Jack Faivenaux
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Hyrule

Gold Experience Requiem

Licznik postów: 2,042

Hyrule, 29-11-2012, 15:46
Imię i nazwisko: Jack Faivenaux (Feweno się czyta ;p)
Wiek: 24 lata
Państwo: Kanada
Rola: Pilot
Partner: Maxfield Trertgale [Drahkam]

Historia: Jack urodził się w Nightgale - małej miejscowości w prowincji Quebec położonej blisko Montrealu. Jego ojciec to dyrektor Electroside, jednej z największych w Ameryce Północnej firm handlujących układami elektronicznymi. Matka, Francuzka, jest profesorem medycyny, specjalizuje się w genetyce. Z uwagi na głęboko zakorzenioną w regionie kulturę francuskojęzyczną, którą bardzo sobie upodobał (jest przesadnym "lokalnym patriotą" i mówi po angielsku z niechęcią, tylko gdy jest to absolutnie konieczne) używa nazwiska panieńskiego matki. Jego formalne brzmi - Wheatgold. Od dziecka wychowywany był w dostatku. Rodzice zapewniali mu możliwie najlepsze wykształcenie. Od małego interesował się badaniami matki oraz starymi książkami medycznymi, które miała w gabinecie i wykazywał zainteresowanie wiedzą. Rodziców nie było w domu całymi dniami, a Jack praktycznie nie miał przyjaciół. Nie mógł znale??ć żadnej płaszczyzny porozumienia z dziećmi z biedniejszych rodzin, a znajomi ze szkół wydawali mu się jedynie rozpieszczonymi bogatymi bachorami. Długimi godzinami przesiadywał więc przed komputerem i z książkami zafascynowany tym, co tam znajdywał. Głównie fascynował go ludzki mózg. Z biegiem lat fascynacja ta przerodziła się w obsesję maksymalnego wykorzystania jego możliwości. Przez całe swoje życie doskonalił go różnorakimi sposobami - od farmakologicznych, poprzez ćwiczenia rozwijające intelekt i jego funkcjonowanie aż po medytacji różnego rodzaju religii. Chwytał się wszystkiego, co potencjalnie mogło dać jakiekolwiek efekty. Z uwagi na swój intelekt i zapewnioną edukację skończył szkoły w błyskawicznym tempie. W wieku 12 lat przyjęty został do Instytutu Feynmana, gdzie objęto go indywidualnym programem nauczania. Doktorat obronił w wieku 17 lat i zaangażował się w nowatorskie badania, w których eksperymentowano z połączeniem elektroniki z materiałami organicznymi. Jego praca przynosiła zdumiewające efekty i przy współpracy z wybitnymi naukowcami z Instytutu zaowocowała dziesiątkami patentów. Najsłynniejszy z nich to NerveGear, który stał się standardowym wyposażeniem jednostek specjalnych Zjednoczonej Armii Obu Ameryk. Były to kask oraz kombinezon stymulujące organizm do efektywnego funkcjonowania. Jack traktował siebie jako jeden z obiektów swoich eksperymentów. Z uwagi na ścisłą współpracę naukową z armią, formalnie należy do jej szeregów w stopniu kapitana. Neurobiologia molekularna stała się wręcz jego życiem. Jego obsesja zaowocowała tym, iż jego mózg cechował się niespotykanymi właściwościami. Potrafił przyswajać informacje w zastraszającym tempie. Nie dość, że czytał z prędkością oscylującą na granicy ludzkich możliwości, to tym, co go wyróżniało, był fakt, iż czytając, rozumiał i potrafił wykorzystać przyswojone informacje w znacznie większym stopniu niż inne osoby z podobnymi umiejętnościami. Powszechnym jest, iż osobnicy ze spotykaną we współczesnym świecie Pamięcią Paraabsolutną potrafią w błyskawicznym tempie przeczytać i zapamiętać instruktaż pilotowania promu ponadświetlnego lecz mimo umiejętności wyrecytowania dowolnego fragmentu, nie potrafią wykorzystać tak zdobytej wiedzy. Jack różnił się od nich tym, że po przeczytaniu takiego instruktażu był w stanie w sporym stopniu wykorzystać zdobyte informacje. Fenomen działania jego mózgu zawdzięcza swojej obsesji. Jego czas reakcji jest pięciokrotnie krótszy od wytrawnych żołnierzy z armii. Potrafił analizować, reagować i przystosowywać się do sytuacji w zastraszającym tempie. W grach strategicznych oraz logicznych, których jest hobbystą, nie ma sobie równych. Z uwagi na to, przełożeni w Instytucie zaproponowali armii, aby wziął udział w planowanym przez nich eksperymencie.

Budowa ciała: Wysoki, szczupły mężczyzna (192 cm wzrostu) o delikatnej budowie ciała. Na jego twarzy zawsze dostrzegalny jest parodniowy zarost, a jego przydługawe włosy zazwyczaj są w drobnym nieładzie. Z przyzwyczajenia chodzi w fartuchu (i tak większość czasu spędza w Instytucie, nawet jeśli nie pracuje). Pomimo słabo rozwiniętej muskulatury jest wyjątkowo zwinny. Zawdzięcza to możliwościom swojego mózgu. Mimo że nie jest osiłkiem, bójka z nim nie jest dobrym rozwiązaniem. Doskonale potrafi wykorzystać siłę przeciwnika przeciwko niemu samemu, przewidywać najbardziej prawdopodobne posunięcia i wyjątkowo szybko dostosowywać się do aktualnej sytuacji.

Charakter: Mało przystępny, mało otwarty w kontaktach z innymi lud??mi. Łatwo się denerwuje, mówi albo nic, albo sypie potokiem słów i analiz. To jak traktuje ludzi, zależne jest głównie od ich wiedzy i intelektu. Większość ludzi określa mianem "pospolitego prostactwa". Z osobami, które docenia, potrafi jednak porozumiewać się zdumiewająco dobrze.

Wygląd taki. (charakter wymalowany na twarzy)
|
|
v
[Obrazek: guilty_crown-20-ouma_kurosu-scientist-fa..._virus.jpg]

Fobie: owady oraz lęk przestrzeni

Cechy:

[Chronosfera czasu] Na okres 15 sekund tworzy specjalną sferę, w której „czas zamiera” i jedyną jednostką, jaka może się poruszać jest nasz mech. Można użyć 1 raz na 3 dni.

[Cofnięcie] Raz na dwa dni Pilot może cofnąć czas o 10 sekund (np. gdy otrzyma krytyczne trafienie). Mechanizm działa na takiej zasadzie, że Pilot "kumuluje" moc psi w sobie i za pomocą myśli cofa swoje najbliższe otoczenie (w promieniu 10 metrów od mecha) do stanu sprzed 10 sekund. Po wykorzystaniu tej umiejętności, pilot jest strasznie osłabiony przez okres 60 sekund (jakbyście nagle zapadli na bardzo mocną grypę, która pó??niej natychmiastowo mija).

[Odbicie] Umiejętność pasywna, pozwala na odbicie pewnych obrażeń w stronę przeciwnika (część obrażeń, które on nam zada, wracają do niego).

[Specjalizacja: „Broń laserowa”] Większa skuteczność, celność, przeładunek skrócony o 20 sekund.
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź