Imię i Nazwisko: Kusanagi Makki
Wiek: 18
Płeć: Mężczyzna
Statek: Niech będzie ten zły
Zawód: Muzyk
Archetyp: Szermierz
Owoc: ---
Nagroda: ---
Własne Marzenie: Napisać utwór, który potrafi wyleczyć nawet "złamane serce"
PB: 1
Statystyki:
Siła: 6
Zręczność: 4
Inteligencja: 4
Wytrzymałość: 5
Siła Woli: 4
Zdolność w posługiwaniu się daną bronią(pistolety,miecze, maczety itd.): 7
Potęga Owocu: ----
Historia:
Kusanagi był jeszcze małym chłopcem, gdy do do domu jego i jego rodziców wtargnął nieznajomy mężczyzna. Nie podając nawet powodu postrzelił jego ukochanego ojca w sam środek głowy. Matka chłopca, która widziała wszystko z kuchni próbowała zemścić się na zabójcy, ale to tylko pogorszyło sprawę, bo i ona została postrzelona. Kusanagi oszołomiony tym co się stało próbował uciec, lecz jego próby poszły na marne. Ów mężczyzna niezwykle silnym uchwytem złapał chłopca i pociągnął za sobą. Jedyną rzeczą jaką Kusanagi zdążył zabrać z domu był flet jego ojca, na którym ten grał mu do snu kołysanki.
Minęło już 5 lat od owego zdarzenia. Kusanagi ma teraz 17 lat, ale pomimo swojego wieku jest bardzo niski i szczupły. Okazało się, że mężczyzna, który uśmiercił jego rodziców był łowcą nagród, a ojciec chłopca był piratem, ze którego została wyznaczona nagroda równa 4mln berri. Przez te 5 lat chłopiec był traktowany jak niewolnik. Jedyną rzeczą, która dawało chłopakowi szczęście była gra na flecie swojego ojca. Pewnego dnia Kusanagi postanowił się zemścić. Podczas gdy Maurill (bo tak nazywał się mężczyzna, który zabił jego rodziców) spał, chłopiec zakradł się do jego łóżka i leżącym obok sztyletem bezszelestnie poderżnął gardło oprawcy, po czym uciekł, wyszedł i wyruszył tam gdzie go oczy poniosły.
Kusanagi wedrował przez prawie pół roku, ciągle szukając sensu swojej wędrówki. Ciągle tęsknił za rodzicami i z tego powodu napisał bardzo dużo utworów, które miałyby dać spokój jego duszy, ale żaden z nich nie skutkował. Kusanagi podczas swojej wędrówki napotykał wiele niebezpieczeństw, dzięki czemu całkiem dobrze nauczył posługiwać się mieczem. Szermierka stała się jago drugą pasją (zaraz po muzyce). Młodzik zaczynał już się przyzwyczajać do samotnego życia na pustkowiu, gdy w dzień jego 18 urodzin spotkał mężczyznę, który podał mu bardzo zaskakującą propozycję. Mężczyzna opowiedział mu o wydarzeniach w ciągu ostatniego roku, dzięki czemu Kusanagi dowiedział się o 2 erze piratów, która niedawno się rozpoczęła, dowiedział się również, że owy mężczyzna był piratem, który szukał załogantów na swój statek. Kusanagi myśląc, że to jakieś to jakieś żarty czy prędzej wyciągnął swój miecz i natarł na mężczyznę. Okazało się, że mężczyzna jest niesamowicie silny i zparował wszystkie ciosy Kusanagiego za pomocą gołych rąk. Chłopak zauważył okazję, dzięki której może zdobyć nowe umiejętności władania mieczem i nie tylko. Po krótkim namyśle chłopak postanowił jednak przyłączyć się do załogi owego mężczyzny. I tu zaczyna się jego przygoda...
Wygląd: Chłopak słabej postury, 162 cm wzrostu, jednak bardzo silny jak na swoje "rozmiary". Blondyn, o rzadko spotykanych czarnych oczach pełnych bólu, ale również nadziei. Najswobodniej czuje się ubrany w lekkie i przewiewne ciuchy, które ułatwiają mu ruchy i cięcia mieczem. Chodzi boso. Nigdy nie rozstaje się z fletem przypiętym do prawego boku.
Styl Walki: Kusanagi walczy za pomocą jednoręcznego miecza i fletu.
Ataki
a) Cięcia mieczem
1. Raion no kōgeki - Atakuje wroga mieczem z niesamowitą siłą. Dźwięk jaki wydaje miecz podczas zamachu przypomina wycie lwa.
2. Supaidārōru - Kusanagi zamachuje się i rzuca mieczem w przeciwnika. Katana wraca do właściciela za pomocą przywiązanej do rękojeści pajęczej liny. Posiada szansę na trafienie krytyczne.
3. Insutantokatto - Kusanagi atakuje mieczem z niesamowitą prędkością nie dając przeciwnikowi szansy na uniknięcie ciosu. Zadaj małe obrażenia i zmniejsza szanse przeciwnika na unik o 50%.
b) Muzyka
1. Kinshi sa reta uta - Kusanagi odgrywa na flecie niesamowitą melodię oszałamiając przy tym przeciwnika. Kusanagi zdobywa 50% więcej szansy na uniknięcie ciosu.
2. Saigo no uta - Kusanagi gra na flecie nutę o niesamowicie wysokiej częstotliwości powodując u przeciwnika niesamowity ból. Zadaje średnie obrażenia + 4% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Ekwipunek: Drewniany flet - jedyna pamiątka po ojcu, miecz jednoręczny, kolba pajęczej nici, sakwa.