Ułomna szkoła rysunku
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
1 2 3
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Sturmir

Wiceadmirał

Licznik postów: 1,484
Miejscowość: ECCLES MASTERRACE!

Sturmir, 22-04-2015, 13:56
Witam. Wpadłem ostatnio na pomysł zrobienia forumowej szkółki rysowania, dla początkujących. Sporo się widuje ostatnio początkujących fanów rysowania mangi, ale jakoś większość ich prac nie słynie z wysokiej jakości i staranności. Postanowiłem więc wziąć na swoje barki edukowanie tej mangowej hołoty i tak zrodził się pomysł na ten temat.
Postaram się tutaj robić mini lekcje na temat rysowania mangowych postaci, no i doradzać innym rysownikom w kwestii mangowego stylu. Oczywiście, nie jestem żadnym guru, nie skończyłem wyższej szkoły rysowania hińskich bajek, jestem takim samym amatorem jak wy, ale jako ktoś kto już zjadł zęby na rysowaniu mangowych bohomazów chętnie się swoją wiedzą podzielę :E

Zdaję sobie sprawę, że internety są pełne tutoriali, w lepszej jakości, bardziej dokładniejszych i w ogóle 'bardziej' ale z drugiej strony nie każdy ma możliwość skontaktowania się z autorem tego tutoriala i zapytać o konkretną radę. A ja tutaj będę cały czas do waszej dyspozycji :E
A zatem zaczynajmy.

Lekcja I
Mangowa facjata oraz proporcje twarzy.

Na pierwszą lekcją wziąłem coś bardzo łatwego i wałkowanego chyba w nieskończoność a zarazem coś z czym mają problem chyba wszyscy mangowi zapaleńcy, nawet ci bardziej zaawansowani, czyli rysowanie mangowej twarzy. W tym konkretnym przypadku bierzemy na warsztat twarz z frontowego profilu.
Do nauki potrzebujemy ołówek, gumkę i papier. Choć w zasadzie to polecam zaopatrzyć się w 2 ołówki automatyczne.
Jeden o niebieskim wkładzie, a drugi standardowy, czarny, HB bąd?? inny wedle uznania.
Gotowi?
Zatem lekcję czas zacząć.

Krok I
Spoiler

[Obrazek: de39ltr-5ba90c88-82d1-4602-9b5a-97788530...sKUYYyfFFU]