One Piece: Odyssey
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 03-05-2022, 10:25
[Obrazek: FRySIwPWUAc0hv2?format=jpg&name=4096x4096]
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 04-05-2022, 20:31
[Obrazek: FR4fhpiXMAA13p6?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4fhpjXoAU0l13?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4fhpkXIAE2qz6?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4fLchXIAApN72?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4fLchXEAAvCOu?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4e9MlXwAMV_CU?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4fFQ2WQAAClCS?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4e9MJXoAEUFqs?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4e9MLWQAERjS8?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eko4XoAEWIjN?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eko6WQAImNe7?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eq_4X0AAKLV2?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4erACWQAYSYXD?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eZ8fWYAAW3J6?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eZ8eXwAAy9x-?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eZ8kX0AMuGQ5?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eZ8eWYAAzVQG?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eNOXXwAENVpB?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eNObXMAA8rv9?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eNOSWYAAoFv-?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4eNOTWYAIOQgc?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4d2vgWQAAhKIV?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4d2vbXoAAcz4v?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4d2vbX0AAofaN?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4d2vaXEAENAu9?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4cYO1XMAABVeN?format=jpg&name=medium][Obrazek: FR4cYPOXsAAyp4M?format=jpg&name=medium]

Jinbe pojawi się najprawdopodobniej w DLC, nie został zaimplementowany od razu do gry, ze względu na to, że ta jest w produkcji od 3 lat.
[Obrazek: FR2BYFkXsAAaICg?format=jpg&name=medium]
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 17-05-2022, 15:59
[Obrazek: FS0XYO3X0AEF9TD?format=jpg&name=medium][Obrazek: FS0XYuiXsAAyLgR?format=jpg&name=large][Obrazek: FSe4M7yXsAAICZs?format=jpg&name=large][Obrazek: FSe4NiwX0AE_JJ7?format=jpg&name=large][Obrazek: FS8zWDeWQAEIlGN?format=jpg&name=240x240]
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 20-05-2022, 10:32
Jest naprawdę potencjał na niezły rpg w świecie one piece. System turowy, o którym wcześniej już wspominali twórcy tutaj kilka grafik z gry
[Obrazek: FTKubsSWYAA6_Iw?format=jpg&name=medium][Obrazek: FTKubURWAAwnEro?format=jpg&name=medium][Obrazek: FTKucHIWQAAWfNJ?format=jpg&name=medium][Obrazek: FTKucfgWAA0oM35?format=jpg&name=medium]

To co mi się nie podoba na tę chwilę (choć być może to kwestia perspektywy) to, że drużyna nie będzie najwyraźniej w całości na planszy jak choćby w Personie tylko będziemy się "przełączać". No ale może to mylne wrażenie. 
Ta mylne wrażenie, teraz na ostatnim screenie zauważyłem Nami która stoi w dalszej części mapy, no to fajnie, że zadbali o ten szczegół duży plus ode mnie dosyć mocno czekam na ten tytuł

Na plus natomiast panel ruchów ofensywnych widać tutaj w końcu będzie cała paleta technik. Mam nadzieje, że nie sprowadzi się to tylko do ruchów ofensywnych i będzie można nieco bardziej taktycznie podejść do tematu. Chciałbym to zobaczyć na wideo jak funkcjonuje. Mam też nadzieje, że skoro to rpg, będzie tutaj miała znaczenie konstrukcja drużyny. Jest to gra więc nie trzeba się trzymać nadmiernie power scalingu z bajki. Dobrze by było, żeby granie "każdym" słomkowym nie ograniczało się jedynie do ciekawostki, a jednak był element styl kontra styl. Słomkowi mają tak różne sposoby walki, że cała dziesiątka tworzyłaby świetny uzupełniający się team. Też tak zrobiona gra może mieć fajne drzewko rozwoju albo auto-rozwój mam nadzieje, że sie nie rozczaruje, w końcu jest szansa na grę która fajnie wykorzysta dominację i owoce. Czekam aż wejdą pre-ordery do polski miłoby było jakby dali jakąś kolekcjonerkę skoro gra ma wyjść z okazji jubileuszu. Narazie niestety nie widzę informacji o edycji kolekcjonerskiej.
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 20-05-2022, 23:05
kilka info o systemie
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 01-06-2022, 12:53
[Obrazek: FUJKuD6WYAEDJfg?format=jpg&name=medium][Obrazek: FUJKtsyX0AAd6J8?format=jpg&name=medium]

Na mapie będą lokacje "zablokowane" do przejścia których będą potrzebne konkretne postacie. Franky np. w przypadku urwiska będzie budował mosty, czyli generalnie wykorzystanie jego umiejętności szkutniczych. Zoro np. będzie rozcinał jak widać wyżej elementy stalowe
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 08-06-2022, 14:49
Tu już znawcy gierek musielby się wypowiedzieć co to konkretnie za "ivent" ale ma być coś z Odyssey na Summer Game Fest
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 09-06-2022, 22:48


 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 16-06-2022, 23:33
[Obrazek: FVYX_h8VsAIdxDZ?format=jpg&name=large][Obrazek: FVYYAdzUcAAQOwQ?format=jpg&name=large][Obrazek: FVYYADHVUAEy62i?format=jpg&name=large][Obrazek: FVYYAs0VEAITtQE?format=jpg&name=large][Obrazek: FVYwvO6WYAAj_l5?format=jpg&name=large][Obrazek: FVYwva0WQAAXM5A?format=jpg&name=large][Obrazek: FVYwvqaWUAMl125?format=jpg&name=large][Obrazek: FVYwv4JWQAAz8Np?format=jpg&name=large]
Spoiler

[Obrazek: FVWKSK5UcAM4n1R?format=jpg&name=4096x4096]

 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Mordoc

Pan Ciemności

Licznik postów: 5,276

Mordoc, 17-06-2022, 00:46
Co ten World Trigger?
[Obrazek: tumblr_o13wfkHIt81v24j6xo4_r1_250.gifv]

[Obrazek: CCe9.gif]
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Spoiler

[Obrazek: 05onfire1_xp-jumbo-v2.jpg]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 23-06-2022, 23:31
[Obrazek: FV9RwYBXwAID9v4?format=jpg&name=large]
 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Dejo

Gorosei

Wiek: 31
Licznik postów: 4,614

Dejo, 03-07-2022, 22:59
gejmpleje już są takie solidne... Przynajmniej tak wygląda bo nie oglądałem jeszcze Wink






 [Obrazek: v19QS9s.gif]
Spoiler

[Obrazek: FPZJ5OUUcAIsrmt?format=jpg&name=large]

Mordoc

Pan Ciemności

Licznik postów: 5,276

Mordoc, 04-07-2022, 01:49
Wszyscy bohaterowie na starcie mają 40 level. Ciekawe czemu taki zabieg? Że to wytrenowana załoga po time skipie? Bardziej bym rozumiał, gdyby to była druga gra z tej serii, ale to chyba pierwsza w tej konwencji. No i w sumie fajniej by było jakby levele były zróżnicowane. Zawsze mnie to denerwowało w tego typu grach, że przykładowo Kuririnem dało się walczyć na równi z Goku.

Są sztuczne ściany, prawdziwy Luffy by się wystrzelił na daleki dystans, a nie biegł dookoła, eh te sztuczne przeszkody w grach xD

Jest motyw zbieractwa i już wiem, że to będzie męcząca gra dla mnie, bo nie lubię olewać tego typu rzeczy.

System walki jest turowy, ale podczas trybu eksploracji są mini zręcznościowe elementy jak chociażby celowanie i wystrzeliwanie ręki, żeby przeskoczyć przez przepaść. Niby jakiś klimat to daje, ale dla mnie raczej upierdliwy dodatek, który nic nie wnosi. Dziwna koncepcja gry, można rzec, że eksperymentalna, a co za tym idzie ryzykowna. Ale kojarzę, że każdy bohater ma swoją własną umiejętność, więc Luffy może przeskakiwać przepaść, Zoro rozcinać metalowe blokady itp., więc pewnie trzeba będzie chodzić w różne miejsca kilka razy. Z jednej strony ciekawe, a z drugiej denerwowało mnie jak grałem chociażby w Arkam Knighta i do niektórych miejsc nie mogłem dojść, bo jeszcze nie miałem fabularnie odblokowanego konkretnego ekwipunku. A ja lubię wszystko od razu zrobić podczas eksploracji :p

Wracając do systemu walki, to wygląda biednie, można kliknąć przykładowo "attack" zamiast wybierać z wachlarza technik. Widziałem jeszcze opcję "Tactics", jak obejrzę dalej, to napiszę, czy została użyta i w jaki sposób. Ale obstawiam, że to może być coś w stylu autowalki.

Po 6 minucie jest pokazany jakiś wybór skilli, więc robi się ciekawiej.

Kurde szybko coś na początku się leveluje. Dwie takie same walki, przeciwnicy na strzała, a expa tyle, że po każdej był level up xD Usopp nawet o 3 levele skoczył, mimo że to Luffy zatłukł wrogów.

Spoiler

[Obrazek: zEg5RBC.png]

Jak się pobiegnie na eksploracje zamiast wykonać misje, to gra każe się cofnąć.

Jest efekt paraliżu. Usopp oberwał fabularnie.

Animacje w walkach wyglądają na przydługie, Darkest Dungeon mi się przypomina.
Pamiętam, że jak grałem w Pokemony na GBC, to po jakimś czasie wyłączyłem animacje ataków, żeby nie przedłużać.

Dobra są skille, one zużywają TP, ale mają różne efekty i/lub lepsze obrażenia, a zwykły atak chyba nie zużywa TP.

To chyba z grubsza tyle się dowiedziałem, wywnioskowałem z drugiego filmiku, bo walki z bossem nie pokazali.
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Spoiler

[Obrazek: 05onfire1_xp-jumbo-v2.jpg]

1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź