąd się wzięla taka zajebista grafika ?
To zasługa ukrytego trybu w Mugenie który jest przeznaczony dla postaci ze spritami w wysokiej rozdzielczości. Takie sprite'y ma słynna seria bijatyk Guilty Gear czy bijatyka na ps2 na podstawie anime Hokuto No Ken. By przestawić sie na ten tryb wejdźcie do mugen cfg znajdźcie coś takiego
DoubleRes =
i zamiast wstawionej tam liczby (zwykle 0 lub 2) wpiszcie 4:
DoubleRes = 4
- Skąd jest ta arena na screenie ?
To Arena Hi Res którą zrobił Xande Toskomics, autor Goku. Niestety by ją odpalic musicie posiadać specjalną wersje Mugena przestawioną tylko na Hi Res. Niestety areny low res nie będą na tej wersji działać. Hi Res Mugena znajdziecie na
http://randomselect.i-xcell.com
- Czemu Goku nie ma transformacji SSJ ?
Autor nie planuje transformacji ze wzgledu na to że to za dużo pracy.