Edgar Capollino
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Kj52

Kapitan z nowego świata

Wiek: 33
Licznik postów: 488

Kj52, 25-10-2012, 03:47
Imię i nazwisko: Edgar Capollino

Wiek: 27

Państwo: Kuba

Rola: Pilot

Partner: Jason Steel (bufaloxxx)

Historia:
Historia Edgara zaczyna się w domu dziecka gdzieś na Kubie. Nikt nie znał jego rodziców, ani pobudek które przyczyniły się do oddania syna w obce ręce. W jego koszyczku znaleziono tylko kartkę z napisem "Nazywa się Edgar Capollino, dobrze o niego zadbajcie". Młodzian już od samego początku miał szczęście, bowiem po dwóch tygodniach pojawiła się pewna meksykańska para, która wyrażała olbrzymią chęć adoptowania właśnie naszego kochanego malca. Gdy skończył trzeci rok życia, biegał i zagadywał wszystkich na śmierć, jego rodzice postanowili się przeprowadzić spowrotem do Meksyku, gdzie posłali Edgara do jego pierwszej szkoły. Rodzicom adopcyjnym bardzo zależało na porządnym wychowaniu syna, dbali o jego edukację, wyżywienie, zabawy w wolnym czasie. Szczególny nacisk kładli na językoznawstwo, Edgar uczył się hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego i niemieckiego, ale również edukował się w zakresie rozszerzonej matematyki (oczywiście, stosownie do jego wieku), historii oraz fizyki. Ojciec zapisał go również do klubu sportowego oraz posłał na lekcję gry na gitarze. Młody organizm jest bardzo chłonny, a Edgar był tego najlepszym przykładem. Do siudmego roku życia opanował biegle w piśmie i mowie wszystkie języki, których się uczył, komponował własne utwory na gitarze, oraz zdobywał liczne sportowe osiągnięcia. W dzień swoich siudmych urodzin ojciec chciał nauczyć syna grać w szachy, co okazało się dla niego kompletną porażką. Nie dość, że przegrał pierwsze starcie, to jeszcze nigdy w przyszłości nie udało mu się pokonać syna. Edgar był tak zdolnym szachistą, że w ciągu roku zdominował meksykańską juniorską ligę szachistów, a w ciągu kolejnego, uplasował się na czwartym miejscu w seniorskiej lidze. Jego umiejętności rozeszły się na cały kraj, był znany, popularny i podziwiany. Nic więc dziwnego, że armia się nim zainteresowała, chod?? narazie jeszcze nie wykonywali żadnych działań. W wieku 12 lat Edgar przewartościował swoje życie. Pierwszy raz się zakochał, była to jego koleżanka z klasy, ktora jak to zwykle bywa w filmach, akurat kochała jego najlepszego przyjaciela, ten natomiast podkochiwał się w innej koleżance, która kochała się w Edgarze. Błędne koło się zamknęło, dotychczas najlepsi przyjaciele coraz bardziej się od siebie oddalali, jeden zazdrościł drugiemu powodzenia u swojej wybranki. Pewnego dnia doszło do bójki między nimi, w które Edgar przez przypadek zabił rywala. To był dla niego całkowity szok. Trafił do poprawczaka i w niemal miesiąc stał się społecznym wyrzutkiem. To był właśnie najlepszy moment, na dołączenie do armii. Pojawił się u niego pewien wysoko postawiony człowiek i złożył mu propozycję. Był jeszcze dzieckiem, nie rozumiał w co się pakuje, brzmiało jak świetna zabawa, dlatego się zgodził. Wysłano go najpierw do specjalnej szkoły, którą ukończył z wyróżnieniem, a pó??niej na szkolenie przygotowujące. Po zakończeniu edukacji ponownie pojawił się u niego ów wysoko postawiony urzędnik, ponownie z propozycją: Edgar miał udać się do "Centrum Szkolenia dla wybitnie uzdolnionych", jednak nie wiedział gdzie się ono dokładnie znajduje. Miał służyć zoptymalizowaniu i rozwojowi robotyki. Zgodził się tylko i wyłącznie z czystej ciekawości. I tak nie miał nic do stracenia.


Budowa ciała: Wysoki (185 cm wzrostu), dobrze zbudowany o latynoskiej karnacji. Przystojny. Czarne dredy sięgające ramion, duże piwne oczy, nos lekko zgarbiony i z lekkim zarostem.

Charakter: Ambitny i odpowiedzialny. Wszystko co robi, robi z myślą "To na pewno spodoba się dziewczynom". Romantyczny na swój sposób, z poczuciem humoru. Uwielbia jeść, na szczęście ma taki metabolizm, że nie przybiera na wadze. Stróż damskiej godności.

Wasze fobie: Boi się samotnej starości. Ze nigdy żadna kobieta nie zwróci na niego uwagi.

Umiejętności:

1. [Pokój duszy] Umiejętność pasywna. W krytycznych momentach (niska zawartość tlenu, stan zagrożenia życia itp.) może dojść do problemów ze sterowaniem robota. Dzięki tej umiejętności pilot potrafi zapanować nad nerwami.

8. [Odbicie] Umiejętność pasywna, pozwala na odbicie pewnych obrażeń w stronę przeciwnika (część obrażeń, które on nam zada, wracają do niego).

9. [Strach] Wysyła wiązkę energii, która powoduje szaleńczy popłoch w wybranej istocie (w przypadku silnych Obcych ta umiejętność działa dużo słabiej). Można użyć tej umiejętności w walce 4krotnie w ciągu dnia. Można jej użyć ponownie po 24h od momentu użycia.

10. [Wzmocnienie synchronizacji] Pilot i mech na okres 120 sekund uzyskują bonus do szybkości i siły (Pilot może bardziej wykorzystać moc swojej maszyny), ale powoduje to dość mocne osłabienie organizmu na okres kilku godzin. Można jej użyć raz na 3 dni.
PBF HxH: Ari McMorf, 16 lat, Emiter.
PBF OP: Ikar Stormwatcher, 24 lata, użytkownik DF.

Nie bój się, nie jest źle, nowy dzień wstanie rano
I Ty też, tyle że tym razem nie daj za wygraną
Trzeba chcieć by siłę mieć jak lew, więc śmiało
Zaciskaj pięść cokolwiek by się nie działo
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź