Darknes Filip
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
fillif3

Pirat

Licznik postów: 27

fillif3, 05-04-2012, 01:40
Imię i nazwisko: Filip Darkness
Wiek: 22
Płeć: mężczyzna
Statek: ??li
Zawód: muzyk
Archetyp: szermierz
Owoc:...
Nagroda:...
Marzenie: zniszczyć organizacje dark flame i zabić każdego kto przeszkodzi(nawet kapitana)
PB:...
Statystyki:

Siła:12
Zręczność:10
Inteligencja:4
Wytrzymałość:8
Siła woli:13

Umiejętności:

Bitewne
Władanie żniwiarzem:9
Odporność:1
Charakterystyczne
Muzyka:4
Kowalstwo:2

Historia: Filip był młodym 15-letnim chłopcem żyjącym na west blue. Mieszkał w małej wiosce z ojce Marco, który pracował jako kowalem. Pasjonował się muzyką, ale ojciec chciał nauczyć go sztuki władania mieczem, a dokładnie stylu żniwiarza(Polega na tym, że w jednej ręce trzyma się długi miecz do ataku, a w drugiej sztylet do obrony). Filip wymykał się i uczył grać na flecie w nocy, a za dnia trenował z ojcem. W wieku 19 lat usłyszał rozmowę ojca z przyjacielem(o imieniu Lair) i dowiedział się organizacji dark flame i o tym, że ojciec był piratem. Kilka dni pó??niej wioskę zaatakowali piraci. Byli oni poddani tej organizacji. Filip widział piekło. Umarłby, ale w ostatniej chwili uratował go Lair. Pó??niej zabrał go na najważniejsze pole walki. Walczył tam kapitan piratów i Marco. Lair zaczął mówić- Ten kapitan zjadł szatański owoc. Daje on niesamowitą moc. Istnieją 3 rodzaje, a on ma najpotężniejszy, logię. Normalny człowiek go nie zrani, ale kapitan; to znaczy Marco posiada haki.-Filip nie rozumiał o czym on mówi kiedy nagle przeciwnik umarł od cięcia. Wtedy podbiegli. Zobaczyli tylko, że Marco leży we krwi i umiera. W ostatnich słowach powiedział Lairowi by się zaopiekował jego synem. Po 3 latach treningu Filip udaje się na Grand line w jednym celu- zniszczyć dark flame.

Wygląd: Zwykłej urody chłopak o niebieskich oczach i czarnych włosach. Ubrany w białą koszule, jeansy i kapelusz. Ma przy sobie miecz i sztylety oraz wisiorek. Ma również ogromną bliznę na czole.

Styl walki
Filip używa żniwiarza do ataku, a sztyletu w drugiej do obrony(może zmienić, w której ręce trzyma broń) Woli atakować z co najmniej 2 m.
1Rzut sztyletem
2Potężne machnięcie(Powoduje cięcie lecące w powietrzu)
3Obrót żniwiarza(Filip obraca się 2 razy ze żniwiarzem)
4Agresywna pieśń(Filip bierze do ręki flet. Zaczyna grać pieśń, która podoba się ludziom, ale strasznie drażni zwierzęta z dobrym słuchem( może również zranić hybrydy od typu zoan))
5Oszustwo żniwiarz(Filip krzyczy ,,potężne machnięcie'', ale tylko je udaje. Powstaje za to słabe machnięcie. Kiedy przeciwnik się na nie przygotuje on zachodzi go 2 m od pleców i atakuje żniwiarzem)
6Furia żniwiarza(Ostateczna i najpotężniejsza technika. Polega na niesamowicie szybkim i wielokrotnym ataku czubkiem żniwiarza w różne części ciała z odległości 2 m. Podczas ataku miecz staje się niemal niewidoczny. Obrona jest, więc strasznie trudna. Niestety ma wadę. Filip nie zwraca uwagę na nic oprócz ataku( np.: czy nie zakrada się skrytobójca, czy przeciwnik jeszcze żyje)


Ekwipunek:
2-metrowy miecz(żniwiarz), sztyletyx5 i stary flet.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 05-04-2012, 01:49
1. Pogrub czcionki, tak jak w innych kartach.
2. Rozdziel umiejętności na Bitewne i charakterystyczne.
3. Coś ??le dodałeś te umiejętności. Rozdaj je jeszcze raz, ale nie doliczaj żadnych bonusów.
4. Dlaczego w nazwie karty nie podałeś zawodu i do tego imię nie zgadza się z nazwą ?
5. U nas w Polsce najpierw podajesz imię, a potem nazwisko. I od razu możesz je zmienić
Gentleman

Legendarny piracki oficer

Licznik postów: 879

Gentleman, 05-04-2012, 11:02
I prośba od załogi(znaczy tylko odemnie) oczywiście nie musisz się słuchać to twoja decyzja ale jak mógłbyś wybrać coś innego niż kowalstwo coś co mogło by urozmaicić załogę bo my już mamy 2xkowali i 2xzłodzieji.
Pucipi

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,038

Pucipi, 05-04-2012, 11:17
Dobra tam, niech bierze co chce. I tak będzie w tym słabszy od ciebie ale może ci pomóc z armadurą. W dodatku jak nie we??mie kowalstwa czy kradzieży to co ma wziąść, gotowanie? Ale wybór należy do fillif3
Gentleman

Legendarny piracki oficer

Licznik postów: 879

Gentleman, 05-04-2012, 11:18
Masz racje.Mój błąd niech robi jak chce
Pucipi

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,038

Pucipi, 05-04-2012, 11:24
W sumie to mógłby wziąść leczenie-pierwszą pomoc na przypatki w których nie ma Fausta, a ktoś jest ciężko ranny, ale to jego postać więc niech zrobi se taką jaką sobie wyobraża
fillif3

Pirat

Licznik postów: 27

fillif3, 05-04-2012, 11:53
Może trochę egoistycznie, ale lepiej żeby syn kowala posiadł umiejętność kowalstwo.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 05-04-2012, 12:09
Teraz po kolei bonusy.

Muzyk : Podnosi morale wszystkim na statku .
On
+7 siła woli
+3 muzyka


Archetyp Broni
opierający się na użytkowaniu bronią np. Szermierz, Strzelec itd.
b) broń biała + 5 do posługiwania się bronią

Na razie to wszystko. Od razu mówię, że na tobie kończy się moja wyrozumiałość względem historii.
Pucipi

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,038

Pucipi, 05-04-2012, 15:11
No to witam w załodze
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 05-04-2012, 15:13
Dobra, jest jeszcze jedna sprawa. Skoro jesteś muzykiem, to powinieneś mieć przynajmniej 1 atak związany z muzyką.
fillif3

Pirat

Licznik postów: 27

fillif3, 05-04-2012, 15:45
Zrobiłem. Trudno było wymyślić atak, który nie zrani przyjaciół albo nie pomoże przeciwnikowi.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 05-04-2012, 15:49
Dobra, możesz wrzucić ją do tematu "Karty Postaci".
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź