Blav
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Sather

Król piratów

Licznik postów: 3,176

Sather, 31-05-2013, 22:28
Imię i Nazwisko: Blav
Wiek: 29
Płeć: mężczyzna
Statek: złych
Zawód: Kanonier
Archetyp: Bezwzględny
Owoc: Neko Neko no mi Model: Cheetah.
Nagroda: 90.000.000 Beli
Marzenie: śmierć Marines i Światowego Rządu
PB: 1

Statystyki:
Siła: 7
Zręczność: 16
Inteligencja: 12
Wytrzymałość: 7
Siła Woli: 11

Umiejętności bitewne:
Władanie bronią: 7
Koncentracja: 4
Czujność: 1

Umiejętności charakterystyczne:

Zbrojenie statku: 5
Perswazja: 1

Potęga Owocu:

Historia:

Nie wiele można napisać o jego dzieciństwie. Jedyne co pamiętał Blav to życie na statku, cały czas otoczony morzem i chociaż nienawidził takiego życia to była rzecz która nie pozwalała mu go opuścić, łańcuchy. Od dziecka był niewolnikiem, statek na którym przebywał należał do przemytników działających na South Blue. Spędził w ten sposób prawie pół życia, gdy miał 14 lat został odsprzedany szlachcie na wyspie Malvarin, cieszył się z tego, myślał "nareszcie koniec z tym cholernym statkiem i jego brutalną załogą", ale szybko okazało się że nowe miejsce wcale nie jest lepsze. Lord Ernich, człowiek który rządził wyspą i jego właściciel, pomimo pogodnego usposobienia okazał się bezwzględnym katem i sadystą, a Blav był jego nową ofiarą. Ernich nie miał w tym konkretnego celu, traktował to tylko jako rozrywkę, przypalanie, łamanie kości czy biczowanie były tylko niektórymi z jego form rozrywek. Koszmar który przeżywał Blav dział się pod pałacem Lorda i chociaż spędzał tam większość czasu to bywał również na powierzchni, musiał wtedy oglądać spokojne życie innych ludzi, ich radość i śmiech, codziennie przeklinał swój los i przysięgał zemstę na ludziach którzy go skrzywdzili.

Minęły 4 lata odkąd przybył na Malvarin, tyle czasu musiał czekać na okazję by wydostać się z tego piekła. Gdy Blav razem ze swoim panem i jego ochroniarzem poszedł do wioski, zauważył ogromny statek Marynarki zacumowany przy brzegu. To była jego szansa, jeśli udałoby się mu poinformować żołnierzy o jego sytuacji, na pewno zostałby uwolniony. Gdy ochroniarz Ernicha odszedł na chwilę Blav wykorzystał sytuację, obalił Lorda na ziemię i pobiegł w stronę statku, biegnąć nie mógł przestać myśleć o wolności, od które dzieli go jeszcze tylko kilkadziesiąt kroków. W końcu udało mu się dobiec na statek i stanąć przed jego kapitanem. Blav upadł na kolana i starając się złapać trochę tchu, zaczął chaotycznie opowiadać o swojej sytuacji, nie widział widział nic oprócz desek statku i kawałków butów żołnierzy, kiedy na jego głowę spadło ciężkie kopnięcie zadane przez ochroniarza Ernicha, nie stracił jednak przytomności. Po chwili usłyszał głos Lorda, który rozmawiał z kapitanem statku, chłopak nie słyszał całej rozmowy, a jedynie jej fragmenty, w pamięci zapadł mu jednak tylko jeden fragment wypowiedziany przez kapitana, "na przyszłość lepiej uważaj bardziej na swoje zwierzaczki". Wtedy wszystko zrozumiał, nigdy nie istniała szansa na jego wolność, cały świat był przeciwko niemu. Gdy wrócił do lochów został surowo ukarany za swój czyn, jednak ból był mu obojętny, Blav przestał już czuć cokolwiek, a jego oczy całkowicie utraciły swój blask.

