Yggdrasila Hyō (Nawigator)
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Silver

Szczur lądowy

Licznik postów: 3

Silver, 08-01-2012, 23:15
Imię i Nazwisko:Yggdrasila Hyō (jej imię jako uczennica klasztoru sztuk walki brzmiało Burakkupansā co znaczyło "czarna pantera")
Wiek:23
Płeć:Kobieta
StatekBig Grinobry
Zawód:Nawigator
Archetyp:Naukowiec
Owoc:--
Nagroda:0
Własne Marzenie:Odkryć i sporządzić mapę nieznanej wyspy. Zniszczenie całej marynarki.
Statystyki:
Siła:7
Zręczność:8
Inteligencja:3 + 13 = 16
Wytrzymałość:5
Siła Woli:2
Zdolność w posługiwaniu się daną bronią(pistolety,miecze, maczety itd.):5
Potęga Owocu:--
Historia:
Urodziła się na małej wysepce w wiosce Tēbe w rodzinie z dwójką rodzeństwa.Od dziecka miała niezwykły dar albo raczej przekleństwo nie mogła pić wody
źródlanej. Po wypić jej wpadała w szał bojowy, nieważne czy byłeś wrogiem, przyjacielem, bezbronnym przechodniem lub zwierzęciem atakowała cię bez żadnej
przyczyny dopóki nie przestałeś oddychać. Pewnego poranka gdy miała 7 lat na śniadanie jej matka przez przypadek zamiast wody morskiej (miała on
uczulenie jedynie na wodę źródlaną a woda morska według niej smakowała lepiej od czego ktokolwiek) dała dziewczynce wodę ze studni dziewczynka nie
orientując się zjadła śniadanie i wypiła wodę. Wyszła z pokoju i spotkała się z bratem. Nagle rzuciła się na niego i zadusiła go. Gdy się ocknęła
żałowała tego co zrobiła, ukryła się w piwnicy i płakała. Spędziła tam godzinę może dwie, nie liczyła czasu ponieważ nigdy nie zamierzała wyjść.
Niespodziewanie usłyszała rozpaczliwe wołanie ludzi z miasta "Ratunku, statek marynarki przybił do portu". Potem usłyszała tylko wołania o pomoc oraz
krzyki kobiet, mężczyzn i dzieci. Siedziała w piwnicy dopóki krzyki nie ucichły, gdy wyszła zobaczyła stosy trupów walających się po ulicach i w domach.
Weszła do mieszkania swojej rodziny. Okazało się, że wszyscy nie żyją. Byli "schludnie" poukładani na stosie, a na samym dnie leżał jej brat który został
zabity przez nią samą. Od tej pory nienawidziła marynarki i chciała wybić ich co do jednego, bez litość każdego który pomagał lub był wspólnikiem
marynarki, jednak opanowała swój gniew spakowała jedzenie i wyruszyła przed siebie przysięgając sobie, że stanie się silna pomścić śmierć swojej wioski.
Po drodze na przystań zobaczyła starszego człowieka z odciętą ręką jednak żywego pomogła mu wstać i podała mu apteczkę ze swojego plecaka. Starzec
opatrzył ranę i zapytał dziewczynkę o jej imię i o to jak przeżyła rzeź miasta. Po krótkiej opowieść staruszek powiedział jej że należał do marynarki i
,że został z niej wyrzucony kiedy sprzeciwił się rozkazowi zabicia ludzi z jej wioski. Dziewczynka mimo nieopanowanej żądzy zemsty zaakceptowała starca za
jego odwagę i honor. Stary nauczył ją jak sterować statkiem, podstaw nawigacji, meteorologi oraz kartografij a także matematyk, języka i podstawowych
czynność do samodzielnego przetrwania. Po dwóch latach starzec stwierdził, że nie nauczy już dziewczynki niczego co mogło jej pomoc w jej dalszej drodze.
Dziewczynka na łódce przypłynęła do najbliższego większego miasta. Nikt się nią nie przejmował więc zaczęła walczyć o przetrwanie kradnąc i kłamiąc.
Taki stan rzeczy trwał przez rok aż pewnego razu obrabowała pewnego dziwnie wyglądającego starca. Starzec zatrzymał ją i zaprowadził do pobliskiego
klasztoru sztuk walki. Przyjęto ją z otwartymi ramionami. Przez 7 lat uczyła się sztuk walki, skupienia, wytrwałość, zręczność, równowagi, prawdziwej
siły i panowania nad emocjami.Jednocześnie korzystając z nauk mistrzów w zakresie kartografij i nawigacji. Po siedmiu latach otrzymała ona imię które
miało odzwierciedlać jej dusze brzmiało ono Burakkupansā czyli czarna pantera. W klasztorze była uznawana za niezwykłą uczennice, piękną, wrażliwą i
miłą a zarazem była wyszkolona jako jeden z najlepszych skrytobójców. Nigdy nie zapominała o swoim marzeniu, jednak teraz zainspirowana przez mistrza
który opowiedział jak odkrył nieznaną dotąd wyspę, jakie to niesie szczęście gdy można ją nazwać i nazwać każde stworzenie spotkane na tej wyspie.
I to uczucie ekscytacji gdy widzisz strumienie, lasy a nawet stare rujny które zostawiła nieznana tobie rasa istot. Dziewczyna zachwycona opowieścią
postanowiła, że również odnajdzie kiedyś nieznaną wyspę i sporządzi jej mapę nazywając ją samą oraz każdy najmniejszy szczegół mapy. Po zakończonym
szkoleniu mistrz wysłał ją na uniwersytet na sześć lat gdzie zdobył dyplom z najwyższym wyróżnieniem i tytuł doktora jednak odmówiła przyjęcia go.
Wróciła do klasztoru i do mistrza usłyszała wtedy, że w pobliskim mieście zawiną piracki okręt, nie myśląc o niczym natychmiast wyruszyła żegnając się
z mistrzami. To była jej wielka szansa na spełnienie jej marzeń.
Styl Walki:
Kakusareta hyō - Dziewczyna rzuca flakon z fioletową mazią która wywołuje mgłę na 1-2 tury (na początku potem zależy od gęstość mazi) i zachodzi a potem
atakuje od tyłu przeciwnika (nieskuteczne przeciw od czterech w górę przeciwników)

