Czy prócz Luffiego jest ktoś kto.....
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Monkey D Elizabeth

Wilk Morski

Licznik postów: 67

Monkey D Elizabeth, 26-02-2012, 17:09
Nie każdy facet jest taki, że ślini się na widok jakiejś ładnej babki
"Szlachta, niewolnictwo, sklepy z ludźmi...!! Tak patrząc na tę czystość wyższych sfer! Dlaczego my, łotry tego świata jesteśmy bardziej ludzcy?" - Eustass Kid
Saki

Shichibukai

Licznik postów: 1,284

Saki, 26-02-2012, 17:32
Monkey D Elizabeth napisał(a):Nie każdy facet jest taki, że ślini się na widok jakiejś ładnej babki

No tak, ale to nie jest kwestia ślinienia się. Podejrzewam, że wystarczy cień pożądania do Hancock, i już jest się zgubionym. Momonga też się nie ślinił.
   ▲
▲▲

[Obrazek: freud_zpspaqnsf6r.png?t=1480259709]
Monkey D Elizabeth

Wilk Morski

Licznik postów: 67

Monkey D Elizabeth, 26-02-2012, 19:03
No właśnie pożądania. Dla dużej ilości piratów ważniejsze są dla nich ich ambicje np. dla Zoro jest to zostanie najlepszym szermierzem na świecie, a dla Lufy'ego stanie się Królem Piratów. Dlatego jestem pewna, ze to właśnie dlatego mogą traktować Hanconck jak zwykłą kobietę
"Szlachta, niewolnictwo, sklepy z ludźmi...!! Tak patrząc na tę czystość wyższych sfer! Dlaczego my, łotry tego świata jesteśmy bardziej ludzcy?" - Eustass Kid
Saki

Shichibukai

Licznik postów: 1,284

Saki, 26-02-2012, 19:25
Monkey D Elizabeth napisał(a):No właśnie pożądania. Dla dużej ilości piratów ważniejsze są dla nich ich ambicje np. dla Zoro jest to zostanie najlepszym szermierzem na świecie, a dla Lufy'ego stanie się Królem Piratów. Dlatego jestem pewna, ze to właśnie dlatego mogą traktować Hanconck jak zwykłą kobietę

Luffy, po pierwsze, dalej ma umysł dzieciaka, i IMHO dalej jest na etapie bawienia się w indian z kolegami, a dziewczyny są tylko po to, żeby przeszkadzać. Więc to nie jest, IMHO, przykład nawet bliski trafnego.

Nie pamiętam, czy ukazano reakcję Zoro na Hancock, ale zupełnie nie zdziwiłoby mnie, gdyby w jakikolwiek sposób uległ jej urokowi. Sam fakt, że mają superistotne ambicje, które są dla nich ważniejsze od życia nie znaczy, że nie mogą im podobać się kobiety, prawda? A jeśli ktoś czuja pociąg do kobiety z powodu jej atrakcyjnego wyglądu, to jak to nazwać inaczej, jak pożądaniem?
   ▲
▲▲

[Obrazek: freud_zpspaqnsf6r.png?t=1480259709]
Shiosu

Szczur Okrętowy

Licznik postów: 50

Shiosu, 04-04-2018, 00:58
Odkurzam kolejne stare tematy. 

IMO uważam, że jedyną taką osobą jest Luffy. Inni co prawda mogą tego nie pokazywać, ale jak to mawiała moja babcia "Nie ważne jak silny facet, jeśli chodzi o kobietę przestaje myśleć mózgiem, zaczyna inną częścią ciała."
"Myślę, że człowiek posiadający największą wolność jest królem piratów!!!."- Monkey D. Luffy.   
Mordoc

Oficer dywizji Yonko

Licznik postów: 1,052

Mordoc, 04-04-2018, 03:53
Ostatnio widziałem taki gagowy filmik, ukazujący reakcję Luffy'ego na nagość Nami. Pierwszy raz przed Alabastą (gdy Mr 2. się w nią przemienił), a drugi, gdy Nami po Alabascie zademonstrowała swój biust w łaźni. Wówczas Luffy'emu poleciała krew z nosa. Ogólnie Nami uchodzi w świecie OP za ideał urody (tak chyba mówił Absalom i Sanji, gdy widział ją w sukni ślubnej), więc być może Luffy obcując z Nami na co dzień, uodpornił się na wdzięki Hancock :p

Podejrzewam, że Zoro, który ma  w sercu Kuinę (i Tashigi :p) a także alkohol(odpowiednik Lufiastego mięsa), mógłby być w stanie się oprzeć wdziękom Hancock.