Rok pó??niej Lord Ernich zachorował i zmarł, a Blav został wypuszczony przez żonę swojego oprawcy. Chociaż przez te wszystkie lata wiedziała ona o praktykach swojego męża nigdy nie spróbowała temu zaradzić. Może jednak czuła się w jakiś sposób odpowiedzialna i dlatego pozwoliła żyć Blav'owi. Zapłaciła podróżnikom by przewie??li go na jakąś inną wyspę, dała mu także czyste ubranie i trochę monet. Blav miał wtedy 19 lat i pierwszy raz był wolny, nie potrafił się jednak już cieszyć. Minęło kilka lat nim pojawiło się u niego trochę życia, niekiedy nawet potrafił się uśmiechnąć i nareszcie udało mu się zacząć żyć na nowo. Nigdy jednak nie zapomniał o krzywdach jakie go spotkały i nie zamierzał zapomnieć. Spędzał wiele czasu trenując, sprawiało mu to radość i ulgę, ćwiczył szermierkę, walkę na pieści, swoje ciało, ale najlepiej się czuł z pistoletem w ręku. Za czasów gdy pływał na statku przemytników interesował się bronią palną, bacznie obserwował jej użycie i czasami nawet mógł jej dotknąć. I choć użył jej pierwszy raz gdy miał 20 lat to od razu odkrył w sobie smykałkę do strzelania.

Teraz gdy Blav ma 29 lat, otwiera się przed nim szansa na spełnienie jego marzenia, zniszczenie Marines i Światowego Rządu. Nie raz zadawał sobie pytanie dlaczego strażnicy sprawiedliwości, jak sami się nazywają, nigdy nie pomogli mu gdy był krzywdzony, dlaczego został pozostawiony sam sobie gdy najbardziej potrzebował pomocy, nienawidził ich i przysiągł im zemstę, nawet za cenę swojego życia.

Wygląd: Niebieskie oczy, niechlujnie przycięte, średniej długości włosy koloru czarnego, na twarzy kilkudniowy zarost. Wzrost około 185, postura raczej chudej budowy, ale widać na niej trochę mięśni. Całe ciało pokryte bliznami, czy to od bata na statku przemytników, czy od rożnych tortur Ernicha. Plecy, klatka piersiowa, ręce, szyja, nie ma miejsca w którym nie było blizny. Na lewym przedramieniu ma tatuaż, "Nigdy nie zapominaj", na prawym, "Nigdy nie wybaczaj". Jego ubraniem jest długi, czarny płaszcz, biała, lekko wytarta koszulka, granatowe spodnie i ciężkie czarne buty. Na głowie nosi ciemny kapelusz, przy pasie 2 rewolwery i stary kordelas, przez plecy przerzucony jest karabin snajperski, a w bucie schowany niewielki pistolet skałkowy.

Charakter: Chociaż doskonale zna ból i cierpienie, nie ma problemów z zadawaniem go innym. Jest egoistą, jest brutalny i wyrafinowany, nie ma oporów nawet przed zabijaniem niewinnych i zrobi wszystko by wykonać swój cel. Chęć zemsty przysłoniła mu wszystko inne, jeśli będzie taka potrzeba Blav użyje wszystkiego by zdobyć to na czym mu zależy. Jest nieufny i nie potrafi zbytnio nawiązywać znajomości. Dzięki temu co w przeszłości przeszedł, jest w znacznym stopniu odporny na ból, zarówno fizyczny jak i psychiczny. Jest on także dość sprytny i potrafi w trakcie walki używać otoczenia na swoją korzyść.

Styl Walki:

Taniec Tysiąca Rąk - Blav trzymając w dłoniach 2 rewolwery, wykorzystuje szybkość i zręczność swoich rąk, zaczyna rytmicznie kreślić w powietrzu okrąg. Ma to na celu stworzenie iluzji, sprawiającej wrażenie jakoby bohater posiadał więcej niż jedną parę rąk. Przeciwnik pomimo świadomości, że wszystko jest tylko prostą sztuczką, nie będzie wiedział które ręce należą do prawdziwych, więc uniknięcie pocisków wystrzelonych przez Blava stanie się znacznie trudniejsze.

