Xeno Rocket
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Mordoc

Pan Ciemności

Licznik postów: 5,839

Mordoc, 03-10-2019, 01:09
Imię i Nazwisko: Xeno Rocket (czyt. Zino Roket)
Płeć:  On 
Wiek:  27
Przynależność: ...
Profesja: Inżynier 
Statystyki główne:
Siła: 1 +2 = 3
Zręczność: 1 + 5 = 6
Wytrzymałość: 1 +2 = 3
Inteligencja: 1 +4 = 5
Charyzma: 1 +2 = 3
Statystyki poboczne:

Wiedza:  1 + 0 = 1
Percepcja: 1 + 3 = 4
Perswazja: 1 + 2 = 3
Umiejętności
Bitewne:
- mieszany styl sztuk walki, zwany Stylem Błękitnego Smoka: 5
-
Ogólne:
- rzemiosło: 3
- medycyna  3
-
Techniki:
- Gatling kick - postać staje na jednej nodze, a drugą wyprowadza serię szybkich kopniaków, przypominających ataki włócznią
- Rocket Punch i Blue Rocket Punch(wersja z rękawicą) - postać biegnie ile sił w nogach w stronę wroga, a następnie wybija się i leci w jego kierunku, niczym rakieta, wyprowadzając w locie cios pięścią. Technika wykorzystuje pęd i impet.
- Flying shot - technika jest atakiem dystansowym, to swego rodzaju fala uderzeniowa, spowodowana atakiem pięścią, kopnięciem nogą tudzież machnięciem bronią. Xeno jednak nie walczy bronią, dlatego wykorzystuje swoje kończyny

Planowane przyszłe techniki:
- Open Flying shot - Atak otwartą ręką (w przypadku ataku zaciśniętą pięścią, fala jest bardziej skupiona, natomiast przy otwartej dłoni, jest czymś w rodzaju ściany, spychającej przeciwnika.
- Razor Kick - Technika polegająca na kopnięciach, które rozcinają przeciwnika
- Flying Razor kick - To, co Razor Kick, tylko dystansowe cięcia

- Flying gatling - połączenie serii szybkich ciosów z techniką dystansową
- Flying gatling kick - połączenie serii szybkich kopniaków z techniką dystansową


 
Wygląd postaci
Wzrost 182 cm. Całkiem urodziwy, jednak nie laluś, a gość o nico bardziej szorstkim typie urody. Brązowe włosy, brązowe oczy o bystrym spojrzeniu, lekki zarost. Niekiedy znudzony wyraz twarzy. Szczupła, umięśniona sylwetka.  
Spoiler

[Obrazek: b40fbf331f7c0d45e41aeaebcaf0f5a5.jpg]

Ubrany od góry do dołu na czarno. Wygodne buty, mniej więcej w tym stylu:
Spoiler

[Obrazek: 24216203_l.jpg]

Wygodne spodnie, czarna koszula z niebieskim/błękitnym smokiem. Coś w ten deseń:
Spoiler

[Obrazek: new-embroidery-tai-chi-suits-cotton-wu-s...00x800.jpg]

Ekwipunek:
Czarny plecak, a w nim 2 rękawice pokryte błękitną stalą, narzędzia, prowiant
 
Historia:
Xeno wywodzi się z kraju, który słynie z trzech rzeczy - otwartości, rzemiosła i sztuk walki. Każdy mężczyzna musi poznać przynajmniej podstawy inżynierii, sztuki obróbki metali (w tym ich przekuwania - kowalstwa), a także sztuki walki.
Ze względu na wieloletnią otwartość kraju na przybyszy, kraj ten zamieszkują przedstawiciele wielu ras, a co za tym idzie panuje tutaj bogactwo kulturowe. 

Jednak państwo to było przez lata rządzone przez rozsądnych ludzi o silnej, aczkolwiek sprawiedliwej ręce, dlatego żaden występek nie mógł się tutaj szerzyć, a z innych kultur, przyjęto tylko najrozsądniejsze elementy. Kuchnia, wiedza, sztuka, sztuki walki itp. 

Ze względu na bogatą szkołę stylów walki, każdy może stworzyć swój własny unikalny. Jednak istnieje element, który wszystkich wojowników z tego kraju, łączy. Mianowicie, ostatni egzamin, który polega na wykuciu przedmiotu z błękitnej stali. Przedmiot ten musi współgrać z indywidualnym stylem walki każdej osoby. Może to być broń, element stroju itp. Każdy dostaje taką samą bryłkę tego surowca, więc nie może to być duży przedmiot.
Gdy egzamin zostaje zakończony pozytywnym wynikiem, wówczas zdający zyskuje miano adepta Stylu Błękitnego Smoka.
Pozytywny rezultat pozwala takiej osobie wyruszyć w świat, by z dumą reprezentować swój kraj, a także z misją zdobycia większej ilości błękitnej rudy (surowca, z którego powstaje błękitna stal - chyba, że to kwestia techniki, to zmienię trochę historię). 
Opuścić ten kraj może każdy i to w dowolnym momencie(i wrócić tak samo), ale tylko ci, którzy zdali ostateczny egzamin, są godni, by go reprezentować, dlatego cechuje ich symbol niebieskiego smoka. Jest on wyszyty specjalną techniką, znaną tylko w tym kraju, a w dodatku z nici, o podobnych właściwościach, co Vivre Card. Gdy dany użytkownik zginie, wzór również zostanie uszkodzony, a gdy strój zostanie założony przez kogoś innego, wówczas wzór zmienia kolor na czerwony. Co za tym idzie, nie można się wystarczająco wiarygodnie podszywać pod adeptów Stylu Błękitnego Smoka. Opcja 2: Gdy ktoś zdejmuje ubranie, wówczas wzór samoistnie odczepia się, by następnie mógł przyssać się do ubrania, które założy jego adept.

Każdy z adeptów ma za zadanie stawać się coraz mocniejszy, a także zbroić się w błękitną stal oraz dzielić się nią ze swoim państwem. W pierwszej kolejności, trzeba spłacić dług z nawiązką.

Xeno wyruszył z rodzinnego państwa kilka lat temu, do tego czasu, udało mu się zwrócić pewną ilość błękitnej stali, jednak nie było jej na tyle dużo, by samemu się w nią uzbroić. Zainteresowany rzekomą rekrutacją do marynarki, postanowił wykorzystać okazję i dołączyć do tego wielkiego projektu, który być może pomoże mu w rozwoju i w jego własnej misji. Mężczyźnie jest wszystko jedno, czy to Marynarka za tym stoi, czy piraci. Na miejscu sam oceni, czy warto wchodzić w to przedsięwzięcie, czy nie. 




Ściąga
Statystyki główne
Każdy ma na początek 15 punktów do rozdania do statystyk głównych. Punkty bazowe dla każdej statystyki to 1, więc po rozdaniu powinniście mieć ich łącznie 20.
Siła: Statystyka odpowiadająca za ogólną siłę Waszej postaci. To, jak wielki kamień podniesiecie zależy właśnie od niej. Tak samo jak i to, czy uderzając z pięści połamiecie komuś nos, czy sobie palce.
Zręczność: Statystyka odpowiadająca za jakość i szybkość poruszania się. Chcesz chodzić po drzewach i unikać pocisków? To coś dla Ciebie.
Wytrzymałość: Zasada prosta, im więcej wytrzymałości, tym większa odporność na obrażenia oraz większa ilość punktów zdrowia. Odpowiada także za regenerację.
Inteligencja: Statystyka mówiąca o tym, jak szybko się uczysz. Chcesz zobaczyć wzór w atakach wroga? Możesz być pewien, że inteligencja będzie tu brana pod uwagę. Łatwiej znajdujesz też informacje.
Charyzma: Statystyka mówiąca jak wiele możesz znieść. Mniej boisz się wyzwań, więc mniej będziesz się wahać przed skokiem przez przepaść (i nie tylko!).
 
Statystyki poboczne
Do statystyk pobocznych możecie dodać 5 punktów, na początek macie tylko 3 statystyki do wyboru, jednak są to statystyki, które postać może dodatkowo odkrywać.

Wiedza:  To jak wiele wiecie o świecie. Im więcej tej statystyki, tym większa szansa, że będziecie posiadać różnego rodzaju informacje na temat np. spotykanych postaci/owoców/przedmiotów.
Percepcja:  To, jak szybko analizujecie otoczenie, oraz sytuacje w których się znajdujecie. Bardziej rozpoznajecie zapachy, dźwięki i obrazy.
Perswazja: To, jak dobrze rozmawiasz z ludźmi. Sprawny rozmówca potrafi nawet nakłonić kogoś, do rzeczy, której sam z siebie by nie zrobił.

Umiejętności
Tutaj daję Wam trochę pola do popisu. Każdy z Was może dać sobie od jednej do dwóch umiejętności bitewnych oraz od jednej do trzech umiejętności ogólnych.
Umiejętności bitewne, to np. walka wręcz, walka kataną, łukiem itp.
Umiejętności ogólne, to np. skradanie się, kradzież kieszonkowa itp.
Oby w miarę rozsądnie to wymyślać, zawsze możemy się dogadać i znaleźć złoty środek.
W zależności od profesji jaką będziecie mięli w przyszłości, dostaniecie również umiejętność z nią związaną.
Do umiejętności bitewnych, jak i ogólnych możecie dodać po 5 punktów. Sami wybierzcie na ile umiejętności chcecie to podzielić.
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Spoiler

[Obrazek: 05onfire1_xp-jumbo-v2.jpg]

Subskrybuj ten wątek Odpowiedź