Nero Asura
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Reycer

Nowicjusz

Licznik postów: 15

Reycer, 27-02-2012, 19:52
Imię i Nazwisko: Nero Asura
Wiek:21
Płeć: Male
Statek: Zły
Zawód: Muzyk
Archetyp: Ostatni Szermierz Północy
Owoc:
Nagroda:
Własne Marzenie: Zemsta, najbardziej zniesławiony szermierz
PB: 1
Statystyki:
Siła: 8
Zręczność: 5
Inteligencja: 4
Wytrzymałość: 4
Siła Woli: 4+7(zawód)=11
Zdolność w posługiwaniu się daną bronią: 5+5(archetyp)=10
Potęga Owocu:

Historia:Nero. Asura przeżył bardzo ciężkie dzieciństwo w trakcie licznych wojnach które natrafiały na jego wioske nabył umiejętności posługiwania się mieczem od jego ojca który przekazywał rodzinną tradycje kolejnemu pokoleniu. On wraz z swoim bratem uczyli się często lecz chętnie i nigdy nie odciągali się od szkoleń, jednakże kiedy przyszło mu przeżyć kolejną z wojen stracił swojego ojca a brat został uprowadzony. Obiecał sobie, że pomści ojca a samego brata odnajdzie. Nero nie miał nigdy złego serca lecz właśnie te wydarzenia z dzieciństwa (17 lat w chwili śmierci ojca, 21 w chwili obecnej) poprowadziły jego dalszym poczynaniem. Jest zdolny zabić każdego kto stanie mu na drodze by osiągnąć swój życiowy cel. Obecnie nadal szlifuje swoje umiejętności posługiwania się jednym mieczem.

Wygląd:
Styl Walki: Walczy jednym mieczem, jego mieczem jest rodzinna katana z najlepszej jakości metalu.

Techniki:
1."Girochin"- wykonuje wysoki wyskok (salto) za przeciwnika i szybkim poziomym cięciem trafia w głowe przeciwnikowi

2."Safaia no tsume" - Skupia całą energie w dłoniach i ramionach dzięki czemu jego każdy cios mieczem staje się silniejszy i zadający większe obrażenia

3."Mūn-me" - Szybkim energicznym pchnięciem wytwarza fale uderzeniową która może rozcinać przeciwników

4."Wasureru"- Dzięki pełnemu skupieniu otoczenie staje się dla niego wyczuwalne i ataki przeciwnika stają się przewidywalne co sprawia, że jego uniki są bardziej efektowne a zdolności taktyczne bardziej skuteczne.

5."Jigoku ni shomei" - spowolnia bicie serca dzięki czemu czas wydaje mu sie płynąć wolniej a on sam zyskuje przewage zręcznościową

6."Naite iru sora" - Zdolność odbierania energii. Wysysa siły witalne poprzez przebicie kataną

Ekwipunek:
Katana "Płacz nieba" - katana o silnym i długim trzonku umożliwiającym oburęczny i pożądny chwyt, samo ostrze wykonane dobrej jakości metalu, świeci błękitnym światłem gdy przepływa przez niego energia
-gitara
-paczka fajek
-butelka rumu
-strój klasyczny szermierza[Obrazek: Nero-devil-may-cry-4-17336783-600-720.jpg]
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 27-02-2012, 20:16
1. Żadnych D.
Co prawda jest jedna postać z D. , ale to nie ja ją zatwierdzałem, więc nie chciałem już niczego zmieniać.

2.
5+3+4+4+4+5=25 A miało być 30.

3. Za archetyp szermierza dostajesz +5, a nie 7.

Popraw to i będzie ok. Wink
Reycer

Nowicjusz

Licznik postów: 15

Reycer, 27-02-2012, 20:43
Wprowadziłem zmiany uwzględniające Twoje zastrzeżenia powinno być ok Smile
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 27-02-2012, 20:46
Jeszcze taka jedna rzecz mnie intryguje. O co chodzi z wchłanianiem miecza w tym ostatnim ataku?
Reycer

Nowicjusz

Licznik postów: 15

Reycer, 27-02-2012, 20:48
Chodziłoby o to, że staje się on jakby częścią ciała ale w sumie nie pomyślałem, bo to w sumie mało ludzka umiejętność i musiałaby być wspomagana jakimś owocem
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 27-02-2012, 20:50
Zatwierdzam. Wrzuć kartę do tematu karty postaci.
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź