Kunichi Kurata (Guitz)
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 08-06-2012, 11:18
Imię i Nazwisko: Kunichi Kurata (Guitz)

Wiek: 25

Płeć: mężczyzna
Statek: ??li

Zawód: muzyk

Archetyp: broń

Owoc: -

Nagroda: -

Własne Marzenie: Stać się najsilniejszym(wie, że by tego dokonać musi zdobyć szatański owoc) oraz ponownie ujrzeć Unele wśród żywych.

PB: 1

Statystyki:

Siła: 10
Zręczność:5
Inteligencja:5
Wytrzymałość:10
Siła Woli: 10+7=17

Umiejętności:

Bitewne

Władanie bronią: 3+ 5=8
Odporność:1

Charakterystyczne

Muzyka: 3+3=6
Perswazja 1

Historia:

W słoneczny dzień, stary już obieżyświat drzemał sobie na swym bujanym fotelu, w cieniu równie staro wyglądającego orzecha. Starca obudził głos jakiegoś młodego chłopaka.

-Staruszku, staruszku, obud?? się! Obiecałeś mi opowiedzieć historie o piratach. No już wstawaj! - Krzyczał młodzieniec.

-Dobra, dobra już nie śpię - odpowiedział już nieco bardziej rozbudzony, – zatem, o jakim wojowniku mórz mam ci opowiedzieć?

-Może takim, który niczego się nie boi i jest bardzo silny-Powiedział rozradowany chłopak.

-Dobrze, więc opowiem ci o jednym z najkrwawszych i najbrutalniejszych piratów pływających po Grand Line o samym Guitz'ie Kurata , lecz ostrzegam to będzie straszna historia – staruszek wziął porządnego bucha ze swej fajki i kontynuował swą opowieść- Dawno temu na West Blue znajdowała się wyspa Gorlan. ??ył na niej pewien chuderlawy młody chłopak, którego zamiłowaniem była gra na lutni i śpiewanie. Pochodził z biednej rodziny, a rodzice nadali mu imię Kunichi. Z powodu swego statusu społecznego oraz upodobania do sztuki był szykanowany przez wielu swoich rówieśników, a w szczególności przez trzech, starszych o rok chłopaków. Nieraz go poniżali przed wszystkimi, dręczyli czy kopali. Biedny chłopak przez nich o mały włos nie odebrał sobie życia. Gdy liczył sobie piętnaście wiosen …

-Dziadku! Miałeś mi opowiedzieć historie o strasznym piracie, a nie o jakimś chłopaku, który był ofiarą-przerwał staruszkowi zawiedziony chłopiec.

Dziadek odparł:

-Pozwól mi kontynuować opowieść, a dowiesz się wiele o Guitz'ie. Na czym to ja skończyłem? Mam, już pamiętam. Gdy liczył sobie piętnaście lat był świadkiem sceny, w której trzech jego dręczycieli próbowało zmusić jedyną przyjaciółkę Kunichi’ego Unele do….. Jakby to powiedzieć? Już wiem słowo „zabawa” będzie odpowiednie, a więc próbowali ją zmusić do „zabawy”.
-Jakiej zabawy? – Zapytał się zaciekawiony chłopak.
-Zrozumiesz jak będziesz dorosły a teraz słuchaj - powiedział z zaczerwionymi policzkami - Kunichi powiedział, że ma już dość się tej trójki. Złapał za kij i ruszył na nich. Nieświadom swej siły dość dotkliwie obił tych smarkaczy. Niestety, choć uratował Unele przed „zabawą” musiał odpowiadać przed sądem za pobicie syna jednego z Marines. Został skazany na pięć lat robót w koloni karnej. Podczas pobytu tam nabrał znacznie mięśni i się zahartował. Po długiej odsiadce został wypuszczony na wolność. Lecz w domu czekała go bardzo niemiła niespodzianka, rodzice go porzucili nie chcąc mieć z nim nic to czynienia. Co więcej jego przyjaciółka Unela została zabita przez tamtą trójkę. W Kunichi’m coś pękło. Następnego dnia znaleziono trójkę pozbawionych głów ciał. Zapewne domyślasz się, kim byli za życia. Zaś Kunichi wyruszył w świat na jakiejś łajbie. Od tam tego dnia ma rozdwojenie ja??ni. W jednej chwili może grac jakąś przepiękna balladę, jako Kunichi, by po chwili wszystkich pozabijać, jako Guitz. Co się z nim działo potem opowiem ci jutro, a teraz pozwól staremu człowiekowi pospać.

-Dzięki ci dziadku, jutro na pewno przyjdę by wysłuchać reszty opowieści-powiedział na odchodne chłopak.

Wygląd

Nielichej postury facet o długich czarnych włosach i o przenikliwym spojrzeniu. Ma on wysoki wzrost, a jego barki są szerokie. Uwagę przykuwają również kolczyki w prawym uchu. Najczęściej ma na sobie prosty czarny strój z czarnym płaszczem. Na plecach ma drąg utworzony z ciemnego żelaza, nie ma on żadnych zdobień. Często ma również przy sobie kaburę z lutnią.

Charakter

Kunichi jest spokojny lubi rozmawiać z lud??mi i całymi dniami może grać na lutni, zaś jego al ter ego Guitz jest niemal szaleńcem, kocha zabijać oraz nie cierpi sprzeciwu. Lecz mimo tych różnic niektóre cechy charakteru zostają nie zmienne. Jego wierność do kompanów i jego oddanie dla swych celów są bardzo wielkie. Jego wola walki nigdy nie gaśnie.

Styl Walki:


Drugie ja:

Kunichi zamienia się w Guitz'a gdy jego życie spadnie poniżej 40%, lub gdy sytuacja spowoduje, że wybuchnie złością, lub uniesie się emocjami. Po takiej zamianie wszystkie statystyki (oprócz siły woli) rosną o 20% natomiast umiejętności bitewne o 1. Guitz na nowo staje się Kunichi'm po jakieś godzinie od opadnięcia jego adrenaliny we krwi. Przy częściowej przemianie (czyli takiej bez żadnych modyfikatorów, polegającej na "zaostrzeniu" osobowości Kunichi'ego) zmiany są momentalne.

Młynek:

Guitz podczas walki z przewyższającym go liczebnie przeciwnikiem wymachuje swym drągiem atakując wszystkich w zasięgu. Ten ruch raczej odpycha jego wrogów, niż ich rani.

Niesamowita muzyka:

Gra na lutni Kunichi’ego wspomagana jego śpiewem potrafi zmotywować każdego to pracy. Wszyscy, którzy słyszą jego występ wykonują swoje zadania szybciej i skuteczniej. Efekt ten może utrzymywać się jeszcze jakiś czas po zakończeniu występu. Ponad to każdy, kto słyszał jego występ zmienia swe nastawienie do niego na lepsze, jest bardziej skory wspomóc go jakąś radą czy dachem nad głową. Niekiedy poczęstuje strawą czy też dobrym napitkiem. Siła efektu zależy od testu na umiejętność muzyka.

Coup de grace:

Gdy Gaitz’owi uda się powalić swego przeciwnika może w dość brutalny zakończyć starcie. Przy użyciu swego drągu może zmiażdżyć głowę nieszczęśnika. Tylko bardzo zwinne osoby mogą uniknąć tego porażającego ciosu.

Szybsze leczenie:

Zdolność pasywna dla dwóch osobowości. Postać dochodzi to siebie znacznie szybciej niż inni ludzie. Jego rany niewiarygodnie szybko się goją, a choroby czy zatrucia znikają tak jakby po pstryknięciu palcami.

Cios z obrotu:

Guitz atakuje swojego przeciwnika silnym ciosem z obrotu powodując duże obrażenia i odpychając go. Ten chwyt trudno wykonać z bliskiego dystansu, a zatem Guitz musi stać kawałek od swego oponenta.

Ekwipunek:

??elazny drąg o ciemnej kolorystyce (2m długości i około 7 cm średnicy)
Lutnia
Zapasowe struny
Impregnat – bardzo duży zapas
Ciemny strój i płaszcz
Torba przerzucana przez ramie, w której trzyma rzeczy osobiste.
3 butelki strasznie mocnego trunku



PS: Nie wiem jak będzie wyglądać zmiana charakteru, czy będzie o tym decydować MG czy ja. Ja skłaniałbym się za drugą opcją, było by to dużym ułatwieniem dla mnie i MG, ponieważ miał bym większą możliwość odgrywania tej postaci.

PPS: W następnym tygodniu w poniedziałek wyjeżdżam i nie będzie mnie cały tydzień, lecz postanowiłem teraz zgłosić kartę. Mógłby pograć przez chwile do końca tego tygodnia lub wejść do gry dopiero pó??niej. Oczywiście, jeżeli owa postać zostanie zaakceptowana.
Z góry przepraszam za błędy składniowe w zdaniach, które mogą wystąpić gdyż nie jestem zdolnym humanistą, mój umysł jest raczej ścisły Smile .
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 08-06-2012, 15:52
1. Władanie bronią zalicza się do umiejętności bitewnych, a muzyka do charakterystycznych uporządkuj to.
2. Co do szału bitewnego, to w grze już opisywałem ten stan i działa on trochę inaczej.

Po pierwsze, tej techniki możesz użyć gdy twoje życia spadną do 20%.
A po drugie trwa tylko 1 turę. (Przynajmniej na razie)

[Szał - Skutki pozytywne: Siła, zręczność i wszystkie umiejętności bitewne podwojone. Wytrzymałość spada o połowę, a siła woli do zera. Częściowa utrata kontroli nad postacią. (Piszesz tak samo jak zwykle, jednak niektóre akcje mogą zostać wykonane kilka razy, a niektóre w ogóle)]

[Koniec szału: Wszystkie wracają do normy, a następnie spadają o 20% Czas trwania, nieoszacowany]

Co do zmiany charakteru to jeszcze się zastanowię jak to będzie wyglądać.

Niestety twoja prośba co do gry nie jest zbytnio możliwa, ponieważ gra jest tymczasowo zawieszona. Po prostu wejdziesz do gry jak wrócisz Smile
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 08-06-2012, 16:36
Wszystko zmienione. Szczerze mówiąc nigdzie nie znalazłem opisu szału. Mam nadzieje że poza tymi poprawkami zdolność szału może taka pozostać.
ken-adams

Imperator

Licznik postów: 1,981

ken-adams, 08-06-2012, 17:04
Bardzo oryginalna karta postaci, tylko, jeżeli mogę Ci dać radę to znajd?? sobie bardziej realne marzenie. Wink
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 08-06-2012, 17:45
Właśnie takie miało być, przysłowiowe marzenie ściętej głowy. Niemożliwe do spełnienia, choć nigdy nie wiadomo :3
ken-adams

Imperator

Licznik postów: 1,981

ken-adams, 08-06-2012, 20:00
Z tym, że:
Cytat:Na początku mamy tylko jeden PB. Zdobywamy je podczas przygody: Dzięki np. spełnieniu własnego marzenia , zdobyciu owocu, wygraniu ważnej walki itd.
Gentleman

Legendarny piracki oficer

Licznik postów: 879

Gentleman, 08-06-2012, 20:09
Taa.Tylko ,że PB możemy używać raz na ruski rok.
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 08-06-2012, 20:32
Czyli według ciebie mam dać sobie marzenia typu: spędzić tydzień na wodzie czy też wypić pół litra wódki duszkiem by tylko zdobyć 1 PB. Nie sądzę by na tym tylko polegała rozgrywka.
ken-adams

Imperator

Licznik postów: 1,981

ken-adams, 08-06-2012, 21:01
Twój wybór. Jak już wcześniej napisałem to jest tylko rada. Poza tym, uważam, że 1 PB to dużo.
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 08-06-2012, 21:35
Rozumiem, lecz kilku letnie doświadczenie z RPG'ami nauczyło mnie, że najważniejsze jest dopasowanie się to postaci, by gra sprawiała nam przyjemność. Dopiero drugą ważną rzeczą jest jej siła czy zdolności. Nie odbierz tych słów zbyt poważnie. Bardzo dziękuje Ci za radę, lecz w tej kwestii zostanę przy tym co napisałem.
salces01

Imperator

Licznik postów: 2,170

salces01, 08-06-2012, 22:30
Azahit napisał(a):Zdolność pasywna dla dwóch osobowości. Postać dochodzi to siebie znacznie szybciej niż inni ludzie. Jego rany niewiarygodnie szybko się goją, a choroby czy zatrucia znikają tak jakby po pstryknięciu palcami.

To mi się podoba, tylko takie trochę... nie fair?
Jak będziesz w naszej załodze, to mam nadzieję, że fajnie będzie się z Tobą grało Smile
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 08-06-2012, 23:17
Również mam taką nadzieje Smile
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 08-06-2012, 23:56
Hmm po dłuższym namyśle stwierdziłem, że posiadanie techniki pasywnej "Zamiany Ja??ni" jak i "Szału bitewnego" to lekki OP. Więc wpadłem na taki pomysł:

Będziesz grał jako Kunichi, natomiast gdy twoje życia spadną poniżej 40%, lub sytuacja spowoduje, że wybuchniesz złością, lub uniesiesz się emocjami, to wtedy automatycznie zamienisz się w Guitza. Po takiej zamianie wszystkie twoje statystyki (oprócz siły woli) podskoczą o 20% natomiast umiejętności bitewne o 1.

W ten sposób miałbyś całkiem obmyślony system zamiany, a do tego zwolniłoby ci się miejsce, na jakąś technikę bezpośrednio związaną z walką, ponieważ masz tylko jedną.

Co do marzenia, to możesz zostawić takie jakie jest. Wbrew pozorom punkty PB jest bardzo łatwo zdobyć. Każdy większy dla nas sukces skutkuje zdobyciem punktu.
Dorocek

Super świeżak

Licznik postów: 235

Dorocek, 09-06-2012, 00:00
Wreszcie powiększa nam się załoga! Jeszcze trochę i zaczniemy grę jak Piraci Silnej Woli! Byle żeby doszło jeszcze więcej ludzi...
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 09-06-2012, 01:02
Zmienione, lecz mam kilka pytań:
-Czy walka jest sytuacją budzącą większe emocje?
-Kiedy Guitz na nowo staje się Kunichi'm?
-Czy mam pełną kontrolę nad Guitz'em
-Czy przypadkiem inteligencja nie powinna być również wyłączona z 20% bonusu?

Taka mała prośba, jak ktoś wpadnie na ciekawą nazwę na techniki, mógłby się nią podzielić Smile
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź