Nowy system gry
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
ken-adams

Imperator

Licznik postów: 1,981

ken-adams, 31-10-2014, 20:27
Druga wersja do mnie bardziej przemawia, na pewno lepszym rozwiązaniem jest scalanie statystyk niż zmiana skali punktów umiejętności. Tyle, że tak jak bufa zauważył, umiejętności powinny być mnożone razy dwa podczas scalania. Na archetyp nie mam pomysłu.
KsiadzProbosz

Legendarny pierwszy oficer

Licznik postów: 1,415

KsiadzProbosz, 01-11-2014, 20:08
I tak prezentuje się to lepiej, ułatwi to i będzie trzeba będzie faktycznie kombinować, a nie po prostu kopać na chama. Tylko co z moimi trybami Sad Masz na nie jakieś rozwiązanie, czy po prostu mogę sobie nimi teraz spamować
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 01-11-2014, 21:29
ken-adams/bufaloxxx napisał(a):umiejętności powinny być mnożone razy dwa podczas scalania.
A skąd wiecie czy tak jest, czy nie jest skoro teraz wszystko ma inną wartość? Big Grin Wszystko jest sprawiedliwie rozdawane. Aczkolwiek musicie mi uwierzyć na słowo.
KsiadzProbosz napisał(a):Tylko co z moimi trybami Sad Masz na nie jakieś rozwiązanie, czy po prostu mogę sobie nimi teraz spamować
Ale co ma piernik do wiatraka? Przecież twoje tryby są zależne od kontroli owocu, a ta się nie zmieniła. Po prostu zamieniłem przelicznik na procentowy. Powiedzmy, że twoje tryby będą dopiero przy 60-70% kontroli. Na pewno się o tym dowiesz, jak dojdziesz do takiego poziomu.

BTW podkreślam, że ranga postaci ma priorytet nad statystykami.

Co do archetypów, postanowiłem żeby zostawić je słownie. Tzn będą one tylko określać wasz styl walki oraz określą typ waszej postaci. Nie będą dawać żadnych specjalnych bonusów. Jeśli ktoś będzie chciał je zmienić, lub zrezygnować to nie ma problemu. Nic na tym nie straci pod względem siły postaci.

Jeśli macie jeszcze jakieś uwagi/obiekcje to walcie teraz, bo chciałbym przekonwertować karty postaci.
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź