Testy
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 11-03-2012, 17:15
Zastanawiałem się już jakiś czas nad wrzuceniem tego i ostatecznie zdecydowałem się to zrobić.
Podaję tutaj wszelkie progi testów na wykonanie różnych trików oraz umiejętności. Oczywiście to tak na wstępie. Jeżeli coś wpadnie mi do głowy, lub sami zechcielibyście coś dodać, to piszcie o tym w tym temacie, a ja będę to analizował i aktualizował listę. Wink

Umiejętności są liczone podwójnie!

Akrobacje:

Wysokość skoku: Metr na każde 7 punktów zręczności.
Bez akrobacji max. 6 metrów

Salto: Zręczność+akrobacja=20
Kolejne salto wymaga 15 kolejnych punktów.
Salto - 20
Podwójne - 35
Potrójne - 50
Salta powyżej podwójnego mogą robić tylko osoby posiadające akrobację!


Szermierze
:

Przecięcie złota: Siła+Władanie bronią - 45
Przecięcie stali: Siła+Władanie bronią - 70
Przecięcie diamentu Siła+Władanie bronią - 160
(jeżeli suma < 90 - test w ogóle się nie odbywa)
Przecięcie Kurokinzo(czarny metal): Siła+władanie bronią -200
(jeżeli suma < 170 - test w ogóle się nie odbywa)
Przecięcie Kairoseki(morski kamień): Siła+władanie bronią - 270
(jeżeli suma < 250 - test w ogóle się nie odbywa)

Podnoszenie ciężarów:

1 punkt siły = 3 kg

Szybkość pocisków

Nóż - 30 (wymaga tyle zręczności i czujności, żeby uniknąć)
Kula armatnia - 45
Nabój z pistoletu - 70

Odbicie wymaga dodatkowych 20 punktów.
Osoby, których czujność wynosi mniej niż 10, nie mogą odbijać pocisków.
W przypadku kuli armatniej wymagane jest 20 punktów siły.

Owoce:
Umiejętności nie są liczone tutaj podwójnie!!!

Rozpoznanie nazwy owocu po zobaczeniu jego mocy - 5
(Oczywiście niektóre owoce, są tak oczywiste, że jest to w ogóle nie potrzebne)

Rozpoznanie zastosowania (1 test= 1 zastosowanie) - 5
Każde kolejne +5

Rozpoznanie typu owocu - 30(wiedza)
Minimum 15, żeby rozpocząć test.

Rozpoznanie nazwy owocu- 45(wiedza)
Minimum 25, żeby rozpocząć test.

Włożenie do broni - 35(kowalstwo)
Minimum 20, żeby rozpocząć test.
Badania nad owocem - 15(nauka)
A każde kolejne odkrycie wymaga 5 więcej.
Test można rozpocząć z minimum 5 punktami nauki.



Czekam na wasze propozycje i opinie Big Grin
bufaloxxx

Król piratów

Licznik postów: 4,531

bufaloxxx, 11-03-2012, 17:21
Dobre nie powiem, chociaż tylko wymagania wyskoku bym zmniejszył. A co związku z owocami? A u kanonierów możesz zrobić tak jak u szermierzy(strzał który rozwala kamień, stal itd.), tylko trochę będzie trzeba wymagania pozmieniać Smile
salces01

Imperator

Licznik postów: 2,170

salces01, 11-03-2012, 17:27
No całkiem, całkiem. Tylko 1 pytanie - czy żeby wykonać test tracimy 1 podsumowanie czy robimy to w jakimś innym temacie?
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 11-03-2012, 17:31
@ salces01

:zdziwko:

...A tak na serio...poczytaj sobie zasady. Tam jest wszystko napisane.
salces01

Imperator

Licznik postów: 2,170

salces01, 11-03-2012, 17:34
Aaaa... przepraszam za niedoczytanie. Teraz już wszystko rozumiem Wink
Sather

Król piratów

Licznik postów: 3,176

Sather, 11-03-2012, 23:28
Cytat:Odbicie noży: Zręcznosć - 20
Unik przed nożami: Zręcznosć - 30

To powinno być na odwrót, łatwiej jest zrobić unik niż coś odbić. Szczególnie dotyczy pocisków.

Proponuję też dodać trochę umiejętności dla strzelców. Np. z ilu metrów bohater jest w stanie oddać celny strzał ( oczywiście trzeba by wziąć jeszcze pod uwagę że przeciwnik może uniknąć, ale i tak pocisk uderzy tam gdzie był wycelowany). Można też dodać coś takiego tyle że dla rzutów nożem. No i tak jak napisał bufaloxxx wprowadzić możliwość przestrzelenia żelaza, diamentu itp. tak jak mają to szermierze( chociaż zbyt realistyczne to nie będzie) .
Mrs 9

Piracki oficer

Licznik postów: 664

Mrs 9, 11-03-2012, 23:32
Właśnie, nie wiem jakie testy by mogły być, ale kanonierzy i inni ludzie posługujący się bronią palną mogą się poczuć pokrzywdzeni.

