Filmy, seriale i anime typu mind game.
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Seventy1

Agent sword

Licznik postów: 451

Seventy1, 28-05-2016, 10:53
Czy polecicie jakieś dobre filmy, seriale i anime których odbywa się mind game (walka umysłów)? Z anime obejrzałem Kaiji i Death Note i były świetne. Zaś z seriali obecnie oglądam Prison Break (tam główny bohater rozkminia jak uciec z więzienia, więc się liczy).
Spoiler

[Obrazek: 945.gif]

niudeb

Król Piratów

Licznik postów: 4,474
Miejscowość: Isola

niudeb, 28-05-2016, 12:17
Nie znam się za bardzo na mind game, ale z marszu polecam ci Code Geass, gdy oglądałem to strasznie pachniało mi podobieństwem do Death Note. Jeszcze niezłe porąbane jest Baccano, nie ma tam jakichś mind games, ale jest nieźle porypane Tongue. W tym anime masz skoki w czasie, więc dopiero z czasem wszystko zrozumiesz oglądając to anime.
Legend of galactic heroes, typowa space opera, jedno z moich dwóch ulubionych anime. Pojedynki tu odbywają się w kosmosie, nie ma w nich co prawda nic nadzwyczajnego, ale rozmowy bohaterów i obmyślanie strategii robi wrażenie Tongue. Pojedynki flot kosmicznych, przypominają mi bardziej troche rozgrywki szachowe Tongue. Powinno ci to sprawić dużo frajdy,
Polecałbym na pewno Hikaru no Go, tam jest walka umysłów Tongue w grze planszowej zwanej Go, nie trzeba do tego anime specjalnie znać zasad gry, by wciągnęło. No i przede wszystkim anime Monster, główny bohater oskarżony o morderstwo szuka prawdziwego sprawcy, w którego istnienie nikt mu nie wierzy. Gość jest naprawdę opanowany i niebezpieczny, a tylko kilka osób wie o jego istnieniu Tongue. Anime wciąga tak samo jak Legend of galactic heroes Tongue.