Imperator
Licznik postów: 1,953
Imperator
vegi napisał(a):Świetne :orany: Słów mi zabrakło normalnie. Jakieś lekcje brałaś? Przecież to pełna profesjonalka.Jestem samoukiem, a te prace to totalna amatorka
Najbardziej mi się spodobał Smoker wypływający z papierosa Sanjiego xD powalające.
, tym bardziej wielkie dzięki : )sasuke napisał(a):a mi się podobała RobinDzięki! miło wiedzieć, że patrzycie również do głównej galerii : )
grzesiek_blue napisał(a):Super extra cool wypas. Najbardziej rozwalił mnie Nightmare Afro Luffy.A tego się nie spodziewałam
. Ta praca to był totalny i trochę niepełnosprawny spontan, powstały w szkole podczas wyjątkowo nużącej lekcji historii 
Imperator
ryann994 napisał(a):mi najbardziej-Ace^^
, ale podzielam opinię XDKowal napisał(a):Świetne rysunki, w zasadzie to wszystkie mi się podobały, może z wyjątkiem tych takich depresyjnych. W każdym razie: Wielkie brawaDzięki, a co do tych depresyjnych...to chyba tylko jedną bym tak nazwała
, reszta jest raczej...poważna? XD No cóż i takie się robi, choć wolę te humorystyczne. wszystko zależy od mojego chwilowego stanu psychicznego, a ten charakteryzuje się dużym rozchwianiem
Król piratów
Licznik postów: 3,505
wygląda jak żywy normalnie, cienie bardzo dobrze zrobione, według mnie to najlepsza z tych pięciu prac
Gratuluję.
ale te skarpetki, katany i wzór na flagę trochę nijak zrobione. Skarpety poprostu nie pasująXD a katany jakoś takie... no sam nie wiem 

no i jeszcze Afro-Nightmare-Luffy jest niezły, ale mam zastrzeżenia co do rąk, a mianowicie od łokcia w dół jakoś takie dziwne.
jak mniemam są farbami malowane no nie??
Imperator
xaton napisał(a):Got talent. Tyle ci powiem. Ja farbkami to jak przedszkolak maluję a ty....no brak słówE no bez przesady, samemu dołować się nie można : )