No i są jeszcze okama.
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Dejo

Sogeking

Wiek: 24
Licznik postów: 2,041

Dejo, 10-02-2019, 12:47
Cytat:Ostatnio widziałem taki gagowy filmik, ukazujący reakcję Luffy'ego na nagość Nami. Pierwszy raz przed Alabastą (gdy Mr 2. się w nią przemienił), a drugi, gdy Nami po Alabascie zademonstrowała swój biust w łaźni. Wówczas Luffy'emu poleciała krew z nosa. Ogólnie Nami uchodzi w świecie OP za ideał urody (tak chyba mówił Absalom i Sanji, gdy widział ją w sukni ślubnej), więc być może Luffy obcując z Nami na co dzień, uodpornił się na wdzięki Hancock :p
Usopp ma zły wpływ na Luffyego, dlatego tak reagował na Nami Tongue



Ale w temacie: Zoro, jest dosyć podobny pod tym względem do Luffyego.. Widzę też że często pojawiają się okama, powiedziałbym i tak i nie, to zależy... ogólnie musi być jakiś normalny sposób żeby się jej oprzeć bo inaczej byłaby niepokonana - Haki władcy, uzbrojenia, wystarczająco mocna siła woli.
 
Spoiler

[Obrazek: 3mnhqTh.png]

 
[Obrazek: KZKNpM.gif]
niudeb

Kapitan

Licznik postów: 311

niudeb, 10-02-2019, 13:42
moim zdaniem 100%  spolecznosci okama nie byloby w stanie oprzec sie urokowi Hancock, Jedynie Ivankovi daje jakies szanse.  Wszystkie postacie typu Sanji, cyz Okama nie maja zadnych szans z Hancock ;p, nawet gdyby mieli bardzo silne haki, po prostu sa  zbyt zboczeni, dewianci,( no sanji w sumie to przy okama jest brdzo normalny) takie postacie nie maja szans.

Kto by nie mogl sie  jeszcze oprzec? ;p Kurozumi Orochi. Prawdopodobnie Smotthiie tez nie ;p ( lubi byc osmieszana, takze pasuje mi tu ;p)

No generalnie jak dejo mowil, ktos z silnym haki, ale haki to tez moze byc za malo. Ktos z silniejszym haki niz hancock na pewno da rade( albo rownym haki). Ten kt ojest w stanie odmrozic sie po ataku Aokiji, da rade. 

Edit. Ale jak ktos jest takim dewiantem jak Okama, czy Orochi, to stawiam, ze nawet  najsilniejsze haki nie pomoze ;p.


Spoiler

[Obrazek: yDp7bvg.png]

Spoiler

[Obrazek: 507.jpg]

Seventy1

Kapitan

Licznik postów: 350

Seventy1, 10-02-2019, 16:29
Ostatnio z ciekawości sprawdziłem jakie są aseksualne postacie w świecie anime i mangi. No i wiecie co? Luffy często pojawia się na tych listach. Patrzcie tutaj --> https://www.asexuality.org/en/topic/1245...haracters/ to jest forum dla aseksualistów. Moim zdaniem to jest mocno naciągane. Uważam, że Luffy jest hetero, ponieważ trysnęła mu krew z nosa na widok nagiej Nami - podniecił się. Dlaczego nie podniecił się Hancock? No nie wiem... może ona mu się nie podoba? Każdy ma inny gust :p
Hinczykbn

Wschodząca Gwiazda

Licznik postów: 548

Hinczykbn, 10-02-2019, 16:39
Praktycznie cała topka spokojnie może się oprzeć jej mocy, nie wyobrażam sobie Admirałów, Yonko czy dowódców Yonko którzy mają serduszka w oczach.
Spoiler

[Obrazek: ENEL-GOD.png]

niudeb

Kapitan

Licznik postów: 311

niudeb, 10-02-2019, 16:50
(10-02-2019, 16:29)Seventy1 napisał(a): Moim zdaniem to jest mocno naciągane. Uważam, że Luffy jest hetero, ponieważ trysnęła mu krew z nosa na widok nagiej Nami - podniecił się. Dlaczego nie podniecił się Hancock? No nie wiem... może ona mu się nie podoba? Każdy ma inny gust :p

Plothole.

Oda wtedy nie wiedzial, ze luffy bedzie paradowac nago wsrod setek kobiet,  pewnie mia dostep do wiecej niz 72 dziewic. Plus w mandze malo co widac. Po takim czyms nic nie mozna stwierdzic:
https://i6.mangareader.net/one-piece/213...691424.jpg

luffy raczej tam z ciekawosci zerknal, bo wszyscy zerkali ;p, a nie z zaintereowania nami i vivi.


Spoiler

[Obrazek: yDp7bvg.png]

Spoiler

[Obrazek: 507.jpg]

Subskrybuj ten wątek Odpowiedź