Ale tak ogólnie to dobry pomysł z testami Wink
patrican

Cipher Pol Aigis Zero

Licznik postów: 763

patrican, 12-03-2012, 00:41
A propo, czy stal nie jest czasem twardsza od złota ?? Chemikiem nie jestem, ale coś takiego, kiedyś obiło mi się o uszy.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 12-03-2012, 01:09
Mówisz...załóżmy, że to złoto 75% z węglikiem boru XD

Jeżeli chodzi o testy przestrzelenia metalu przez strzelca, to wg mnie jest to bezsensowne, bo to raczej zależałoby od naboi, a nie od umiejętności strzelca.

Jeżeli chodzi o te testy na odległość strzału to są już dawno obmyślone, tak samo jak: wszystkie testy walki, testy obrażeń od pistoletów, wszelkie bonusy od waszych ciosów. Jednak tych rzeczy nie powinienem wam chyba zdradzać.

Jeżeli przez moc owocu masz na myśli ich efekty, to zależą one od waszej kontroli owoców i podchodzą one pod testy walki.

A..zapomniałbym. No wiesz...wg mnie, to odbić strzał jest łatwiej niż go uniknąć. Przy odbiciu musisz tylko podstawić jakąś osłonę w miejscu gdzie pojawia się nabój(np. tak jak trzonek miecza, gdy odbijał te strzały Hody'ego w anime). Natomiast unik, to przesunięcie całego ciała szybciej niż pocisk.
ken-adams

Imperator

Licznik postów: 1,981

ken-adams, 03-07-2012, 16:06
Odświeżę troche temat. Mam następującą propozycje na testy dla kanonierów:
Szybkość przeładowywania broni- związana z umiejętnością w posługiwniu się nią,
Czas potrzebny do oddania celnego strzału - koncentracja i posługiwanie się bronią.
Zastrzegam, że to tylko propozycja i jeżeli nie chcecie nic zmieniać lub jest to w jakimś stopniu uwzględnione to ok Wink
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 17-07-2012, 19:46
Aktualka:

Zmienione prawie wszystko.
Najmniejszej zmianie uległo podnoszenie ciężarów, bo 1 punkt siły to 3 kg, a nie 5.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 20-07-2012, 23:42
Aktualka nr.2

Dodane testy związane z owocami.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 29-07-2012, 18:26
Aktualka nr. 3

Kolejne testy związane z owocami. (Specjalnie dla ciebie Pucipi)
ken-adams

Imperator

Licznik postów: 1,981

ken-adams, 24-08-2012, 17:10
Pomyślałem, że możnaby rozwinąć nieco bardziej niektóre umiejętności, mam propozycję dotyczącą alchemii/nauki:
Spoiler

x- stworzenie tabletek wspomagających
Tabletka:
-siły(+(2+a)siła, -1 zręczność, +1 wytrzymałość, 0 wola)
Umiejętności związane z siłą +(2+a)
-zręczności(-1 siła, +(2+a) zręczność, -1 wytzymałość, 0 wola)
Umiejętności związane ze zręcznością +(2+a)
-wytrzymałości(0 siła, -2 zręczność, +(2+a) wytrzymałość, +1 wola)
Umiejętności związane z wytrzymałością +(2+a)
-woli(0 siła, 0 zręczność, 0 wytrzymałość, +2 wola)
Umiejętności związane z wolą +(1+a)
-inteligencji +(1+a int.)
Umiejętności związane z wolą +(1+a)
a-punkty alchemii/nauki pomniejszone o x

Kod:
To byłby niski poziom tworzenia tabletek, stąd te minusy.
Czas działania 1 tura; można zarzyć 1 tabletkę na 5 tur. Przekroczenie dawki może spowodować +5%-50% działania tabletki lub 0 efektu plus utratę życia 5%-15%

y- stworzenie tabletek stymulujących leczenie
Kod:
Tutaj możnaby rzucać procentowo lub rozbić to na tabletki słabe, średnie, mocne.
z- stworzenie tabletek wspomagających kontrolę owocu
Kod:
Nie mam pomysłu jak inaczej mogłoby to działać, oczywiście musiałyby być tutaj duże efekty uboczne
q-tworzenie materiałów wybuchowych
-miny(zasięg:  obrażenia: )
-granaty dymne
-flash'e
...
Kod:
Takie bajerki uatrakcyjniające walki, możnaby je opisać tak jak zrobiłem to przy minach, czyli zasięg i efekt/obrażenia
w-łączenie tabletek wspomagających.
-siła-zręczność-+(2+a) siła,+( 2+a) zręczność
-siła-wytrzymałaść-
-siła-wola-
-siła-int-
-zr.-wytrz.-
-zr.-wola-
-zr.-int.-
-wytrz.-wola-
-wytrz -int.-
-wola-int.-
Kod:
W sumie to dałem tutaj tylko przykład jak mogłoby to wyglądać, dlatego reszte tylko wypisałem

Generalnie wszystkie liczby podane są przykładowe, a wszystko zależay od MG i od tego czy ten pomysł w ogóle przejdzie. W każdym bąd?? razie czekam na opoinie. Smile

Subskrybuj ten wątek Odpowiedź