Ishi-ritsu - Yggdrasila rzuca flakon z szarego koloru substancją która spowalnia przeciwnika ( lub zupełnie zatrzymuje go) na czas od jednej do dwóch rund
(tak samo jak w przypadku pierwszego specyfiku)
Senaka o sasu - Cios który może być użyty jedynie gdy mgła z pierwszej zdolność utrzyma się przez kolejną turę po użyciu Kakusareta hyō. Cios ma szansę
na następujące efekty:
1. Paraliż 5%
2. Powalenie przeciwnika na turę 15%
3. Śmiertelny cios od 0,25% do 0,5%
4. Normalne uderzenie 79,5%
Supiningukikku - Kobieta zaczyna się kręcić i powalać przeciwników. Atak jest nietypowy i zadaje tylko połowę normalnych obrażeni jednak do użycia go
stosuje się premie z siły i zręczności podzielone na pół. Można go użyć gdy walczy się z co najmniej trzema przeciwnikami. Po ataku
jest się oszołomionym na turę.
Ten no dageki - Do użycia go jest potrzebna koncentracja (przez jedną turę Yggdrasila może jedynie się bronić jeżeli jest taka możliwość). Cios opiera
się na inteligencji i można go użyć tylko na jednym przeciwniku i tylko raz na walkę. Może on powodować ogłuszenie 6%, powalenie 3% lub
natychmiastową śmierć 1% lub mniej.
Mizu no ōhayari - Po wypiciu wody źródlanej dziewczyna wpada w szał i zaczyna okładać przeciwników w tym momencie traci wszystkie zmysł co powoduje że
inteligencja, siła woli zmniejszają się na pkt a siła i wytrzymałość rosną o trzy a zręczność zależnie +/-2 pkt. Istnieje możliwość
rzucenia się na swoją załogę.Efekt działa przez całą walkę lub kończy się jeśli zarządzi tak MG.
Ekwipunek: Para rękawic wzmacnianych lekkim ale wytrzymałym stopem metali, mapa (z zawodu), torba z flakonami, kilka flakonów z źródlaną wodą
korohori

Super świeżak

Licznik postów: 228

korohori, 08-01-2012, 23:53
Elegancko. Nawet procenty i ogólnie nie przekoksowałeś technik. Chce Ciebie w grze.
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź