Imię i Nazwisko: Nero Asura
Wiek:21
Płeć: Male
Statek: Zły
Zawód: Muzyk
Archetyp: Ostatni Szermierz Północy
Owoc:
Nagroda:
Własne Marzenie: Zemsta, najbardziej zniesławiony szermierz
PB: 1
Statystyki:
Siła: 8
Zręczność: 5
Inteligencja: 4
Wytrzymałość: 4
Siła Woli: 4+7(zawód)=11
Zdolność w posługiwaniu się daną bronią: 5+5(archetyp)=10
Potęga Owocu:
Historia:Nero. Asura przeżył bardzo ciężkie dzieciństwo w trakcie licznych wojnach które natrafiały na jego wioske nabył umiejętności posługiwania się mieczem od jego ojca który przekazywał rodzinną tradycje kolejnemu pokoleniu. On wraz z swoim bratem uczyli się często lecz chętnie i nigdy nie odciągali się od szkoleń, jednakże kiedy przyszło mu przeżyć kolejną z wojen stracił swojego ojca a brat został uprowadzony. Obiecał sobie, że pomści ojca a samego brata odnajdzie. Nero nie miał nigdy złego serca lecz właśnie te wydarzenia z dzieciństwa (17 lat w chwili śmierci ojca, 21 w chwili obecnej) poprowadziły jego dalszym poczynaniem. Jest zdolny zabić każdego kto stanie mu na drodze by osiągnąć swój życiowy cel. Obecnie nadal szlifuje swoje umiejętności posługiwania się jednym mieczem.
Wygląd:
Styl Walki: Walczy jednym mieczem, jego mieczem jest rodzinna katana z najlepszej jakości metalu.
Techniki:
1."Girochin"- wykonuje wysoki wyskok (salto) za przeciwnika i szybkim poziomym cięciem trafia w głowe przeciwnikowi
2."Safaia no tsume" - Skupia całą energie w dłoniach i ramionach dzięki czemu jego każdy cios mieczem staje się silniejszy i zadający większe obrażenia
3."Mūn-me" - Szybkim energicznym pchnięciem wytwarza fale uderzeniową która może rozcinać przeciwników
4."Wasureru"- Dzięki pełnemu skupieniu otoczenie staje się dla niego wyczuwalne i ataki przeciwnika stają się przewidywalne co sprawia, że jego uniki są bardziej efektowne a zdolności taktyczne bardziej skuteczne.
5."Jigoku ni shomei" - spowolnia bicie serca dzięki czemu czas wydaje mu sie płynąć wolniej a on sam zyskuje przewage zręcznościową
6."Naite iru sora" - Zdolność odbierania energii. Wysysa siły witalne poprzez przebicie kataną
Ekwipunek:
Katana "Płacz nieba" - katana o silnym i długim trzonku umożliwiającym oburęczny i pożądny chwyt, samo ostrze wykonane dobrej jakości metalu, świeci błękitnym światłem gdy przepływa przez niego energia
-gitara
-paczka fajek
-butelka rumu
-strój klasyczny szermierza