Gray De Mon
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Mordoc

Pan Ciemności

Licznik postów: 5,839

Mordoc, 24-05-2024, 18:04
Imię i nazwisko: Gray De Mon
Rasa: Człowiek
Wiek: 30
Specjalizacja: Kronikarz okrętowy

Atrybuty:
Wytrzymałość: 0
Siła: 0
Zręczność: 1
Percepcja: 1
Wola: 1
Inteligencja: 1

Początkowy wybór:

1.Rokushiki

- Rankyaku
(Kopnięcie wyprowadzone z taką siłą, szybkością i precyzją, że tworzy w powietrzu wirujące ostrze zadające obrażenia kłute w przedziale 3k9 + 1.5 za każdy punkt siły i zręczności. Działa w walce wręcz i na krótki dystans. Porusza się wolniej od pocisku rewolweru. Koszt energii: 4.)
- Geppo
(Technika mobilna, szczególnie skuteczna na morzu, bo umożliwiająca ruch w trzech wymiarach poprzez odbijanie od powietrza i umożliwiając prowizoryczne latanie. Dzięki geppo możliwe jest przeskakiwanie między oddalonymi budynkami i okrętami oraz wiele innych zastosowań. Koszt energii: „3” (za około minutę przemieszczania się w powietrzu).)

2.Haki

- Kolor obserwacji

Poszukiwany owoc:
Mityczny zoan Władcy piekieł/Władcy demonów, Mao Mao no mi

Marzenie: 
Zdobyć Mao Mao no mi i z jego pomocą przywrócić świetność swojego rodu oraz poznać jego kompletną historię

Wygląd:
Szczupła wysportowana sylwetka, nieco ponad 180cm wzrostu, brązowe włosy, ciemne oczy, zadbany zarost, biała koszula, czarna kamizelka, czarne spodnie. Mniej więcej jak na poniższym arcie.
Spoiler

[Obrazek: T3ckdPY.png]


Historia:
Zgodnie z najstarszymi znalezionymi zapiskami z archiwów, ród De Mon zamieszkiwał East Blue sprawując władzę nad kilkoma mniejszymi wyspami wchodzącymi w skład Królestwa Kolorów. Poza statusem społecznym od zwykłych obywateli odróżniała ich tradycja nadawania imion związanych z barwami świata i przekazywanie dalej swojego nazwiska współmałżonkom także przez kobiety.

Z każdym rokiem ich pozycja na East Blue  umacniała się, a królestwo powiększało dzięki mądrym decyzjom i umiejętnemu prowadzeniu biznesów. Rodzinę  De Mon  owiewała także legenda głosząca, że zaskarbiła  sobie przychylność samego władcy Piekieł, dlatego nie potrzebowała potężnej armii. Podobno potwór pojawiał się w kryzysowych momentach by uratować ich przed zgubą i to jego siła stanowiła powód porażki wielu wrogów próbujących podbić Królestwo Kolorów.

Prawda wyglądała jednak nieco inaczej. Za mocą władcy piekieł od zawsze krył się pilnie strzeżony i utrzymywany w sekrecie diabelski owoc, mityczny zoan Mao Mao no mi.

Pewnego razu owoc został skradziony, a jego moc wykorzystana przeciwko rodowi De Mon. Gdy wieść się rozeszła, doszło do licznych wrogich najazdów,  a te w ostateczności doprowadziły do upadku Królestwa Kolorów.  Wielu członków rodu wymordowano, część wzięto do niewoli, a inni porzucili swój dobytek i uciekli w morze, rozpraszając się po całym świecie.

Po wielu latach od tego incydentu na świat przyszedł Gray. Imię, które mu nadano symbolizowało przeciętność, czyli dokładnie takie życie jakie we współczesnych czasach wiedli wszyscy członkowie jego rodu. 

W dzieciństwie cechowała go ciekawość świata, dlatego zdarzało mu się oddalić od domu bardziej niż przyzwalała na to jego matka, Gertruda. Jej zakazy spowodowały w końcu, że chłopiec darował sobie eksplorowanie świata i skupił się na poznaniu jego historii.

W każdej wolnej chwili czytał książki i prowadził dziennik, w którym wynotowywał najciekawsze i najbardziej przydatne dla niego informacje. Tą droga nie dowiedział się jednak niczego na temat swojego rodu. Tę wiedzę przekazała mu jego babcia, Scarlet.

Historia o Mao Mao no mi rozpaliła w nim dawne chęci wyruszenia na przygodę, jednak wiedział, że matka mu na to nie pozwoli, dlatego zgodnie z jej wolą dołączył do Marines tak jak niegdyś jego nieżyjący ojciec Aquamarin.

To właśnie w marynarce poznał rokushiki, jednak nie opanował wszystkich technik, ponieważ tamtejsza rzeczywistość okazała się dla niego rozczarowująca. Widząc ciemne strony swojego pracodawcy, postanowił zrezygnować. Jego matce ten pomysł się nie spodobał, ale została postawiona przed faktem dokonanym.
Gray krótko później chciał dołączyć do Armii Rewolucjonistów, ale po wielu domowych awanturach sobie darował. Mimo dorosłości wciąż respektował autorytet swojej matki nie mogąc uwolnić się spod jej wpływów.
Przez lata wielokrotnie zmieniał pracę, chwytając się dosłowne każdej fuchy i choć obcował z wieloma osobami, nauczył się wielu rzeczy, poznał sporo ciekawych historii i uzyskał dużą ilość informacji, które mógł zapisać w swoim dzienniku, to życie nie dawało mu satysfakcji. Czuł się równie niespełniony i przeciętny jak jego imię.

Dotarło to do niego, gdy skończył trzydzieści lat. Naszły go wówczas refleksje o tym jak przez wszystkie lata wyglądała jego rzeczywistość a jak chciałby żeby wyglądała. Doszedł także do wniosku, że przez cały ten czas nie żył swoim życiem. Trzydzieste urodziny stanowiły dla niego punkt kulminacyjny, powiedział "dość", więc po kolejnej awanturze w domu, w końcu postawił na swoim i dołączył do Armii Rewolucjonistów.
Niewiele później doszła do jego uszu wieść o rekrutacji do załogi Wszechwidzącego Oka. Armia Rewolucjonistów planowała wykonać ruch i umieścić swojego człowieka w załodze Starego Amaro, więc Gray zgłosił się na ochotnika.

Jego dziecięce pragnienia poznania świata i historii wreszcie mogły się ziścić, jednak nie one stanowiły podstawę jego decyzji. I choć od dawna pragnął wyrwać się z przeciętności, to jego głównym marzeniem było odzyskanie owocu Mao Mao no mi by z jego pomocą przywrócić świetność rodu i poznać jego całą historię. Planował odbudować dawne Królestwo Kolorów, poznać jego początki, a także dowiedzieć się więcej na temat tożsamości i losów zdrajcy, który całej rodzinie zafundował taki szary i niekorzystny los.
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Spoiler

[Obrazek: 05onfire1_xp-jumbo-v2.jpg]

Mordoc

Pan Ciemności

Licznik postów: 5,839

Mordoc, 26-09-2024, 23:49
Atrybuty:

Wytrzymałość: 1
Siła: 0
Zręczność: 3
Percepcja: 1
Wola:2
Inteligencja: 1


Techniki :

Geppo
Poziom: 1 / Energia: 3 / Typ: Mobilność
Technika poruszania się, szczególnie skuteczna na morzu, bo umożliwiająca ruch w trzech wymiarach poprzez odbijanie od powietrza i umożliwiając prowizoryczne latanie. Dzięki geppo możliwe jest przeskakiwanie między oddalonymi budynkami i okrętami oraz wiele innych zastosowań. Koszt energii dotyczy około minuty ciągłego przemieszczania się w powietrzu.

Tekkai
Poziom: 1 / Energia: 3 / Typ: Defensywne/??/4k12 obrażeń + 1 za atrybuty
Defensywna technika, która pozwala przyjąć najcięższe rany bez zadrapania, niczym będąc pokrytym stalowym pancerzem. Najlepiej do zastosowania w kontrze do wrogiej umiejętności. Tekkai wchłania 4k12 obrażeń + dodatkowy punkt za każdy punkt przydzielony w atrybut wytrzymałości. Wymaga bezruchu, tj. poświęcenia swojej tury.

Rankyaku
Poziom: 1 / Energia: 4 / Typ: Ofensywne/1 cel/ 3k9 +1,5 za atrybuty
Kopnięcie wyprowadzone z taką siłą, szybkością i precyzją, że tworzy w powietrzu wirujące ostrze zadające obrażenia kłute w przedziale 3k9 + 1.5 za każdy punkt siły i zręczności. Działa w walce wręcz i na krótki dystans. Porusza się wolniej od pocisku rewolweru. Koszt energii: 4.

Taniec Szarego Wilka
Poziom: 1 / Energia: 10 / Limit Użyć: 2 razy dziennie / Typ: Ofensywne/ AOE: 4k6/ 3k6 + 1 za atrybuty
Doświadczenie i specjalizacja w rankyaku oraz geppo zamanifestowała się w tej nowej, synkretycznej i autorskiej technice rokushiki. W nawiązaniu do spektakularnego pokazu geppo w Mrocznym Królu raz jeszcze De Mon może zachwycić swoją finezją i kunsztem, ale wplatając do swojego widowiska element śmiercionośny. Gray wzbija się w powietrze, by po serii szybkich i spektakularnych odbić w różnych kierunkach obrać swoje cele i spróbować z powietrza – cel po celu – wykończyć swoich oponentów przy pomocy rankyaku. Zaczyna odbijać się od powietrza, tnąc jednocześnie nogami swoich wrogów, a za każdym pozostawia po sobie tylko szarą smugę w powietrzu, która ciągnie się za nim jeszcze chwilę jak przeskakuje od celu do celu.
W trakcie Tańca Szarego Wilka użytkownik wybiera 4k6 wrogich celów, którym zadaje 3k6 obrażeń wraz z premią +1 za każdy punkt przydzielony w atrybut siły, zręczności oraz percepcji. Celność jest pomniejszona o 5, nie jest wykonywany rzut na dodatkowe ataki, ale każde trafienie może okazać się krytycznym.
Spoiler

[Obrazek: UAMELnu.png]

Spoiler

[Obrazek: 05onfire1_xp-jumbo-v2.jpg]

Subskrybuj ten wątek Odpowiedź