Podkręcony pocisk - Blav dzięki odpowiednim ruchom rewolwerów podczas wystrzału, umożliwia kulom zmienianie trajektorii lotu. Pozwala to na większą kontrolę pocisków, które mają teraz możliwość skręcenia wedle życzenia strzelca. Techniki można również użyć z wykorzystaniem broni snajpierskiej, działa jednak trochę inaczej, ponieważ Blav musi wykonać inny ruch bronią. Słabszy i mniej gwałtowny, żeby nie przeszkadzał podczas celowania. Jednak z racji większego dystansu, pocisk i tak ma możliwość odpowiedniego podkręcenia. Utrudnia to jednak precyzyjne celowanie, więc zasięg będzie trochę mniejszy niż w przypadku normalnego wystrzału ze snajperki.

W samo południe - Niczym w pojedynku cowboyów na dzikim zachodzie, Blav sięga po rewolwer i szybkim, krótkim ruchem wyciąga broń oddając kilka strzałów. Strzały nie należą do bardzo precyzyjnych, więc technika działa głównie na bliskim dystansie. Jest jednak niesamowicie szybka, a dodatkowo ma także element zaskoczenia.

Diabelska gra - O ile przeciwnicy nie znają dokładnej pozycji Blav'a, może on ukryć się i działać w cieniu. Wykorzystując otoczenie i własną broń jest w stanie zabijać przeciwników po cichu. Dusić ich, podrzynać im gardła, a nawet pozorować wypadki, tak by czyjaś śmierć nie wzbudziła pó??niej podejrzeń. Im ciemniej jest w pomieszczeniu lub na dworze, tym łatwiejsze jest zabijanie, a także szanse na wykrycie bohatera są mniejsze. Minus- w większości przypadków po odkryciu Blav'a, nie ma więcej okazji by się ukryć i trzeba rozpocząć normalną walkę lub uciec.

Wybuchowy pocisk - Blav wykorzystuje naboje ze specjalnym ołowiem, który rozpryskuje się odłamkami gdy trafi na coś twardego. Technika polega na wystrzeleniu najpierw specjalnego pocisku, a pó??niej na trafienie w niego zwykłym. Wybuchowy z racji trochę innego składu jest cięższy i leci wolniej, dlatego zwykły jest w stanie go dogonić. W momencie zderzenia się pocisków następuje niewielki wybuch i przeciwnik zostaje podziurawiony odłamkami. Nie zadają one zbyt wielkiej rany, jednak są małe i liczne, więc ciężko ich uniknąć. Technika działa w rewolwerach i w broni snajperskiej. Jej wadą jest fakt, że Blav najpierw musi załadować odpowiednie naboje, więc wymaga to wcześniejszego przygotowania.

Techniki z owocem:

Nadare Katto - Blav zasypuje przeciwnika mnóstwem cięć zadanych za pomocą pazurów. Głównym celem tej techniki jest zadanie jak największej ilości obrażeń w krótkim czasie, ataki nie są skupione tylko na punktach witalnych, ale na całym ciele przeciwnika. Blav poświęca całą obronę i wpada w szał, który dodatkowo zwiększa szybkość i siłę techniki, osłabia jednak znacznie jego obronę.

Jikkou Ketsueki - Wykorzystując szybkość i siłę swoich łap w pełnej formie zoan, Blav z maksymalną prędkością szarżuje na przeciwnika, w ostatniej chwili jednak wraca do hybrydy i z rozpędu tnie przeciwnika z ogromną siłą.

Hikisaku Jusshigan - Bohater złącza ręce i wbija pazury w klatkę piersiową przeciwnika, po czym rozrywa ją. Działa tylko w formie hybrydy.

Uzu Zetsumei - W formie hybrydy Blav biega z ogromną prędkością w okół przeciwnika zasypując go ze wszystkich stron nożami lub pociskami.

Ekwipunek:

2 rewolwery, karabin snajperski, pistolet skałkowy, torba prochu, kilka noży do rzucania, stary kordelas i kompas.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 31-05-2013, 22:55
Po pierwsze rozdziel umiejętności na charakterystyczne i bitewne. Po drugie wejd?? do Zapisy > schemat karty postaci i rozdaj jeszcze raz umiejętności zgodnie x tym co tam jest napisane, a następnie rozdaj wszystkie bonusy za zawód i archetyp.
salces01

Imperator

Licznik postów: 2,170

salces01, 31-05-2013, 23:07
Nie chcę nic mówić, ale Blav ma większą nagrodę ode mnie...
Spoiler

"Złotooki Strzelec" Blav - 90.000.000 Beli

Sather

Król piratów

Licznik postów: 3,176

Sather, 31-05-2013, 23:20
Zrobione. Wink
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 31-05-2013, 23:47
Czekaj, czekaj... Twój archetyp to woli, czy broni palnej?

Jeżeli to drugie to masz za dużo o jedną umiejętność bitewną. Dodatkowo +3 siły woli za muzyka w załodze. Oraz ta technika z nabojami spadającymi z nieba jest fizycznie niemożliwa. Wiem, że prawa fizyki mogą tu być nieco naginane, ale bez przesady.

Owoc: Neko Neko no mi Model: Cheetah.
Sather

Król piratów

Licznik postów: 3,176

Sather, 31-05-2013, 23:59
Dodałem owoc i punkty za muzyka.

1000sunnyGo napisał(a):Czekaj, czekaj... Twój archetyp to woli, czy broni palnej?

Broni palnej, mam zmienić to

Archetyp: Bezwzględny

na np. strzelec?

Bo jeśli dobrze pamiętam gdy tworzyłem swoją postać to nazwa archetypu nie miała specjalnie znaczenia, więc dałem coś co określa charakter.

1000sunnyGo napisał(a):Oraz ta technika z nabojami spadającymi z nieba jest fizycznie niemożliwa. Wiem, że prawa fizyki mogą tu być nieco naginane, ale bez przesady.

Ok, stworzę nową. Tylko jeszcze daj znać czy ogólnie ilość technik się zgadza.

1000sunnyGo napisał(a):Jeżeli to drugie to masz za dużo o jedną umiejętność bitewną.

9 podstawowych punktów umiejętności + 5 za zawód i 4 za archetyp. Łącznie 18. Tyle mam wpisane.
Drakham

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,214

Drakham, 01-06-2013, 00:23
Cytat:Oraz ta technika z nabojami spadającymi z nieba jest fizycznie niemożliwa. Wiem, że prawa fizyki mogą tu być nieco naginane, ale bez przesady.

Niekoniecznie, wymaga tylko drobnegi liftingu.
Nie tyle pociski z nieba, co jeden pocisk - szrapnel, wystrzelony w powietrze eksploduje rozsylając odłamki na danym terenie. (via jeden ze skilli Snipera z DotA2)
Viva watashi!
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 01-06-2013, 00:29
Co do umiejętności możesz mieć tak:

Bitewne
Władanie bronią: x+4
Koncentracja: x+2
Dowolna umiejętność bitewna: x
Charakterystyczne
Zbrojenie statku: x+3
Dowolna umiejętność charakterystyczna: x

Podciągnij te podkręcone pociski w jedną technikę i będzie git.
Sather

Król piratów

Licznik postów: 3,176

Sather, 01-06-2013, 01:21
Drakham napisał(a):Niekoniecznie, wymaga tylko drobnegi liftingu.
Nie tyle pociski z nieba, co jeden pocisk - szrapnel, wystrzelony w powietrze eksploduje rozsylając odłamki na danym terenie. (via jeden ze skilli Snipera z DotA2)

Podoba mi się ten pomysł, z tym, że szrapnel to chyba tylko pocisk artyleryjski, więc nie będę miał z czego tego wystrzelić. Armaty pod pachę nie wezmę. Big Grin

Mógłbym zamiast tego użyć jakiegoś granatu, którego rzuciłbym nad głowę przeciwnika, a pó??niej spowodował wybuch strzelając w niego z rewolweru. Jednak rzucanie granatem jakoś mi nie leży. Więc chyba zostanę tylko przy "wybuchowym pocisku", efekt podobny. Ale i tak dzięki za pomysł.

1000sunnyGo napisał(a):Podciągnij te podkręcone pociski w jedną technikę i będzie git.

Gotowe.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 01-06-2013, 01:47
Dobra wszystko się zgadza. Staty zoana już sam ci tam wrzucę. Możesz wrzucić kartę do tematu Karty Postaci
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź