Nowy system gry
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 30-10-2014, 22:22
Wersja 1.0 (Prawdopodobnie będzie ulegać zmianom.

Zmiany:
* Wymiana poziomu na rangę. Choć zmiana wydaje się znikoma, to jest spora. Wcześniej poziom pokazywał ile razy dostaliście lvl up. Teraz ranga to główny wyznacznik siły postaci. Postać z wyższą rangą, może pokonać słabszą postać, nawet jeśli jej statystyki są niższe!!!
*Wywalenie żyć
* Wywalenie siły woli i inteligencji.
* Zamiana punktów na litery. W ten sposób, będziecie mogli lepiej porównywać swoje postacie, oraz nie będzie kłótni, że czyjaś postać ma więcej punktów niż inna.
16 poziomów statystyk od F do SS+
Gdzie F to poziom poniżej normy, natomiast SS+ pozwala na wyczyny nadludzkie.
*Punkty umiejętności zmniejszone, ale wartość 1 punktu jest zupełnie inna niż wcześniej.
Maksymalny poziom każdej umiejętności to 10.
(Być może w ogóle usunę punkty umiejętności i zostaną po prostu skille. Problem w tym, że niektórzy mają ich więcej inni mniej)

Podsumowania prawdopodobnie będą odbywać się bez testów (za wyjątkiem losowych wydarzeń, lub jakichś innych testów). Podczas walk, będę brał pod uwagę:
* strategię (w najwyższym stopniu)
* pomysłowość
* wczucie się w postać

Długość posta nie ma znaczenia, więc nie kopiujcie podsumowań.

Oryginał
Spoiler

Imię: "Dewastujący" Reylih
Poziom: 23
Wiek: ok. 21 lat
Płeć: mężczyzna
Zawód: Nawigator/Kapitan
Archetyp: badacz
Owoc: Babu Babu no Mi (Logia)
Nagroda: 146.000.000 B
Własne Marzenie: Zapisać się na kartach historii.
??ycia: 1190
Statystyki:
Siła: 54
Zręczność: 44+11=55
Inteligencja:40
Wytrzymałość: 28
Siła Woli: 48

Umiejętności
:

Bitewne
:
Sztuki walki: 22
Punkty Witalne: 8
Czujność: 13
Akrobatyka: 11
Charakterystyczne:
Nawigacja: 20
Wiedza: 9
Zbrojenie: 5
Specjalne
Dowodzenie: 26
Kontrola owocu: 20

Wersja 1.0.
Spoiler

Imię: "Dewastujący" Reylih
Ranga: 20
Wiek: ok. 21 lat
Płeć: mężczyzna
Zawód: Nawigator/Kapitan
Archetyp: badacz
Owoc: Babu Babu no Mi (Logia)
Nagroda: 146.000.000 B
Własne Marzenie: Zapisać się na kartach historii.
Statystyki:
Siła: B
Zręczność: B+
Wytrzymałość: C
Kontrola owocu: 40%

Umiejętności
:

Bitewne
:
Sztuki walki: 5
Punkty Witalne: 2
Czujność: 3
Akrobatyka: 3
Charakterystyczne:
Nawigacja: 4
Wiedza: 2
Zbrojenie: 1
Specjalne
Dowodzenie: 26

Wersja 2.0.
Spoiler

Imię: "Dewastujący" Reylih
Ranga: 20
Wiek: ok. 21 lat
Płeć: mężczyzna
Zawód: Nawigator/Kapitan
Archetyp: badacz
Owoc: Babu Babu no Mi (Logia)
Nagroda: 146.000.000 B
Własne Marzenie: Zapisać się na kartach historii.
Statystyki:

Technika: B+
Siła: B
Szybkość: B+
Wytrzymałość: C
Charyzma: B+
Intelekt: C+
Kontrola owocu: 40%

Umiejętności
:
Nawigacja: Biegły
Zbrojenie: Początkujący

ken-adams

Imperator

Licznik postów: 1,981

ken-adams, 31-10-2014, 00:26
Większość zmian spoko.
Jeżeli chodzi o zmianę cyfr/liczb na litery to dla mnie będzie to mniej czytelne.
Drakham

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,214

Drakham, 31-10-2014, 00:35
Cytat:* Wywalenie siły woli i inteligencji.

Aaa co niby przejmie ich rolę?
Viva watashi!
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 31-10-2014, 01:08
Drakham, przecież inteligencja od początku była głupia.

Dla przykładu:
Inteligencja Fausta jest na równi z Reyliha, a jednak po sposobie bycia obu postaci zdaje się być oczywiste, że twoja jest inteligentniejsza.

Co do siły woli, to ona ma ogromne znaczenie. Jeżeli będziecie mieli jakiś cel żeby wygrać, lub jeśli będziecie wkurzeni, czy jeszcze w innym stanie emocjonalnym, to dostaniecie boosta mocy. Siła tego boosta nie będzie zależeć od żadnych punktów, tylko od stanu w jakim się znajdujecie.
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 31-10-2014, 01:28
Co do atrybutów proponuje coś takiego:
*Budowa ( dotychczasowa siła i wytrzymałość)
*Zręczność
*Inteligencja (analityczne myślenie) wykorzystanie: opis jak postać może zareagować, bez postu gracza
*Wola (zmysły i intuicja) wykorzystanie: zauważenie czegoś, wykrycie kłamstwa itp.

Co do umiejętności, zamiast punktów zrobić opis np:
poziom umj:
bardzo słaby(bardzo niski)
słaby (niski)
początkujący
uczniowski
przeciętny
ponadprzeciętny
wysoki
bardzo wysoki
zaawansowany
mistrzowski

Można to prze konwertować w taki sposób: il. punktów umj./5 = nowy poziom
Przykład: Guitz ma 22 pkt sztuk walki 22/5= 4,4~4, czyli Guitz ma sztuki walki na poziomie uczniowskim.
Drakham

Pierwszy oficer

Licznik postów: 1,214

Drakham, 31-10-2014, 01:31
Sunny, niezupelnie o to mi chodziło. nie pytam o właściwości postaci, a o mechanikę. Intelekt jest dla fausta istotny, bo od niego zależalo do tej pory wynajdywanie słabych punktów u wroga. Jakaś statystyka przejmuje ta rolę, czy bedzie to zależne wyłącznie od umiejętności? Oraz, co się dzieje z wartościami wyeliminowanych statystyk? Znikają w eterze?
Viva watashi!
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 31-10-2014, 16:13
Wersja 2.0

Zmiany:
* Jednak przy wywaleniu inteligencji i siły woli, osoby, które mają w nie włożone sporo punktów dużo na tym stracą. Dlatego dorzucam jeszcze 3 statystyki i będę pozbywał się skilli bitewnych. Tak mniej więcej terz to wygląda:
1) Technika - Fuzja sztuk walki, władania bronią, akrobatyki. ??eby robić sztuczki akrobatyczne trzeba mieć archetyp zręczności.
2) Siła - Siła fizyczna postaci. W walce ma tylko znaczenie, przy obrażeniach oraz w trakcie siłowania się z inną postacią.
3) Szybkość - Zręczność
4) Wytrzymałość - Fuzja wytrzymałości, odporności i regeneracji.
5) Charyzma - Fuzja siły woli, dowodzenia, perswazji, koncentracji oraz czujności Osoby z wysokim poziomem tej statystyki są bardziej odporni, na iluzje, ataki z zaskoczenia oraz posiadają większy posłuch u NPC.
6) Intelekt - Fuzja inteligencji, punktów witalnych, wiedzy i nauki. Pozwala postaciom na atakowanie punktów witalnych, częstsze criticale oraz służy jako autopilot w razie nieobecności gracza.

*Koniec z umiejętnościami bitewnymi
* Część umiejętności charakterystycznych jest usunięta. Pozostałe zostają zdegradowane do 5 rang:
Ranga 1: Początkujący
Ranga 2: Podstawowy
Ranga 3: Biegły
Ranga 4: Zaawansowany
Ranga 5: Mistrzowski
Rangi będą podnoszone przez mistrzów gry. Najwyższe rangi będą prawdopodobnie wymagały szkolenia.

Przykład dodany w pierwszym poście.
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 31-10-2014, 18:12
A co z osobami bez archetypu zrecznosci majacy punkty w akrobatyce?
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 31-10-2014, 18:27
Tyle to i ja wiem, ale bardziej o to chodzi ze np moja postac ma akrobatyke i w tym momencie nie bedzie mogla juz z niej korzystac bo nie ma arch. zrecznosci.
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 31-10-2014, 18:39
bufaloxxx, ogolnie poza arch. zrecznosci reszta zostala pozbawiona jakiego kolwiek znaczenia.
bufaloxxx

Król piratów

Licznik postów: 4,531

bufaloxxx, 31-10-2014, 18:43
Azahit, i dlatego pewnie jest ten temat Tongue Wątpie, by Sunny był zamknięty na sugestie. Ale pytanie, czy my(jako gracze) chcemy zaproponować, by Akrobacje itd. miały większe znaczenie(ale obojętnie jak podejmiemy według mnie punkty z nich powinny być x2), czy archetypy? Bo nie można zjeść ciastka i mieć ciastka Smile
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 31-10-2014, 19:04
Zaczalbym od tego ze nie powinno sie skreslac tych wszystkich skilli, a przynajmniej kilku. Punkty witalne poslugiwanie sie bronia, sztuki walki itp powinny zostac. Regeneracja odpornosc i akrobatyka moga zostac scalone do statystk.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 31-10-2014, 19:05
Właśnie zastanawiam się nad jakimiś konkretnymi bonusami od archetypów. Jak macie jakieś pomysły to rzucajcie.

Co do akrobatyki, to jakieś małe akrobacje będzie można robić dzięki szybkości lub techniki (szczególnie przy walce wręcz). Ale np żeby biegać po ścianie trzeba mieć archetyp.
Azahit

Piracki oficer

Licznik postów: 603

Azahit, 31-10-2014, 19:22
Mam jeden pomysl co do archetypow. Wywalic je. Mialy sens kiedy tworzylo sie postac poraz pierwszy na starym systemie, ale pozniej ich sens polegal jedynie na dodaniu sobie umj. bo bonusy i tak byly bardzo male w porownaniu do calosci.
1000sunnyGo

Król piratów

Licznik postów: 3,504

1000sunnyGo, 31-10-2014, 19:42
Jeżeli nie będzie żadnego pomysłu na ich wykorzystanie, to zostaną usunięte.
1 2
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź