Iperyt [Cieśla]
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
RelsTenim

Pirat

Licznik postów: 48

RelsTenim, 26-12-2011, 06:18
Imię i Nazwisko: Iperyt
Wiek: 21 lat
Płeć: Kobieta
Statek: Złych kolesi
Zawód: Cieśla
Archetyp: Użytkownik broni - Szermierz
Owoc: Brak
Nagroda: 0
Własne Marzenie: Zwalczenie u ludzi uprzedzeń i dyskryminacji
PB: 1
Statystyki:
Siła: 3 (+5)
Zręczność: 7
Inteligencja: 4
Wytrzymałość: 7 (+3)
Siła Woli: 4
Zdolność w posługiwaniu się daną bronią (miecze): 5 (+5)
Potęga Owocu: Brak
Historia:
Rodzice pozostawili ją w sierocińcu wkrótce po narodzinach, nigdy ich nie spotkała. Dorastała w spartańskich warunkach, mimo niewątpliwych starań opiekunów, dziecięcy świat rządził się prawem: kto silniejszy, ten lepszy. Okres dorastania to dzisiaj determinuje postawę Iperyt, dziewczyna już za najmłodszych lat w okrutny sposób musiała radzić sobie w życiu używając, jeżeli sytuacja tego wymagała, nieczystych zagrań. Gdy była nastolatką uciekła z sierocińca razem ze sporą częścią towarzyszy - sierot. Schronienie znaleźli w obozie poszukiwaczy skarbów, od tego czasu prowadziła koczowniczy tryb życia. Poszukiwacze uczyli ją i jej towarzyszy fechtunku, gdy oni wyruszali na przygodę w poszukiwaniu bogactw, ona razem ze swą świtą zajmowała się zdobywaniem prowiantu i pilnowaniem obozu. Żyła w ten sposób przez kilka lat. Podczas tego okresu stopniowo, do grona poszukiwaczy wcielano uciekinierów z sierocińca, zastępowali oni poległych podczas wypraw, lub zwyczajnie okazywali wystarczające umiejętności. Iperyt nie mogła zrozumieć dlaczego ona nadal nie została wcielona do elitarnego grona, od samego początku przejawiała niezwykły talent w walce mieczem, w sparingach zdarzało się jej czasami pokonywać nawet łowców skarbów. Zrozumiała w końcu, że to przez swoją płeć, wśród uciekinierów była jedyną dziewczyną. Uważano bowiem, że kobieta na wyprawie przynosi pecha, że i tak w końcu ciało nie pozwoli jej się rozwijać więc ostatecznie chłopcy nadają się lepiej do walki, natomiast jej zadaniem jest rodzić dzieci a nie zdobywać skarby i zwyciężać pojedynki. Od tamtej pory postawiła sobie za cel udowodnić światu, że kobieta w niczym nie różni się od mężczyzny, nie musi być gorsza, nie musi być słabsza i może być zwiastunem zwycięstwa a nie nieszczęścia. Gdy grupie zaczęło się nie powodzić, poszukiwaczy została zaledwie garstka Iperyt i tak została oddelegowana do pilnowania obozu, jej towarzysze ruszyli zaś na bodajże swoją największą wyprawę w poszukiwaniu legendarnego miecza Szczerbca. Iperyt po kryjomu ruszyła za nimi. przygoda zakończyła się klęską, na oczach Iperyt zginęli wszyscy poszukiwacze, bądź co bądź, jedyni na świecie bliscy jej ludzie. Niespodziewanie dokończyła podróż sama, zabiła mocno już poturbowaną przez jej towarzyszy bestię pilnującą legendarnego miecza i zdobyła Szczerbiec na własność. Po jakimś roku tułaczki, z mityczną bronią u boku postanowiła zostać piratem, bowiem jest to jedyny sposób, by o kimś takim jak ona usłyszał cały świat.
Wygląd:
Ubrana w białą koszulę z głębokim dekoltem, za długimi i zbyt szerokimi rękawami, czarne spodnie skrojone na ekstrawagancki styl wchodzące w czarne, luźne na samej górze kozaki bez obcasa. Czarne włosy sięgające za ramiona, ładna twarz bez blizn, duże, zielone oczy, szczupła kobieca sylwetka, około 175 wzrostu.
Styl Walki:
ViceVersa - Technika, raczej strategia polegająca na zostawianiu umyślnych luk w obronie i prokurowaniu w ten sposób ataku właśnie w zaniedbane miejsce, będąc na to przygotowanym, momentalne sparowanie ataku i wyprowadzenie błyskawicznej zabójczej kontry.
Grom - Trik polegający na natychmiastowej zmianie kierunku biegu podczas walki, tuż przed przeciwnikiem, tuż przed jego ostrzem, po czym następuje silne odbicie z jednej nogi w kierunku pierwotnego biegu. Po piruecie w powietrzu, na głowę zdezorientowanego i nieprzygotowanego przeciwnika spada z góry potężne cięcie miecza.
Vabanque - Typowa walka na wyniszczenie, grad szybkich precyzyjnych ciosów, bez czasu na złapanie oddechu, czy odpoczynku, nie ma tu kalkulacji, jest frontalny skondensowany i bezkompromisowy atak, przetrwa ten kto będzie wytrzymalszy. Używane jako ostateczność.
Żądło - Pchnięcie mieczem rywala poprzez wyrzucenie broni z całej siły gdy nadarzy się okazja i użycie jej jak włóczni, technika możliwa do wykonania tylko w przypadku ataku z zaskoczenia z dystansu i gdy w pobliżu nie ma innych wrogów, rzut w klatkę piersiową lub głowę.
Ekwipunek:
Szczerbiec - Pradawny miecz. Nie posiada żadnej niezwykłej mocy, jest co prawda lekki i idealnie wyważony, mimo setek lat od wykucia ostry jak brzytwa, lecz to nadal zwykły miecz, który po prostu przed wiekami dzierżył legendarny wojownik. Powiadają co prawda, że jest przeklęty, ale Iperyt nie wierzy w takie rzeczy.
korohori

Super świeżak

Licznik postów: 228

korohori, 29-12-2011, 00:03
No nareszcie coś do mrocznych. Fajny wygląd XD Akceptacja. Na razie tylko Jolly mi się karta nie podobała. A tak to spoko.
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź