Ibrahim Tzara(zatwierdzona)
Ten temat nie posiada streszczenia.
Aktualnie ten wątek przeglądają: 1 gości
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź
Jocieprosza

Kontradmirał

Wiek: 28
Licznik postów: 631

Jocieprosza, 15-02-2016, 01:33
Imię i Nazwisko: Ibrahim Tzara
Poziom: 1
Wiek: 22
Płeć: Mężczyzna
Zawód: Aktualnie brak
Typ Łowcy:
Karta Łowcy:
Nen: Iluzjonista
Życie: 170
Poziom Nenu:
Ten 2
Zetsu 2
Ren 2

Statystyki:
Siła: 8
Zręczność: 12
Inteligencja: 12
Wytrzymałość: 10
Siła Woli: 8

Umiejętności:

Pieczęć ofensywna- Ibrahim dotyka danego miejsca po czym tworzy niewidoczna pieczęć o działaniu ofensywnym. Pułapka aktywuje się kiedy przeciwnik wejdzie w jej obszar działania. Efekt działania pieczęci zależy od przedmiotu, który użytkownik musi poświęcić, żeby pieczęć zadziałała. Dla przykładu: wrzucenie zapałki może spowodować słaby efekt, ale pochodni- już o wiele większy. Nie można odzyskać przedmiotu użytego w celu przygotowania pieczęci.

Wzomocnienie- Tzara może rzucić wzmocnienie które zwiększą wszystkie atrybuty na określoną ilość czasu, ale potem spowoduje osłabienie na taka samą ilość czasu, jaką trwało wzmocnienie. Ta umiejętność może być użyta na innych osobach.

Pieczęć teleportacji- Ibrahim stawia ukrytą pieczęć o określonym obrębie działania do której może w każdej chwili powrócić. Jeśli ktoś stanie na jego pieczęci, zamieni się z nim miejscami.

Bitewne:
Kontrola nenu: 4
Odporność: 1
Akrobatyka: 2
Czujność: 1
Władanie Bronia palną jednoręczna: 1


Charakterystyczne:

Archeologia: 1
Znajomość języków: 2
Wiedza: 3
Skradanie:1
Wspinaczka: 2
Analiza przeciwnika: 4
Ukrywanie się: 2
Tatuażysta: 2

Historia: Ibrahim urodził się w szczęśliwej rodzinie znanego polityka w jedynym z większych miast na kontynencie. Jego ojciec chcąc zapewnić mu jak najlepsze wykształcenie, wysłał go do przeróżnych renomowanych szkół w których chłopak nieprzeciętnie się nudził, ze względu na swój awanturniczy charakter. W wieku 12 lat jego matka zmarła. Załamany ojciec poświęcił się pracy zaniedbując jedynego syna. Od tego czasu chłopak zaczął przeżywać bunt przeciwko ojcu. Nie słuchał jego poleceń, wymykał się z lekcji i obracał się w towarzystwie które jego ojciec zwykł nazywać „najgorszym”. Często wdawał się w bójki i różne rozróby które powinny skończyć się poprawczakiem, gdyby nie interwencje jego ojca. Z czasem chłopak stracił jakiekolwiek przywiązanie do swojego ojca i uciekł z domu, aby dołączyć do sławnej w okolicach bandy awanturników nazywających siebie pieszczotliwe „Rodzinką”. W grupie nowych znajomych, których można by właściwie nazwać początkującym gangiem, nabył wiele nowych umiejętności. Nauczył się strzelać, kraść i oszukiwać. Po pewnym czasie wspiął się na szczyt hierarchii bandy i został jednym z bardziej znanych kryminalistów w okolicy. Dorobił się nawet własnego listu gończego, oferującego zacną sumkę za jego głowę. Znudzony działaniami „Rodzinki” dążącej do kontroli nad miastem, odszedł z bandy i korzystając z nadarzającej się okazji, przyjął się jako ochroniarz do grupy archeologów. Podróżował z nimi jako najemnik, ukrywając swoja przeszłość, a po pewnym czasie, dzięki swojej wiedzy nabytej w młodości, został nawet jednym z archeologów. Poznał stare, dawno już zapomniane języki i zwiedził spory kawałek świata. Dzięki pewnemu starcowi z grupy opanował kontrole nenu i wyćwiczył własne, oryginalne zdolności. Na przedramionach wytatuował sobie znaki które pomagały mu w kontroli nowych umiejętności, a po każdej wyprawie archeologicznej, dodawał nowy tatuaż na klatce piersiowej. Czuł się dobrze w nowej grupie i cieszył się z możliwości jakie ona mu dawała, ale z czasem upomniała się o niego przeszłość. Podczas jednej z wypraw, natknęli się na drużynę łowców głów którzy rozpoznali w nim bandytę z listu gończego. Jego nowi towarzysze próbowali go bronić, nieświadomi jego przeszłości, co skończyło się dla nich śmiercią. Ibrahim zdołał uciec, ale był świadom tego że zginęli przez niego niewinni ludzie. Wiedząc o tym, że jego młodość nie pozostała bezkarna, postanowił dołączyć do stowarzyszenia łowców, aby zmazać ciążące na nim widmo śmierci i rozpocząć nowy etap w życiu.

Wygląd:
Ibrahim to chłopak średniego wzrostu o zgrabnej sylwetce. Jego czarne, bujne włosy występują w artystycznym nieładzie zależnym od tego, na którym boku przyszło mu danego dnia spać. Wesołe, ciekawe świata oczy oraz nigdy nie schodzący z twarzy szyderczy uśmiech, to nieodłączne elementy jego wyglądu. Ibrahim posiada parę tatuaży na przedramionach na kształt jego pieczęci oraz niezliczona ilość znaków na klatce piersiowej, jeszcze z czasów kiedy należał do grupy archeologów, które pokazują jego osiągnięcia z pracy. Najczęściej można go spotkać w przetartych dżinsach i skórzanej kurtce. Na plecach nosi stary skórzany plecak w którym trzyma najpotrzebniejsze rzeczy.

Ekwipunek:
para rewolwerów
szeroki nóż
plecak w którym trzyma bandaże, butelkę spirytusu, zabazgrany zeszyt, kominiarkę, naboje, zapałki, i jakieś mało istotne przedmioty
paczka papierosów i metalowa zapalniczka
Przewodnik po obcych językach
Informator
Spoiler

zawiera podstawowe informacje o kontynencie

Lina
Farby do kamuflażu
Subskrybuj ten wątek Odpowiedź