Wzór i opis karty postaci.
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
salces01

Imperator

Licznik postów: 2,170

salces01, 02-10-2019, 23:11
Karty postaci tworzycie na podstawie tego wzoru:

Imię i Nazwisko: Jak Wasza postać się nazywa, lub jak chcecie, aby ją nazywano.
Płeć:  On i Ona, niestety mamy tutaj tylko dwie płci.
Wiek:  Ograniczeń nie ma, ale w granicach rozsądku.
Przynależność: Do uzupełnienia później.(Marynarka, Pirat itp.)
Profesja: Do uzupełnienia później. (Kucharz, Medyk, Inżynier itp.)
Statystyki główne:
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1
Inteligencja: 1
Charyzma: 1
Statystyki poboczne:

Wiedza: 1
Percepcja: 1
Perswazja: 1
Umiejętności: opis niżej
Techniki:
3 techniki użytkowe, można powiedzieć, że Wasze "znaki rozpoznawcze" w trakcie walki.
Wygląd postaci: Krótki opis wyglądu postaci. Wzrost, styl ubioru.
Ekwipunek: Maksymalnie 4 przedmioty, z którymi raczej nigdy się nie rozstajecie. Z biegiem czasu możliwe jest zdobycie przedmiotów zwiększających statystyki lub dających inne bonusy. (np. kołczan ze strzałami to wciąż jeden przedmiot)
Historia: Opis tego, dlaczego postać jest, jaka jest. Nie bójcie się rozpisać. Elementy Waszych historii prawdopodobnie będą używane w rozgrywce nawet jako elementy fabularne.

 
Krótki opis co i jak, w kwestii punktów niejasnych.

Statystyki główne
Każdy ma na początek 15 punktów do rozdania do statystyk głównych. Punkty bazowe dla każdej statystyki to 1, więc po rozdaniu powinniście mieć ich łącznie 20.

Siła: Statystyka odpowiadająca za ogólną siłę Waszej postaci. To, jak wielki kamień podniesiecie zależy właśnie od niej. Tak samo jak i to, czy udeżając z pięści połamiecie komuś nos, czy sobie palce.

Zręczność: Statystyka odpowiadająca za jakość i szybkość poruszania się. Chcesz chodzić po drzewach i unikać pocisków? To coś dla Ciebie.

Wytrzymałość: Zasada prosta, im więcej wytrzymałości, tym większa odporność na obrażenia oraz większa ilość punktów zdrowia. Odpowiada także za regenerację.

Inteligencja: Statystyka mówiąca o tym, jak szybko się uczysz. Chcesz zobaczyć wzór w atakach wroga? Możesz być pewien, że inteligencja będzie tu brana pod uwagę. Łatwiej znajdujesz też informacje.

Charyzma: Statystyka mówiąca jak wiele możesz znieść. Mniej boisz się wyzwań, więc mniej będziesz się wahać przed skokiem przez przepaść (i nie tylko!).

 
Statystyki poboczne
Do statystyk pobocznych możecie dodać 5 punktów, na początek macie tylko 3 statystyki do wyboru, jednak są to statystyki, które postać może dodatkowo odkrywać.

Wiedza:  To jak wiele wiecie o świecie. Im więcej tej statystyki, tym większa szansa, że będziecie posiadać różnego rodzaju informacje na temat np. spotykanych postaci/owoców/przedmiotów.

Percepcja:  To, jak szybko analizujecie otoczenie, oraz sytuacje w których się znajdujecie. Bardziej rozpoznajecie zapachy, dźwięki i obrazy.

Perswazja: To, jak dobrze rozmawiasz z ludźmi. Sprawny rozmówca potrafi nawet nakłonić kogoś, do rzeczy, której sam z siebie by nie zrobił.

 
Umiejętności
Tutaj daję Wam trochę pola do popisu. Każdy z Was może dać sobie od jednej do dwóch umiejętności bitewnych oraz od jednej do trzech umiejętności ogólnych.
Umiejętności bitewne, to np. walka wręcz, walka kataną, łukiem itp.
Umiejętności ogólne, to np. skradanie się, kradzież kieszonkowa itp.
Oby w miarę rozsądnie to wymyślać, zawsze możemy się dogadać i znaleźć złoty środek.
W zależności od profesji jaką będziecie mięli w przyszłości, dostaniecie również umiejętność z nią związaną.
Do umiejętności bitewnych, jak i ogólnych możecie dodać po 5 punktów. Sami wybierzcie na ile umiejętności chcecie to podzielić.
 
Techniki
Sprawa chyba naturalna. Podajecie 3 główne techniki, z których korzystacie (nazwa + krótki opis). Z czasem oczywiście możecie uczyć się większej ilości technik.


Wątek z kartą postaci tworzycie w tym dziale, jako nazwę wątku podajecie nazwę swojej postaci. Ja później sprawdzam kartę, akceptują ją lub nanosimy poprawki.
Wraz z rozwojem rozgrywki karty będą uzupełniane, dodawane będą umiejętności, wzmacniane statystyki. Więc, to, że zaczynacie np. z dwiema umiejętnościami, nie znaczy, że później nie będziecie mieć ich chociażby czterech.
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź